Capitolul 42

5.6K 226 15
                                    

     Ma trezesc cand ceva fin imi mangaie obrazul, coborand usor spre mana, apoi se intinde spre spate. Torc ca o pisica si ma intind exact ca una, auzindu-i chicotitul iubitului meu, care se pare ca are chef de joaca.

- Buna dimineata, iubito! vorbeste.

     Imi deschid lenesa ochii, si il privesc printre gene. Imi zambeste si deja mi-a facut dimineata buna.

- Mmm..., imi intind mainile spre gatul lui si ma agat de el. 'Neata! casc.

     Pielea lui se lipeste de a mea, si acum imi dau seama ca sunt goala. Bine... am doar chilotii din dantela, insa tot goala sunt, si se pare ca si el este la fel. Acum imi aduc aminte. Am fost amandoi atat de obositi, incat doar ne-am dezbracat si ne-am bagat in pat. Doar ca eu m-am si demachiat pana s-a hotarat el sa se dezbrace.

- Trezeste-te, iubito, imi mangaie spatele cu degetele lui lungi si calde, simtind cum pielea mi se face de gaina.

     Imi ingrop mai mult fata in pieptul lui si depun un mic sarut.

     Ofteaza si se lasa pe spate, tinandu-ma peste el. Molfai si decid sa-mi deschid ochii.

- Cat e ceasul? intreb.

- Zece.

     Respir si ma ridic mai sus, sprijinindu-mi barbia de umarul lui. Imi ridic mana si ii mangai obrazul, sarutandu-l pe gat. Ador diminetile astea!

- Iubito, vreau sa mai am energie pe ziua de azi, rade.

- Am facut eu ceva? intreb si imi continui activitatea.

- Da, ma exciti! rosteste apasat ultimul cuvant.

- Nu poti nega ca nu-ti place, zambesc si il musc usor de maxilar.

     Intr-o fractiune de secunda ma trezesc sub el, cu mainile ridicate deasupra capului, tinute doar de o mana de-a lui, iar cealalta este pe maxilarul meu, ridicandu-mi capul pentru accesul la gat.

     Dintii lui imi zgarie usor pielea iar limba mi-o alinta, facandu-ma sa gem. Imi incolacesc picioarele in jurul lui si imi da drumul la maini, punandu-le pe coapsele mele. Imi bag mainile in parul lui si ii trag fata spre a mea, sarutandu-l. Se impinge in mine si imi deschid gura, limba lui patrunzand imediat in gura mea.

     Zambesc cand stiu ca l-am starnit si sigur nu are de gand sa se opreasca.

     Ii musc buza si il fac sa maraie, mutandu-si buzele pe maxilar, gat si piept. Oh, nu ma tachina acum!

     Scap un oftat plin de frustrare si zambesc apoi, cand imi dau seama ca nu are de gand sa ma tachineze. Buzele lui le devoreaza pe ale mele si in acelasi timp imi trage chilotii.

- Cum ramane cu energia? suier.

- Ma bazez pe cafea, pufaie si intra in mine.

     Scancesc si imi arcuiesc spatele in bratele lui, incercand sa fiu cat mai silentioasa. Nu pot!

     Imi infing unghiile in omoplatii lui si se impinge puternic, ridicandu-ma de pe saltea. Imi tin picioarele incolacite in jurul lui si se indreapta spre baie, intrand direct in dus.

- Tu esti nebunie curata, spune dupa ce isi recapata suflul.

- Iar tu esti viata, raspund si dau drumul la apa.

     Tu nu esti fericire, ci viata!

     Ne inspumam corpurile si zambesc cand ii vad fata acoperita de spuma.

- Ah, mi-a intrat in ochi! striga.

     Rad si pun dusul pe fata lui, frecandu-si bine ochii.

Sindromul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum