Imi aranjez parul si rochia, privind in acelasi timp machiajul.
- Cum arat? il intreb cand intru in camera.
El este imbracat intr-un costum crem cu negru si o camasa neagra, iar parul il are dat intr-o parte si arata atat de sexy.
- Extrem de frumoasa! raspunde analizandu-ma.
- Si tu arati bine, ii spun si ma apropii de el, inchizandu-i primii nasturi.
- Se putea sa nu faci asta? chicoteste.
- Nu, zambesc.
Scutura din cap si ma saruta cast pe buze, apoi ma ia de mana si coboram scarile.
- Va miscati cam greu, spune Edward, asteptandu-ne langa scari.
Am aflat ca si el va participa, ceea ce ma bucura foarte mult. El este partenerul meu in crime.
- Nu grabi o femeie gravida! ii spune.
Deja incep sa urasc glumele lui cu gravide. Si mai am de suportat inca 8 luni!
- Nu am fost eu de vina! spun. Cand eram gata, tu de abia te imbracai! reprosez.
- Ce frumosi sunteti! zambeste Anne, iesind din bucatarie.
- Multumesc, stiu! raspunde Ed zambind.
Ne dam ochii peste cap amuzati, iar Edward ne impinge la propriu de la spate sa plecam mai repede.
- Tu nu-ti iei nimic pe deasupra? ma intreaba Angel cand ajungem in fata usii.
- Nu, sunt bine.
Ne luam la revedere de la Anne si iesim din casa. Edward a preferat sa cheme o masina, decat sa conduca. Mi se pare normal, pana la urma mergem la o intalnire cu niste persoane extrem de importante. Trebuie sa dam cat mai bine.
Urcam in spatele Mercedesului Vito, si porneste spre destinatie.
- Crezi ca ne vom intalni si cu Alex Davis? il intreb speriata pe Angel.
- Nu. Ne este inferior. Crezi ca te-as fi lasat sa mergi daca venea si el? pufneste.
Oftez si imi las capul pe umarul lui, privindu-l pe Edward cum tasteaza de zor pe telefon.
- Vorbesti cu prietena ta? il intreb zambind.
- Mhm, mormaie.
- Ai si tu asa ceva? rade Angel.
- Angel! ma rastesc la el.
- Da, frate! Olivia Nelson, zambeste.
- Acea Olivia? face ochii mari.
- Acea Olivia! da din cap.
Fluiera si bate palma cu el.
- Care Olivia? intreb.
- Nu o cunosti. Iesea cu noi inainte sa ma mut in Los Angeles. Este avocat.
- Si... ati avut prima intalnire? il intreb.
- Inca nu.
- Nu?! ridic din sprancene. Si ce mai astepti?
- Nu stiu unde as putea sa o duc, ridica din umeri.
- Ia avionul si du-o in Paris, propune Angel.
- Sau, ai putea organiza o cina in ochiul Londrei, spun.
- Prea complicat, stramba din nas.
- La banii tai tu nu te complici deloc.
- O sa tin minte asta.
CITEȘTI
Sindromul iubirii
RomanceCaitlyn Miller nu vrea să-și dezamăgească tatăl așa că, acceptă să se căsătorească cu Angel Stone pentru a-și salva familia din pragul falimentului. La început se lasă greu, dar cu timpul ajunge să se îndrăgostească, sentimentul fiind reciproc...