Capitolul 38

4.9K 203 13
                                    

     Rochia neagrea din catifea imi vine perfect mulata, iar decolteul imi pune numai bine bustul in evidenta. Parul mi l-am ondulat putin cu placa si l-am aranjat intr-un mod rebel intr-o parte. Nu m-am machiat prea strident, cat sa-mi iasa ochii in evidenta.

     Mi-am pus in picioare botinele negre tot din catifea si m-am dat cu cateva pufuri de parfum, apoi mi-am pus blanita neagra pe mine si mi-am luat plicul negru de pe masuta. Ma privesc in oglina si ma analizez atent, dar ceva lipseste.

Scot din sertarul oglinzii cutiuta din catifea blue marine si o deschid, luand colierul din perle albe.

     Am primit setul asta de la Angel, cand am facut trei luni. Colier, cercei si bratara. Il ador!

     Telefonul imi suna si il scot din plic, raspunzand repede.

- Da, tata?

- Scumpo, poti cobori. Sunt in fata blocului.

- Cobor acum, raspund si inchid.

     Iau o gura mare de aer si apas pe butonul liftului, deschizandu-si usile. Intru privindu-ma in oglinzi si apas pe "P", simtindu-mi inima cum incepe sa mi-o ia la goana.

     Gandeste-te ca te intalnesti cu Angel, nu cu prietenul fostului tau iubit bataus. Nu ma ajuti deloc!

     Usile se deschid si pasesc afara din el, coborand incet scarile.

     Tata sta in dreptul unei masini si imi zambeste, iar cand ajung langa el ma ia strans in brate.

- Arati minunat! spune privindu-ma de sus pana jos.

- Multumesc! zambesc fortat.

     Cat de mult urasc teatrul asta ieftin.

- Te va duce la restaurant soferul lui.

- OK, dau din cap.

     Imi deschide portiera si intru, apoi mi-o inchide.

- Buna seara, domnisoara Miller! saluta politicos soferul.

- Buna seara! raspund.

     Porneste masina si iau o alta gura de aer.

***

     Observ cum masina incetineste si imi ridic privirea pe geam.

     O ora jumatate mi-am petrecut-o pe telefon, vorbind cu Zayn, Arzaylea si Chris. M-am plictisit groaznic.

     Soferul opreste masina si coboara, venind pe partea mea si imi deschide portiera. Imi intinde mana si i-o prind, iesind din masina. Restaurantul Sixty Five, At Rockefeller. Uimitor!

- Caitlyn Miller, aud o voce si imi ridic privirea.

     In fata mea sta un barbat inalt si bine facut, cu un zambet larg si frumos, parul dat perfect pe spate, imbracat intr-un costum negru, camasa descheiata la primii nasturi si pantaloni.

- James Davis, raspund privindu-l in ochi.

- Te rog, intinde mana spre mine si i-o prind, facand un pas in fata. Sper ca ai avut un drum bun, spune si mergem spre intrarea in restaurant.

- Da, soferul tau nu este prea sociabil, m-am cam plictisit.

- Isi face doar meseria, chicoteste.

     Intram in lift si apasa pe ultimul buton, usile din metal inchizandu-se.

     Ma conduce spre o masa mai retrasa a salii, ma ajuta politicos sa-mi dau jos blanita si imi trage scaunul pentru a ma aseza.

- Multumesc! zambesc.

Sindromul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum