Capitolul 55

4.2K 184 1
                                    

     Ma aflu intr-o padure, nu stiu cum am ajuns aici, dar simt ca nu este deloc bine. Am un sentiment de frica. Ma uit in jur si caut cu privirea pe cineva, si tot ce vad, este o silueta neagra langa un copac. Are ochii rosii si ma priveste fix in ochi. Mi-e frica.

- Cait? Caitlyn, scumpo, unde esti? aud o voce feminina in ecou.

     Mi-e frica sa raspund. Mi-e frica sa ma ridic de jos sau sa fac orice alta miscare.

     Aud un planset de copil si imi intorc capul spre stanga, de unde s-a auzit, si vad o femeie imbracata intr-o rochie alba si lunga, iar in brate tine copilul.

- Caitlyn! ma vede si vine grabita spre mine.

     Ma uit la silueta cu ochii rosii, dar nu mai este acolo.

- Caitlyn! ii aud vocea lui Angel si ma uit in spate.

- Angel! il strig si ma ridic de jos.

- Iubito, unde esti? striga.

- Angel! alerg spre el si intind mana sa-l prind, dar mana mea trece prin corpul lui. Angel! ma duc in fata lui si trece prin mine, continuand sa ma strige.

- Caitlyn, simt o mana pe umar si ma intorc.

- Mama? soptesc privind femeia din fata mea.

     Imi cobor privirea spre copilul din bratele ei, iar el ma priveste si imi zambeste. Ii apare o gropita in obraz si intinde mana spre mine.

- El este Archie, spune mama. Vrei sa-l iei in brate?

     Inghit in sec si dau frenetic din cap, luandu-i-l din brate. Il strang usor la piept si imi las capul pe umarul lui, simtindu-i mirosul specific de bebelus. Bebelusul meu.

- Caitlyn! striga Angel.

     Ma intorc si imi ridic privirea la el, ramanand stana de piatra. Figura neagra este in spatele lui si ma priveste, zambindu-mi in coltul gurii malefic.

- Ia-ti adio de la el! vorbeste.

     Vocea lui m-a facut sa ma cutremur, fiind una atat de dura, rece si diavoleste.

- Nu, soptesc. Lasa-l!

     Incep sa plang si il rog sa-l lase, dar se apropie de el cu fiecare rugaminte care imi iese pe gura.

- Nu-l omori! Ia-ma pe mine! tip. Te rog, lasa-l!

- Vino, Caitlyn! ma trage mama de mana.

- Nu! Nu-l poate omori!

     Silueta a ajuns in spatele lui, a ridicat mana si i-am vazut lama cutitului stralucind in lumina lunii.

- Nu! tip si fix atunci cutitul ii trece prin inima.

     Cad in genunchi langa el si Archie incepe sa planga. Cu o mana il tineam pe el, iar cu cealalta ii mangaiam chipul lui Angel si ii ceream sa deschida ochii.

     Aud alt tipat si o vad pe mama la pamant. A omorat-o si pe ea.

     Se apropie de mine amenintator si ma ridic, luand-o la fuga. Nu il las sa-mi ia si copilul!

     Simt o durere care-mi strapunge bazinul, si ma opresc. Archie a disparut din bratele mele si ma uit in jos, privindu-mi rochia alba patata de sange. Simt metalul rece strapungandu-mi iar pielea si tip ingrozita de durere.

- Caitlyn!

     Deschid ochii si respir sacadat, privind in jur. A fost doar un cosmar. Doar un cosmar.

- Iubito.

     Palmele lui Angel sunt pe umerii mei si ma priveste ingrijorat. Il iau imediat in brate si suspin la pieptul lui, fiindu-mi frica sa mai clipesc, pentru a nu vedea iar figura neagra cu ochii rosii.

- A fost doar un cosmar, iubito. E totul in regula, ma mangaie pe spate si ma tine strans la pieptul lui.

     I-am povestit cosmarul si mi-am sters lacrimile varsate in somn. Am incercat sa respir, dar ceva nu ma lasa. Aveam un nod imens in gat si simteam constant sentimentul de frica.

- Nu o sa se intample nimic. A fost doar un vis, nimic real, vorbeste.

- Cand il tineam in brate... parea atat de real, Angel, il privesc in ochi.

- Stiu, iubito, ofteaza si imi mangaie obrajii.

- Daca... nu voi mai putea face copii?

- Nu ai avut niciun semn?

- Nu. Am facut acum doua zile un test si a iesit negativ.

- Dupa ce plecam de aici o sa mergem la doctor, OK?

     Aprob din cap si ma saruta pe frunte. Ma intind si imi pun mainile pe fata, oftand lung. Asta este prima data cand il visez pe Archie. Cat de bine semana cu Angel. Imi este asa dor de el. Dar stiu ca acolo sus mama va avea grija de el.

     Angel ma trage in bratele lui si stinge lampa de pe noptiera, facand intuneric.

- Aprinde-o! spun repede.

- Scuze.

     Iau o gura mare de aer si nici nu vreau sa mai adorm.

- Ti-e somn? intreb.

- Mhm.

- Mie nu. Stai si tu treaz, mormai.

     Chicoteste si ma pune sub el, privindu-ma amuzat.

- Nu o sa mai visezi nimic de data asta, spune.

- De unde stii tu? imi ingust privirea la el.

- Stiu. Esti prea incordata.

- Ba nu.

- Ba da. Intoarce-te.

     Il privesc intrebatoare si ma intoarce cu spatele la el. Da, inca sunt goala. Imi maseaza usor spatele si ii simt buzele umede sarutandu-mi piele, facandu-ma sa gem. Mainile lui sunt miraculoase.

- Vreau sa-mi faci asa toata viata, mormai cu capul in perna.

- S-a facut, ma saruta in spatele urechii si ma musca usor de ea.

     Inghit in sec si tremur cand isi trece fin degetele aproape de abdomen, facandu-mi pielea de gaina.

***

- Pot sa conduc eu? Te rog! ma duc repede langa ATV si il privesc cu ochii de catelus.

- Nu! raspunde.

- Te rooog! insist.

- La intoarcere.

     Zambesc si bat din palme, urcandu-ma pe automobil. Se urca si el si imi strang mainile in jurul lui, apoi porneste motorul. Pleaca cu viteza si fac ochii mari, strangandu-l mai tare in brate. Tot pe el il voi lasa si la intoarcere.

     Urca pe munte si merge mai incet, putand sa privesc in jur. Trecem printr-o padure si brazii sunt acoperiti de zapada, alfandu-ma intr-o adevarata imaparatie a zapezii. Este atat de frumos!

     Opreste motorul cand ajungem in varf si coboram, privind peisajul, apoi pe el.

- Iti place cadoul meu de Craciun? il intreb curioasa.

- Mai intrebi? pufneste.

     Zambesc si ma ia in brate pe la spate, lasandu-si capul pe umarul meu.

- M-am gandit la nunta, vorbeste.

     Fac ochii mari si ma intorc cu fata la el.

- Ai facut-o? intreb.

- Da. La vara este bine?

- Normal! zambesc larg.

- Bun, zambeste si el.

     Ma ridic pe varfuri si ma napustesc asupra buzelor lui. Voi avea atatea planuri pentru nunta asta.

Sindromul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum