Capitolul 26

6.7K 278 20
                                    

     Il privesc cum isi aranjeaza prin camera lucrurile, apoi se intoarce si isi ridica privirea spre mine. Inghit in sec cand ochii nostri se intersecteaza, iar el imi face cu ochiul.

     Ma incrunt la el si imi dau ochii peste cap.

     Are parul putin lung si scurt in parti, castaniu cu suvite blonde, si pare indreptat cu placa. Ochii ii sunt castanii si mari, iar buzele perfecte. Nu pot spune ca nu este frumos. Este. Dar deja si-a stricat reputatia.

     Ridica mana si mimeaza un "Hei", la fel facand si eu. Zambeste. Are un zambet frumos.

     Las-o balta, Caitlyn. Nici bine nu a placat Angel ca tu te holbezi la ciudatul de pe partea cealalta a geamului.

     Scutur din cap si ma duc la birou, luand laptopul si ma pun in pat. Telefonul imi suna si ma uit la el. Arzaylea.

- Da? raspund.

- A plecat?

- Da.

- Venim la tine.

     Imi inchide si chicotesc. Intru in galerie si ma uit la pozele pe care le-am facut azi, si zambesc. O fac publica pe cea in care ne sarutam, si la descriere pun doar o inima.

     Usile liftului se deschid si ma uit la ei, tinandu-se de mana si zambind.

- Acum vreti sa-mi faceti in ciuda? intreb amuzata.

- Da, raspund amandoi.

     Imi dau ochii peste cap si se aseaza langa mine in pat, doar ca eu sunt la mijloc.

- Cine e tipul? intreaba Arz', privind geamul.

- Nu stiu, raspund.

- E dragut.

     Zayn isi curata gatul si ne uitam la el, abtinandu-ma sa nu rad.

- Ce?! Priveste-l! ii spune.

- Da, frumusetea intruchipata! pufneste.

     Isi scot telefoanele si la fel fac si eu. Gandul ma bate sa-l sun, dar nici zece minute nu sunt de cand a plecat.

- Mergem in oras? ii intreb plictisita.

- Hai in club, raspunde Arzaylea.

- Nu am chef de club. Mai mult as vrea sa ma plimb.

- Te-ai stricat, ofteaza.

- Maine avem scoala, rad. Nu vreau sa fiu obosita. Plus ca i-am promis lui Angi ca oriunde m-as duce, ii voi spune.

- A hipnotizat-o! Te-a sedus! imi spune, luandu-mi fata in mainile ei si privindu-ma cercetator in ochi.

- Nu am nimic, ciudato! raspund. M-am maturizat. Fa-o si tu.

     Ma ridic din pat si ma duc in dressing. Imi dau hainele jos si ma schimb intr-o pereche de blugi negrii si o maleta tot neagra. Imi desprind parul si il las pe spate. Ma incalt cu Vansii si imi pun jacheta neagra, apoi ies.

- Ai fost rapida, spune Zayn.

- Erau primele, raspund.

- A venit Andy, ne asteapta jos.

- Poftim?! ma incrunt.

- Da.

- De ce?

- Nu avea ce face in LA. Oricum se intorcea in New York.

     Dau din cap si imi iau telefonul, apoi iesim din apartament.

     Nu am dispozitia necesara sa il vad. Mi-a lipsit, dar nu vreau sa iesim. Voaim seara noastra, fara nimeni altcineva.

Sindromul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum