Mini vacanta din Maldive s-a terminat, aflandu-ne de drept intr-o vacanta continuie. Aproape o luna la Londra si patru zile la mare. Cand am ajuns pe aeroportul din Los Angeles, puteam citi pe chipul iubitului meu nervozitatea si irascibilitatea. Maine incepe ziua cu o sedinta. Iar eu o incep trezindu-ma probabil tocmai la pranz.
Trebuie sa ma mut in campus la UCLA peste doua saptamani. Angel ar fi vrut sa am un apartament al meu langa facultate, si am avut o discutie luuunga pe tema asta, spunandu-i ca nu am nevoie si ca nu vreau sa stau singura. A fost destul de incapatanat si o ora nu ne-am vorbit, pana si-a dat seama ca cheile de la casa se afla in poseta mea cand am ajuns in fata ei. Mereu am facut cum a vrut el cand a venit vorba de mutari, iar acum i-a venit randul sa faca si cum vreau eu.
Din cate am inteles, sunt colega de camera cu o fosta prietena din liceu, care s-a inscris tot anul asta. Ariadna Vega. Tipa asta mi-a fost la un moment dat cea mai buna prietena in clasa a 11-a, pana cand a trebuit sa se mute la alt liceu. Nu am mai vazut-o prea des, pentru ca isi facuse alte anturaje, iar relatia noastra s-a rupt. Oricum, a avut cine sa-i ia locul.
Il las pe Angel sa mai doarma si eu ma ridic din pat, plecand din camera si cobor scarile pana la parter. Ma duc in living si ma asez pe canapea, luand laptop-ul in brate, pregatita sa-mi reiau rutina.
Am de gand sa caut cadouri de Craciun. Si nu am nici cea mai vaga idee ce as putea sa cumpar.
Ma gandesc la lucrurile care ii plac, iar acum este momentul sa-mi dovedesc mie cat de bine imi cunosc barbatul. Sa fim seriosi, el ma cunoaste deja mai bine decat o fac eu.
Stiu! Pian. Ii voi lua un pian. Si stiu si unde sa-l pun. In living, langa peretele de langa iesirea spre curte. Este destul spatiu pentru el.
Caut un pian cat mai unicat. Cel care imi sare in ochi si ii dau deja "Cumparare" este unul transparent. Ca si cum ar fi facut tot din sticla, vazandu-se corzile si tot ce mai este prin el.
Iar daca tot am inceput sa caut un cadou pentru el, va trebui sa o fac si pentru ceilalti. Zayn, Arzaylea, Jace, Gemma, Anne si Edward.
Stiu ca Zayn isi doreste de mult sa mearga la concertul lui Eminem, asa ca ii cumpar un bilet VIP. I-as lua si lui Arzaylea, dar ei nu-i place Eminem. Asa ca, ei ii iau o rochie rosie de la Valentino si o lenjerie de la Victoria's Secret, pe care stiu ca a pus ochii de ceva timp.
In schimb, lui Jace chiar nu stiu ce sa-i iau. Cu el mereu am avut o relatie mai distanta. El este mai mare decat mine cu trei ani, si nu prea am stat impreuna. Fiecare am avut prietenii nostrii. Ii voi lua o cana cu "cel mai bun frate" si un parfum de la Armani. Asta ar fi a doua cana pe care o primeste de Craciun.
Pentru Anne, Gemma si Edward, am stat destul de mult timp sa ma gandesc. Annei i-am comandat un set de perle, Gemmei rochia de care mi-a spus ca s-a indragostit dar inca nu stie daca s-o ia sau nu, iar lui Edward, un alt ceas care mi-a placut.
Le-am setat sa-mi vina la adresa, iar pianul va ajunge fix de Craciun. Ma pot declara mandra de mine.
Acum... trebuie doar sa mai impodobesc. Voi pune betea doar pe bara scarilor, iar bradul il vom impodobi langa semineul din living.
Ma ridic de pe canapea si ma duc la bucatarie, zambindu-i larg Taniei cand intru.
- Ti-am spus cat de mult mi-ai lipsit? o intreb luand-o in brate.
- Tu mi-ai lipsit si mai mult, scumpo! ma mangaie pe spate. Imi pare asa rau de ceea ce ti sa intamplat! Mai intai ai fost impuscata iar acum..., ofteaza zgomotos.
CITEȘTI
Sindromul iubirii
DragosteCaitlyn Miller nu vrea să-și dezamăgească tatăl așa că, acceptă să se căsătorească cu Angel Stone pentru a-și salva familia din pragul falimentului. La început se lasă greu, dar cu timpul ajunge să se îndrăgostească, sentimentul fiind reciproc...