Privesc garderoba cam de 10 minute bune, si inca nu stiu cu ce sa ma imbrac. Petrecerea va incepe peste o ora si stiu deja ca nu o sa fiu gata pana ma va chema Chris.
Zayn si Arzaylea au inteles ca sunt suparata pe ei, asa ca s-au decis sa iasa in oras, apoi sa vina la petrecere. Maine ne vom impaca.
Am incercat sa-l mai sun de cateva ori pe Angel, dar acelasi rezultat. Sunt extrem de ingrijorata si nu stiu ce sa fac. Sper doar sa fie bine.
Iau de pe umeras fusta din piele neagra, apoi aleg un top negru decoltat cu maneca. Parul mi-l indrept si il las pe spate, iar machiajul mi-l fac cu maro inchis, pentru a-mi face ochii mari, si imi fac apoi coditele cu tus negru.
Ma incalt repede cu botinele negre, cu tinte doar pe toc si ma dau cu parfum, apoi imi iau gentuta neagra si ies din dressing.
Scap un tipat mic cand il vad pe Chris intins pe pat si imi pun mana in dreptul inimii, luand o gura mare de aer.
- In sfarsit! exclama si ridica mainile in sus.
- Cum ai intrat?! ma rastesc la el.
- Cum ai fauct-o si tu, raspunde si se ridica din pat.
- Te-ai gandit ca poate eram goala?
- Sincer, chiar mi-as fi dorit asta! imi face cu ochiul zambind.
Imi dau ochii peste cap si o iau inaintea lui, intrand in lift.
- Apropo, imi place noul tau look! ma priveste, muscandu-si usor buza.
- Mersi! zambesc.
Il privesc si simt cum ma inrosesc. Parul il are dat intr-o parte, suvitele blonde fiind puse in evidenta. Este imbracat cu o bluza neagra, blugi negri si o jacheta tot neagra. La fel si Vansii.
- Fir-ar! spun repede cand ma privesc in oglinda.
- Ce e? se uita repede la mine.
- Am uitat sa-mi iau haina, imi dau o palma peste frunte. Trebuie sa ma intorc.
- Ba nu trebuie, spune repede si isi da jos jacheta.
- Nu trebuie sa faci asta, o sa ma duc inapoi, raspund.
- Nu te mai intoarce din drum, aduce ghinion. Oricum am intarziat deja! insista si mi-o pune pe umeri.
Ma imbrac cu ea si parfumul lui ma invaluie. Wow, ce tot fac?!
- Uite cat de bine iti sta! zambeste privindu-ma de sus pana jos.
Multumesc in gand cand usile liftului se deschid si iesim din cladire.
- Pe aici, ma prinde de mana si ma trage dupa el.
Ne oprim in fata unei masini si ma uit uimita la el.
- Inchide gura! rade.
- Asta este a ta?! intreb cu o voce sugrumata, privind BMW-ul negru i8.
- Dap. Mi-am luat-o acum doua luni, spune mandru.
- Costa o avere! imi pun mainile pe fata.
- Am primit-o cadou, ridica din umeri.
Masina a fost lansata la inceputul anului asta. Are multi cai putere, iar la cum il vad pe Chris, imi pot da seama ca adora viteza si adrenalina mai mult ca Andy.
- Imi este cam frica sa urc in masina asta cu tine, inghit in sec.
- Haide, strazile sunt goale la ora asta. O sa fii OK! chicoteste si intra in masina.
CITEȘTI
Sindromul iubirii
RomantizmCaitlyn Miller nu vrea să-și dezamăgească tatăl așa că, acceptă să se căsătorească cu Angel Stone pentru a-și salva familia din pragul falimentului. La început se lasă greu, dar cu timpul ajunge să se îndrăgostească, sentimentul fiind reciproc...