Arzaylea m-a ajutat cu masa, iar dupa ce am terminat, ne-am asezat toti in fata bradului. Am emotii in legatura cu cadourile pentru Anne si Gemma. Lui Edward stiu ca ii va placea ceasul si parfumul.
- Eu sunt prima! zambesc si iau cutia rosie, pentru Arz'.
Soneria ma intrerupe si las cutia jos, ridicandu-ma repede. Trebuie sa fie Jace.
- Craciun fericit, surioara! ma ia in brate si ma pupa pe frunte.
- Craciun fericit! Intra.
Sunt putin suparata ca nu a putut ajunge la masa, insa ma bucur ca a putut veni acum. Stiu ca inca mai mare multe de rezolvat la firma, se vede dupa fata lui.
- Familie Stone, el este fratele meu, Jace! il prezint cand intram in living.
Fac cunostinta, apoi ne asezam jos, aflandu-ma intre Angel si el.
- Deci, Arzaylea! ii intind cutia.
Mi-o ia repede si o deschide si mai repede, tipand de bucurie cand vede lenjeria.
- Nu cred! Te iubesc! sare la gatul meu si ma strange in brate.
- Omule! fluiera Zayn, privind lenjeria rosie.
- Si asta, e pentru tine! ii dau plicul.
Il desface si face ochii mari, fluturandu-l in fata lui Arzaylea.
- O iubesc cum nu o veti face voi vreodata! tipa ma ia in brate, lasandu-ma iar fara aer. Mai mult si decat tine! ii spune lui Angel.
- Aici nu-ti dau dreptate, raspunde.
- Jace, ii dau cutia.
- Inca o cana, asa-i? intreaba fara sa o deschida.
- Cu alt mesaj, rad.
- E de colectie, spune dupa ce o priveste. Mersi! ma pupa pe obraz.
- Nu stiu daca o sa-ti placa, noi speram ca da, spun si in numele lui Angel si ii dau cadoul lui Anne.
O deschide si priveste perlele, privindu-ne apoi dragastos.
- Copii! ne strange pe amandoi in brate si ne saruta pe frunte. Sunt minunate. Le ador!
- Gemma, ii intinde Angel cadoul.
Il ia zambind larg si il deschide repede, ramanand uimita cand vede rochia.
- Dumnezeule mare! Nu ai idee de cat timp sunt cu ochii pe ea! spune entuziasmata. Va iubesc! ne ia in brate.
- Ed, batrane! ii da cutia.
Ne priveste cu o spranceana ridicata si zambeste in coltul gurii, deschizand-o.
- O sa fac colectii de ceasuri cu voi. Multumesc, dar nu va iau in brate si nici nu va pup.
Rad si Angel ii da in joaca un pumn.
- Randul nostru, spune Arz'.
- Pentru iubirea vietii mele, zambeste Zayn si imi da cutia.
O iau razand si o desfac. Parfumul meu preferat si o pereche de cercei lungi cu diamante.
- Wow! iau cerceii in mana si analizez mai bine.
- Stiu ca am cele mai bune gusturi, nu trebuie sa-mi mai spui! spune Zayn, fluturand din mana ca o diva.
- Iti spun doar ca te iubesc! il iau strans in brate. Multumesc! o imbratisez si pe Arzaylea.
- Stone, asta iti apartine! ii intindine punga.
- Imi este cam frica, spune si o ia, ezitand putin.
CITEȘTI
Sindromul iubirii
RomanceCaitlyn Miller nu vrea să-și dezamăgească tatăl așa că, acceptă să se căsătorească cu Angel Stone pentru a-și salva familia din pragul falimentului. La început se lasă greu, dar cu timpul ajunge să se îndrăgostească, sentimentul fiind reciproc...