Capitolul 56

4.5K 184 5
                                    

     Bagajele pentru UCLA sunt gata, la fel si eu. Sunt mai pregatita ca niciodata. In ultimele zile am invatat nonstop si l-am avut si pe Zayn pe cap, explicandu-mi fiecare chestie ca si cum nu as fi capabila sa inteleg de una singura. L-am dat afara dupa o ora. Apoi mi-a luat doua ore sa-l impac. Uneori este asa un copil.

- Sa ai grija si sa fii atenta, imi spune Angel pentru a doua oara pe ziua de azi.

- Da, tata! imi dau ochii peste cap.

- Nu-ti da ochii peste cap! ma cearta. Ne vom vedea tocmai in weekend, pana atunci te las pe mana lui Turner.

- Angel, totul o sa fie bine! imi pun mainile pe obrajii lui.

     Ofteaza si ma saruta pe frunte. Ii zambesc si il strang in brate, dar suntem intrerupti de claxonul lui Zayn.

- Mai repede daca se poate! tipa din masina.

     Mormai si il sarut cast pe buze, apoi plec de langa el si urc in masina. Ii fac cu mana si Zayn accelereaza, pierzandu-l imadiat din vedere.

     Angel a vrut sa ma duca el, dar maine are sedinte si ar fi fost mult prea obosit. M-am cam ciondanit cu el, dar intr-un final l-am convins sa ramana acasa si sa se odihneasca.

- Chris a ajuns de ieri, vorbeste Zayn.

- Tot este ciudata venirea lui, raspund.

- Intr-un fel il inteleg. In New York cursele nu sunt ca aici. Plus ca acolo mai mereu apare politia.

- Si? Nu cred ca a venit doar pentru curse.

- Oh, Doamne, Zayn! Spune-i odata! pufneste Arzaylea.

- A venit si cu Andy.

     Fac ochii mari si inghit in sec. De ce? De ce se tot intoarce? Daca afla Angel, urmatoarea destinatie este inapoi acasa, cu lacat la usa.

- Vrea sa te recucereasca, se pare, chicoteste Arz'.

- Se pare ca nu am fost destul de clara ultima data, mormai.

- Inca nu pot sa cred ca nu a trecut peste, ofteaza.

- Mereu te intorci la ceea ce iubesti, raspunde Zayn.

- Da... pai, eu cu Angel vom face nunta la vara. Intre mine si Andy nu va mai exista nicio impacare.

- Faci nunta la vara?! tipa Arzaylea, intorcandu-se imediat cu fata la mine. Si mie nu mi-ai spus?!

- Imi pare rau, nu am avut cand, ma scuz.

- Nu mai conteaza. Trebuie sa-ti cautam rochie de nunta. Trebuie sa te vopsesti, sa gasim o locatie si sa comandam decoratiile, muzica-

- Opreste-te! ii pun mana la gura. Mai sunt patru luni. Nu vreau sa imi bat capul de pe acum.

- Pot eu sa ma ocup de nunta ta. O sa fie exact ca in visele tale! ii sclipesc ochii.

- Poti sa faci ce vrei, ridic din umeri.

- Super! bate fericita din palme.

     Rad si scutur din cap, mutandu-mi privirea pe geam. O sa fie 6 ore plictisitoare.


- Ariadna Vega! tip cand intru in camera din campus.

- Caitlyn Miller! tipa si ea ridicandu-se din pat.

- Oh, mi-ai lipsit! o strang in brate.

- Si tu. Nici nu ai idee cat de fericita sunt ca te revad! zambeste.

- Destinul ne vrea impreuna! chicotesc.

     Aproba si o privesc. S-a schimbat atat de mult si arata mult mai bine. De la parul lung a trecut la unul pana la umeri si vopsit blond, mult mai slaba si fara ochelarii rotunzi de Harry Potter. Sustinea ca sunt la moda.

Sindromul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum