Capitolul 35

5.6K 231 19
                                    

     Nu a mai durat mult, iar Zayn si Arzaylea au plecat. As fi preferat sa raman singura, dar Andy nu vrea sa ma lase.

     Tot ce-mi doresc este sa dorm si sa nu ma mai trezesc. Doar atunci cand Angel va fi iar langa mine.

- Maine este sambata, ce ai de gand sa faci? ma intreaba, aprinzandu-si o tigara.

- Nu stiu. Nimic, ridic din umeri si ma asez langa el la masa.

- Nu o sa te las sa stai in casa, ma priveste.

- Crezi ca am chef de ceva? ridic din sprancene si ii apuc pachetul de tigari, luand una.

- Hai sa mergem in New York, propune.

- Cand crezi ca ar trebui sa vorbesc cu tata? schimb subiectul si trag din tigara.

     Mi-a lipsit viciul asta.

- Dupa cateva zile. Luni, mai bine.

     Oftez si imi deschid telefonul, intrand pe Instagram. Privesc pozele cu el si cu noi, iar inima nu ma lasa sa le sterg.

- Poti sa le stergi tu? Eu nu pot, spun si ii intind telefonul.

- Cu cea mai mare placere! zambeste si mi-l ia din mana.

     Imi termin tigara si o sting, privind apoi spre geamul lui Chris. Tocmai ce a intrat. Isi ridica privirea spre mine si ii zambesc usor, iar el imi face cu mana.

- Poftim, i-am blocat si numarul, mi-l da inapoi.

     Dau din cap si ma ridic de la masa, ducandu-ma in pat.

     Oare ce face el acum? Este in avion? Se gandeste la mine? Simte si el ca este un plan prost? Nu stiu. Nu am idee cum ma voi descurca fara sa vorbesc macar cu el.

- Esti bine? ma intreaba si se aseaza langa mine.

- Imi este frica, recunosc.

- De ce? se incrunta.

- De tot. Daca James este la fel ca Dylan? ma uit inspaimantata la el.

- Uite, ofteaza si imi prinde mainile in ale lui. Daca se atinge de un fir de par de-al tau, iti jur ca il omor!

     Il iau in brate si imi las capul pe pieptul lui, iar el ma saruta pe crestet. Se lasa pe spate si ma aflu peste el, tragand patura peste noi. Inghit in sec si ma dau la o parte, intorcandu-ma cu spatele la el. Perna pe care a stat Angel ii poarta mirosul si o strang in brate, lasandu-mi mintea libera sa zboare la chipul lui. Chipul iubitului meu.

     Andy ofteaza si ma inveleste, punandu-si apoi mana in jurul meu.

"- Angel, ma asez in pozitie turceasca in fata lui.

- Hm? intreaba si isi ridica privirea de la ecranul telefonul la mine.

- Eu... adica, gesticulez din maini si ma fastacesc.

- S-a intamplat ceva? lasa telefonul de-o parte si se aseaza ca mine, luandu-mi mainile in ale lui.

- Cred ca sunt indragostita de tine, spun si il privesc in ochi.

     Ma priveste fix, apoi zambetul ii apare pe chip si devine din ce in ce mai mare.

- Chiar esti? intreaba.

- Da, dau din cap.

     Pufneste si ma ia in brate, iar eu raman uimita de comportamentul lui.

- Ti-am spus ca o sa fii, spune amuzat.

- Ce? ma incrunt.

- Cand te-am scos la intalnire, ti-am spus asta. Si, se pare ca ti-a luat cam o saptamana sa-ti dai seama de asta, chicoteste si imi atinge nasul cu degetul.

Sindromul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum