Inchid laptop-ul plictisita de seriale si imi deschid telefonul. 20:38. Nici nu stiu cum a trecut ziua asa de repede. Ieri dupa ce m-a batut Zayn la cap sa mananc, a plecat iar eu am adormit si m-am trezit tocmai la 3 dimineata. Iar de la 3 am iesit afara cu Chris si ne-am plimbat pe strazile pustii, fumand si povestind orice. La 5 am intrat in camera si m-am uitat la The Notebook, evident ca am plans pana am adormit iar si m-am trezit din cauza telefonului la 13. Ariadna sigur a ramas la Andy, si intr-un fel este mai bine. Cel putin asa pot plange in linistea mea.
Ma ridic din pat si iau peste tricou hanoracul negru, ma incalt si ies din camera. Imi trag gluga pe cap si imi bag mainile in buzunar, indreptandu-ma spre un non-stop de langa campus.
- Unde mergi asa grabita? ma intreaba o voce care credeam ca nu o voi auzi azi.
- Sa-mi iau un pachet de tigari, ma opresc.
- Un ce? se incrunta, ca si cum nu a auzit bine ceea ce am zis.
- Pachet de tigari, raspund si imi continui drumul.
- Iti dau eu, vino, ma trage de mana dupa el.
- Nu ar fi trebuit sa fii cu Ariadna? imi trag mana din stransoarea lui.
- M-ai innebunit cu Ariadna ta. Da-o dracu'! pufneste.
Ridic mainile in semn de predare si merg dupa el, pana ajungem in fata unei cladiri.
- M-ai adus la tine? ridic din sprancene si intram in lift.
- Da, raspunde si apasa butonul 8.
Scoate cheia si deschide usa apartamentului. Este exact ca cel pe care il are in NY. Acelasi stil gotic, doar ca peretii sunt albi.
- Imi place cum l-ai aranjat, raspund dupa ce privesc livingul.
- Mersi.
Ma duce in bucatarie si ma asez pe scaunul inalt de la masa. Ii iau pachetul de tigari de pe masa si aprind una, timp in care el imi intinde un pahar cu suc de mere. Inca a ramas preferatul lui.
- Esti bine? se aseaza in fata mea si ma priveste.
- Ma simt lovita de tren, recunosc. Practic moarta, dar din pacate nu sunt.
- Si din fericire pentru mine.
Il privesc in ochi si incep sa rad.
- Stii, incep. Intr-un fel, ma obisnuiesc cu asta. Adica, surad, chiar nu mai simt nimic. Nu-mi mai pasa de absolut nimic.
- Pentru ca ai inima franta.
- Care inima? pufnesc. A avut grija sa distruga tot, sting tigara.
- Nu-l vei ierta?
- Nu stiu. Acum, nu vreau sa aud nimic de el, ma dau jos de pe scaun.
Ies din bucatarie si ii aud pasii venind spre mine. Imi prinde mana si ma intoarce cu fata la el, in secunda urmatoare trezindu-ma cu buzele lui peste ale mele. Imi pun mainile pe obrajii lui si ma ridica in brate, incolacindu-mi picioarele in jurul lui.
- Te intorci mereu la ceea ce iubesti, isi lipeste fruntea de a mea.
- Mereu! zambesc pal.
Il sarut lacom si ma duce apoi in camera lui. Ma lasa pe pat si imi dau jos hanoracul, iar el bluza. Se pune peste mine si imi trage tricoul peste cap, zburand langa celelalte. Imi saruta gatul si coboara spre piept, facandu-ma sa-mi musc buza.
Blugii dispar si ei, iar acum am ramas doar in lenjeria intima.
***
Aud batai in usa si telefoanele ne suna, insa nici macar nu le bagam in seama. Le dam pe silentios si continuam sa ne tinem in brate. Zayn si Arzaylea continuau sa insiste, iar la el Ariadna.
CITEȘTI
Sindromul iubirii
RomanceCaitlyn Miller nu vrea să-și dezamăgească tatăl așa că, acceptă să se căsătorească cu Angel Stone pentru a-și salva familia din pragul falimentului. La început se lasă greu, dar cu timpul ajunge să se îndrăgostească, sentimentul fiind reciproc...