Secundele par minute, iar sarutul devine din ce in ce mai dulce. Din cauza lipsei de aer ne despartim, si isi lipeste fruntea de a mea.
- Tot imi vreau cheia inapoi, spune.
Chicotesc si o scot din sutien.
- Ai masina, zice si imi ia cheia.
- Ce rost are daca nu am cheia? pufnesc si ma da jos de pe capota.
- Asta zic si eu, rade.
Imi dau ochii peste cap si ies din garaj, ducandu-ma la bucatarie.
- Cat de bine miroase! ii spun bucataresei.
- Multumesc, fac friptura la cuptor cu vin, zambeste.
- Chiar vreau sa ma inveti sa gatesc! spun si ma asez la masa, punandu-mi suc de portocale in pahar.
- Cand vrei, eu sunt mereu aici.
- Sa ai grija sa nu-mi dea foc la casa! ii spune Angel cand intra in bucatarie.
- Nu are cum, ii spune razand.
- Faci friptura? intreaba si merge spre ea.
- Da, cum iti place tie.
- Ce mult te iubesc, Tania! spune si o ia in brate.
- Si eu pe tine, rade.
Ma uit amuzata la ei, si sunt intrerupta de telefon. Arzaylea.
- Da? raspund.
- Sa nu te panichezi! Dylan s-a intors in oras.
Am simtit cum timpul s-a oprit in loc, iar numele lui se auzea in capul meu ca un ecou. Inca nu procesam ce mi-a spus.
- Poftim?! intreb vrand sa ma asigur ca am auzit bine.
- Dylan a venit. Si te cauta!
- De unde stii asta? intreb panicandu-ma.
- S-a dus la Zayn sa-l intrebe de tine. I-a spus ca te-ai casatorit, iar el s-a infuriat, era cat pe-aci sa se ia la bataie cu Zayn, noroc ca a venit paznicul.
- Doamne! suspin si imi pun mana la gura.
- Stai calma, nu i-a spus unde stai, insa stii ca o sa afle. Trebuie sa-i zici lui Angel, nu poti sa-
Inchid telefonul si ma ridic de la masa. Angel ma privea cercetator si am iesit din bucatarie. Urc repede scarile si intru in dressing, inchizand usa cu cheia. Ma duc in colt si ma las in jos, incepand sa plang. Nu mi se poate intampla asta! Nu mie! Nu din nou!
- Caitlyn, esti bine? intreaba Angel, incercand clanta.
Nu ii raspund din cauza lipsei de aer. Simt cum inima imi bate de trei ori mai repede si nu pot respira, iar capul incepe sa ma doara. Atac de panica. Nu am mai avut unul de doi ani.
- Caitlyn, deschide usa! striga si bate cu palma in ea.
Imi inchid ochii si simt cum un val de caldura ma cuprinde, apoi inghet toata. Doar amintirile din acea noapte ma fac sa imi pierd controlul. De ce a venit? De ce vrea sa ma chinuie iar?
Aud usa cum se tranteste de perete si imi strang picioarele la piept, punandu-mi mainile in cap.
- Caitlyn! vine imediat la mine, lasandu-se in jos. Ce s-a intamplat? intreaba si ma priveste ingrijorat.
- A-a venit, scap un hohot de plans.
- Cine, iubito?
- N-nu ma l-lasa... te rog! spun si ma prind de gatul lui, plangand pe pieptul lui.
CITEȘTI
Sindromul iubirii
RomanceCaitlyn Miller nu vrea să-și dezamăgească tatăl așa că, acceptă să se căsătorească cu Angel Stone pentru a-și salva familia din pragul falimentului. La început se lasă greu, dar cu timpul ajunge să se îndrăgostească, sentimentul fiind reciproc...