Capitolul 12

8.8K 368 6
                                    

Dupa ce Arzaylea si Eric au plecat, tacerea s-a lasat intre noi. Pana cand am auzit alte batai in usa.

Angel s-a dus s-o deschida, iar eu ma aflam in spatele lui.

- Scumpo! spun tata cand ma vede si imediat ma trage in bratele lui. Ce ti-a facut nenorocitul ala? intreaba magaindu-ma pe spate.

- Sunt bine, tata, oftez raspunzandu-i la imbratisare.

- Am stiut ca nu este bine sa o lasi aici! ii spune Jace tatei.

- Am crezut ca va fi in siguranta la tine, ii spune lui Angel si imi da drumul din bratele lui. Mi-am lasat fiica pe mana ta, iar tu mi-ai jurat ca nu va pati nimic! se rasteste. Te duci sa-ti faci bagajele! imi spune nervos.

- Tata-

- Nu! Ai terminat-o cu el!

- Nu a terminat nimic! spune Angel. Daca ea pleaca, iti iei adio de la bani! se rasteste si el.

- Nu ma mai intereseaza nimic! Ma intereseaza doar de familia mea. De fiica mea care acum este traumatizata, din cauza ca tu, nu ai protejat-o! ii bate cu degetul aratator in piept.

- Tata, te rog! incerc sa ma bag intre ei.

- Lasa-i, Cait, spune Jace.

- Nu! Nu poate face asta! ma rastesc la el.

- Caitlyn, fa-ti bagajele! tipa la mine.

- Nu pleaca nicaieri! tipa si Angel, tragandu-ma de mana, fiind in spatele lui.

- Exista barbati care au de zece ori mai mult de cat ai tu si ar putea s-o protejeze de orice! ii reproseaza.

Fac ochii mari si ma uit incruntata la el. El inca alege banii inaintea mea, chiar si dupa cate mi s-au intamplat.

- Cat de egoist sa fii?! pufneste Angel intr-un ras ironic. Fata ta -care zici ca iti pasa de ea- a retrait noapte de acum doi ani, iar tu in loc sa vorbesti cu ea si s-o ajuti, o iei de la mine si i-o dai altuia?! pufneste privindu-l intr-un mod josnic. Doar ca tu sa ai bani. Iti bati joc de ea, ca tu sa-ti pastrezi reputatia. La ea nici macar nu te gandesti!

- Nu ai niciun drept sa spui asta! tipa la el. Este fata mea si imi pasa!

- Cum ii dovedesti asta?! Pune-o sa aleaga. La mine sau la altul? Hai! urla.

I-am prins camasa lui Angel in pumn si m-am bagat mai in el. Trebuie sa opresc asta, acum. Angel este extrem de furios iar fata ii este rosie, vena de pe gat aproape ii pocneste daca mai tipa. El i-a spus tot ce am vrut eu sa-i spun. Nu-l mai recunosc pe tata. Nu vreau sa ma duc acasa. Nu vreau sa mai faca nimic cu mine, doar pentru a o duce numai el bine.

- Dylan este acum inchis, nu o sa se mai intample nimic, ii spun incercand sa-l linistesc.

- Acum s-a intamplat!

- O sa treaca. Totul o sa fie bine, raspund.

- Nu vreau sa mai ai de-aface cu acest individ!

- Si vrei sa am cu altul? pufnesc. Nu ma mai poti folosi pentru treburile tale. Nu sunt papusa ta! ii spun si fac un pas in fata.

- Nu vezi unde s-a ajuns din cauza lui? tipa.

- Din cauza ta s-a ajuns aici! Tu m-ai dat lui!

- O greseala pe care nu o voi mai face cu altcineva. Acum du-te si fa-ti bagajele!

- Tata, ia-o usor! ii spune Jace.

- Tu sa nu te bagi! se rasteste la el.

- Este sora mea si fiica ta. Au dreptate. Ai ales deja banii, iar pe ea ai pierdut-o.

Sindromul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum