- Stii, nu cred ca va fi chiar asa de rau. Cel putin nu pentru familia ta, spune Arzaylea.
- Este rau! raspunde Zayn.
- Are bani, Zayn! Cred ca in loc sa-i curga apa din robinet, ii curg bani, spune accentuand fiecare cuvand.
- Tu te auzi, roscato? pufneste.
- Nu ma intereseaza banii lui. Nu ma intereseaza nici el. Imi pasa de familia mea, le spun oftand, pentru a nu stiu cata oara.
- Recunoaste acum, este frumos, zambeste Arz'.
- Am vazut baieti mai frumosi ca el, ridic din umeri.
- Cauti scuze ca sa nu te indragostesti de el.
- Nu fac asta. Spun adevarul, neg.
O vad cum isi da ochii peste cap si ia apoi o gura din limonada ei.
Am vrut ca ziua de azi sa mi-o petrec doar cu ei in oras. Asa ca, suntem intr-o cafenea. Care, din intamplare, apartine lui Stone. Este noua, deci nu ar trebui sa ma mir.
Telefonul imi suna si ma uit la el. Prima data cand tata ma suna ziua.
- Da? raspund.
- Caitlyn, scumpo, poti veni mai devreme?
- De ce? ma incrunt privindu-mi unghiile.
- Angel vrea sa iasa cu tine diseara la cina.
- Oh, bine, oftez. La cat a spus?
- Opt.
- OK, o sa vin.
Inchid telefonul si il pun la loc pe masa, iar cei doi se uita la mine curiosi.
- M-a invitat la cina, defapt... a spus doar ca vrea sa iasa cu mine, deci, practic nu m-a invitat, le spun.
- Tot a facut-o... intr-un fel, spune Zayn.
- Nu-mi vine sa cred ce mi se intampla, spun dupa ceva timp si imi lipesc fruntea de masa.
- O iei ca si cum te duci la spanzuratoare, spune Arz'.
- Cum ai vrea s-o iau? Am douazeci de ani, nici macar nu sunt gata pentru o relatie noua, iar eu ma casatoresc! ma rastesc la ea.
- Mereu ai fost pregatita pentru o relatie, dar nu ai mai vrut una.
- Stiu. Vreau sa ma distrez. Am tot timpul dupa de chestiile astea. Nu vreau sa ma maturizez, inca.
- Te intelegem, spune Zayn zambind compatimitor si isi pune mana pe mana mea. Oricum, noi mereu o sa fim langa tine, deci te vei distra chiar si casatorita.
- Asta daca nu ii interzice si iesirile cu noi, se baga Arzaylea privindu-ne sceptica.
- Ar fi chiar culmea! ma incrunt si lovesc cu palma in masa.
- Nu cred ca ar face asta, raspunde Zayn. Adica, nu ar avea de ce.
- O sa am nevoie de o zi pentru shopping. Deja ma doare capul, mormai.
- Bun, am vazut o rochie super de la Valentino-
- Las-o balta, roscato! o intrerupe Zayn. In locul tau, m-as duce acasa si as dormi, imi spune.
- Cred ca asta o sa fac, mormai.
Imi scot portofelul din geanta si ma ridic de la masa.
- Platesc eu, ma ofer si plec.
Intru in cafenea si ma duc la barman. Ii cer nota, apoi imi scot cardul.
- Cincizeci de dolari, spune barmanul.
CITEȘTI
Sindromul iubirii
RomanceCaitlyn Miller nu vrea să-și dezamăgească tatăl așa că, acceptă să se căsătorească cu Angel Stone pentru a-și salva familia din pragul falimentului. La început se lasă greu, dar cu timpul ajunge să se îndrăgostească, sentimentul fiind reciproc...