L-am lasat pe Angel sa comande si pentru mine, doar pentru ca nu mai aveam chef de nimic. Ma tot uitam spre intrare, avand impresia ca va intra aici din minut in minut. Incerc sa-mi revin si sa nu par afectata de asta, macar acum, de dragul lui.
- Iubito, imi distrage atentia din a ma uita in oricare alta parte.
- Hm? imi intorc privirea la el.
- Esti printre noi? chicoteste.
Zambesc oftand si imi las capul pe umarul lui, infasurandu-mi mainile in jurul bratului sau ca o maimuta.
- Imi place ceea ce ai ales! spune Arzaylea zambind larg.
Restaurantul nu este unul sofisticat. Este o terasa inconjurata de flori colorate si frumos mirositoare. Mesele sunt toate ocupate de persoane tinere si mai putin tinere, toti imbracati elegant.
- Ma bucur! raspund.
Chelnerul ne-a adus comanda, si pot spune ca sunt incantata de ce mi-a ales Angel. Friptura pe grill cu salata si suc natural de fructe.
***
Cina a decurs mai bine decat m-am asteptat, asta pentru ca toata atentia mea a fost asupra lor. Am ras, am povestit si m-am simtit extrem de bine. Si partea cea mai frumoasa, Lena nu a aparut in peisaj.
Dupa restaurant, Zayn cu Arzaylea s-au dus sa se uite pe la tarabele cu suveniruri si altele, iar eu cu Angel am decis sa ne plimbam pe plaja. Plimbarea de seara.
- Cat de frumos! murmur privind marea.
La mal, nisipul era sclipitor. Ca si cum licurici albastrii si gri erau acolo.
Angel ia o piatra mica si o arunca in larg, iar impactul cu apa a facut marea sa lumineze.
- Wow!
- Incearca si tu, imi intinde o piatra.
O iau din mana lui si o arunc, fiind la fel.
Zambesc si ma ia de mana, cu mana cealalta tinand incaltamintea si plicul. Ne-am dus amandoi la mal si valurile linistite si calde ne-au scufundat picioarele in nisipul sclipitor.
- Cat de relaxant este, spun.
- Ma bucur ca-ti place. Si ca te simti bine, ma priveste.
Ma ridic pe varfuri si ii sarut obrazul, lasandu-mi capul pe umarul lui.
- Angel, soptesc si ma opresc.
- Hm?
- Voiam sa... imi cer scuze. Pentru atunci. Am spus niste cuvinte... care nu sunt adevarate. Si nu vreau sa crezi ceea ce am spus, il privesc in ochi.
Zambeste usor si isi pune mana pe obrazul meu, mangaindu-ma.
- Stiu. Si eu la fel. Eram disperat ca te voi pierde, si am vorbit fara sa gandesc. Dar ti-as fi spus orice pentru a face asta.
- Stiu ca ma iubesti si ca imi vrei doar binele. Chiar daca uneori esti egoist, o faci pentru ca trebuie. Si apreciez tot ce faci, cu toate ca nu iti arat asta. Sau daca o fac, o fac dupa mult timp.
- Te iubesc! surade.
- Si eu te iubesc.
Ma saruta cast pe buze, apoi ne reluam plimbarea pana ajungem sa ne intalnim cu Arzaylea si Zayn.
***
Intram in camera si oftez usurata, lasand pantofii pe podea. Vreau sa fac un dus repede si sa ma intind in pat. Sunt obosita, dar mai am energie. Si incerc sa o pastrez pana dupa dus.
CITEȘTI
Sindromul iubirii
RomanceCaitlyn Miller nu vrea să-și dezamăgească tatăl așa că, acceptă să se căsătorească cu Angel Stone pentru a-și salva familia din pragul falimentului. La început se lasă greu, dar cu timpul ajunge să se îndrăgostească, sentimentul fiind reciproc...