Privesc bagajele si ma uit in jur, asigurandu-ma ca nu am uitat nimic.
Maine la ora 13 o sa plecam cu avionul. Asa a hotarat Angel.
Acum el este la munca, dar o sa vina peste o ora. M-am gandit ca ultima zi sa o fac mai speciala. Oricum a intarziat cam patru ore pentru ca a avut cateva sedinte, deci trebuie sa-si ia revansa.
Am dat liber azi personalului, si am stat toata ziua cu Arzaylea si Zayn. Ei si-au facut bagajele de acum doua zile. Eu am mai tras mata de coada, pentru ca atunci cand voiam sa ma apuc de bagaje, iubitul meu voia sa fie alintat si iubit.
Am aruncat ultimele petale in jacuzzi si am pus langa doua pahare si o sticla de vin rosu, preferatul lui, apoi am pus lumanarile in jur. Ma bucur ca este afara. Asa vom putea privi luna si cerul senin.
Ma mai uit o data la decor, vrand sa fie cat mai frumos si romantic.
Intru in casa si urc repede scarile, ducandu-ma in dressing. Imi dau jos hainele si caut lenjeria intima rosie. Ma imbrac cu ea si iau pe deasupra halatul din satin rosu. Parul il las pe spate si ma dau cu rujul rosu mat, apoi ies din camera si cobor scarile, ducandu-ma inapoi afara.
Aprind lumanarile in forma de inima si dau drumul la luminile din jacuzzi.
Aud soneria si ma duc repede la usa. O deschid zambind, iar el ma priveste cu ochii mari.
- Intrii? chicotesc.
- Aaa, inghite in sec. Da.
Imi musc buza si ma uit la el. Il aud bolborosind cateva injuraturi, iar in secunda urmatoare ma trezesc tintuita la perete.
- Nu aici, ii soptesc la ureche.
Il iau de mana si mergem in curte, ducandu-l in fata jacuzzi-ului.
- Tu ai facut asta? intreaba privind decorul.
- Da. Iti place?
- Nu ai idee, suiera.
Zambesc si imi pun mainile pe obrajii lui, lipindu-mi buzele de ale lui. Imi dau jos halatul, iar ochii lui se maresc, privindu-mi corpul.
- Vrei sa ma innebunesti de tot? isi musca buza.
- Asta mi-am propus, da! zambesc si ii deschei nasturii de la camasa, aruncand-o undeva pe langa noi.
- In noaptea asta vreau sa ma iubesti mai mult, ii soptesc la ureche, sarutandu-l apoi pe gat.
- S-ar putea sa nu-mi ajunga miliarde de nopti sa te iubesc, imi mangaie obrajii privindu-ma in ochi.
- Ador sa te iubesc, Angel!
- Ador sa te fac iubita.
- Nu cred ca ar putea cineva sa ma iubeasca cum o faci tu, ma joc cu buclele lui cazute pe frunte.
- Toti iubesc in moduri diferite, iubire. Doar ca unii vor sa fie descoperiti.
Zambesc si il iau in brate, sarutandu-i pieptul gol.
- Acum, vreau sa gust fiecare particica din tine, spune privindu-ma lacom.
Chicotesc si isi da jos blugii, ramanand doar in boxeri. Intram in cada si ma trage peste el, asezandu-ma in poala lui.
- Lenjeria asta, imi ia mintile! geme cu fata in gatul meu.
- Stiu, zambesc.
- O vreau jos!
Imi desface capsele de la sutien si mi-l da jos, aruncandu-l in afara. Ma strange in brate, piepturile noastre fiind lipite.
- Avem o sticla de vin de terminat, mai intai! spun peste buzele lui, care par ca vor sa ma devoreze.
CITEȘTI
Sindromul iubirii
RomanceCaitlyn Miller nu vrea să-și dezamăgească tatăl așa că, acceptă să se căsătorească cu Angel Stone pentru a-și salva familia din pragul falimentului. La început se lasă greu, dar cu timpul ajunge să se îndrăgostească, sentimentul fiind reciproc...