•21•

1.8K 89 18
                                    


"Kako si mogao da mi ne kažeš?"

Već pola sata, otkako smo izašli iz kuće njegovih roditelja, vodimo istu raspravu.

"Nisi me pitala", hladno odgovori, a ja pošizim.

"Valjda se podrazumeva da mi kažeš da imaš bivšu ženu!"

"Ne kapiram čemu sva ova drama. Bilo, prošlo. A i ne sećam se da smo ti i ja u ljubavi", podseti me na bolnu istinu, a ja spustim pogled na pod.

"Jebi se, Smolov. Zaslužujem da znam bar toliko", krenem ka spavaćoj sobi, spremna da ga ignorišem ostatak dana, ali me zaustavi njegov glas.

"Rekla si bez priče o prošlosti. Ne vidim čemu sad ova frka", zbunjeno me pogleda, a ja iznervirano odmahnem glavom.

"Ovo je drugo", pođem da dovršim, ali me prekine.

"Ne, nije. Ako hoćeš da pričam o Viktoriji, onda ćeš ti pričati o tome kako si dobila taj ožiljak", hladno izgovori, a ja bespomoćno uzdahnem.

"Tako sam i mislio", pusti moju ruku, koju je do sad držao, i izađe iz stana, bez ikakvog objašnjenja. Ostavi me samu sa svojim mislima.

•••

"Zar opet, Feđa?", upitam ga umorno, kad ga ugledam pijanog na vratima.

Izgleda da će uvek biti ovako. Iznerviraće se, otići i na kraju vratiti pijan, dok ću ja da sedim i da čekam kući. Ovaj put bar deluje kao da je manje popio.

"Treba da legneš. Ne možeš da stojiš na nogama."

"Neću da spavam", tvrdoglavo uzvrati, pa se smesti na kauč u dnevnoj.

"Zar me nikad nećeš poslušati, bez prepirke?", umorno izgovorim i sednem pored njega. On ćutke odmahne glavom, na šta ja prevrnem očima.

"Dobro, Feđa, onda mi reci - Šta ti tačno hoćeš?"

"Tebe u mom krevetu", zagleda se u mene, a ja ga bledo pogledam.

"Zašto samo ne legneš da spavaš?", ustanem i krenem ka svojoj sobi, jer znam da ako ostanem ovde i sekund duže, ponovo ću spavati s njim. Ne znam da li je do tih očiju ili do tog glasa, ali ne mogu da mu se oduprem.

Uhvati me za ruku i u sekundi se nađem u njegovom krilu, toliko blizu da osećam njegov dah na svojim usnama. Zatvorim oči, pokušavajući da bar na taj način izbegnem njegov pogled, ali on to očito protumači drugačije.

Osetim njegove usne na svojima, dok me rukama pribija uz sebe. Uzdahnem od zadovoljstva, jer se ovaj dečko ljubi kao nenormalan, a on iskoristi tu priliku da ubaci jezike u igru.

"Idemo u sobu", tiho prošapuće na moje uvo, na šta se ja naježim.

Obmotam svoje noge oko njegovih kukova, a on me podigne i zaputi se ka sobi. Iako nije pametno jer je pijan, ne progovorim ni reči, već se prepustim trenutku.

Ionako znam da se sutra ničeg neće sećati.

Spusti me na krevet nežno, pa se nađe iznad mene. Odeća ubrzo završi na podu, a mi se vratimo jedno drugom. Krene svojim usnama da šara po mom vratu, ostavljajući po neki ljubavni ugriz. Počne da se spušta, redajući poljupce, dok moja koža treperi na njegove magične dodire.

"Oh Feđa-", jedva izustim, a on na trenutak stane pa me pogleda željno. Spusti svoje usne do moje ušne školjke, pa tiho prošapće "Tako te želim. Tvoje telo je stvoreno za obožavanje".

𝑆𝑎𝑚𝑜 𝑍𝑏𝑜𝑔 𝑁𝑗𝑒𝑔𝑎 ✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang