•29•

1.8K 97 25
                                    


"Nikad te do sad nisam pitala - šta ti znače sve te tetovaže?", pitam ga dok prstima lagano prelazim preko njih.

"Zar u pola epizode da ti objašnjavam?", tiho upita, dok ne skida pogled sa ekrana.

"Ma daj, kao da je Igra Prestola toliko bitna."

"To mi sad radiš jer nisam hteo da gledamo Fleš, zar ne?", usmeri svoj pogled na mene, a ja se nasmejem.

"Da, a jako mi je dosadno. I Fleš je mnogo zanimljiviji."

"Kako nekome može da bude zanimljiv lik u kostimu koji trči po gradu i tuče se sa nakazama?", prevrnem očima, ali ništa ne kažem.

"Složićemo se da se ne slažemo. I stvarno me interesuje značenje tvojih tetovaža", molećivo ga pogledam, pa on uz uzdah počne da mi objašnjava jednu po jednu.

"Ovaj četvrti mesec te stvarno čini napornom", šaljivo izgovori, a ja ga prostrelim pogledom.

"Da te podsetim da si ti kriv za moje stanje."

"Samo ja uspem da napravim dete iz prve", ponosno izgovori, a ja prevrnem očima. Okrene glavu ka ekranu, pa počne da se nervira kad shvati da mu se epizoda završila.

"Je l' možemo sad, molim te, da gledamo Fleš?", ponovo ga molećivo pogledam, a on pristane uz prevrtanje očima. Za ovih par meseci sam uvežbala molećivi pogled i skoro uvek upali. Jedino mi još uvek ne upali kad tražim čips.

Taman što pustimo epizodu koja je na redu, moj telefon zazvoni.

"Ma daj, ko sad zove?", zakukam, a Feđa se nasmeje.

"Pauziraću ovo, a ti se javi."

"Divan si", poljubim ga u obraz i javim se na Dušanov poziv.

"Nema te da se javiš", krene sa prozivkama, a ja prevrnem očima.

"Poprilično sam zauzeta ovih dana. A ni ti se ne javljaš."

"Čime si ti tako zauzeta? Gledanjem serija?", upita me, a ja se nasmejem.

"Ipak me poznaješ najbolje."

"Zapravo sam hteo nešto da ti javim", uozbilji se, pa shvatim da nešto nije okej.

"Šta si sad zajebao?"

"Nikola je bio ovde i pitao me za tebe. Recimo da sam mu nekako dao tvoj broj i da sam zaboravio da napomenem jednu malu sitnicu."

"Nisi mu rekao da sam udata i trudna, zar ne?"

Nakon što čujem potvrdan odgovor, počnem da psujem jer mi se ovo nikako ne sviđa.

"Nisi zaboravio, već mu namerno nisi rekao. Samo mi nije jasno zašto?", isfrustrirano ga upitam, jer mu ovo nije prvi put da nekome prećuti ove informacije.

"Bili ste savršen par i suđeni ste jedno drugome. Mislio sam da bi mogao da te izvuče iz tog sranja, obzirom da te još uvek voli."

"Dušane!", privučem Feđin pogled.

"Šta je taj kreten sad zajebao?"

Nema šta baš je lepo što se moj muž i najbolji prijatelj ovako slažu. Samo odmahnem rukom i vratim se pozivu.

"Samo mi reci da si mu i moju adresu dao i lično ću da te ubijem. I otkud on uopšte kod tebe u Engleskoj?"

"Nisam. Raspitivao se u Zvezdi, ali su mu oni rekli samo da si odselila nekud. Pa je došao kod mene, jer je znao da ja znam", počne da se pravda, ali ovaj put mu nema pomoći.

"I šta si mu ti rekao?"

"Da si odselila u Rusiju, da igraš u Krasnodaru i dao sam mu tvoj broj", izgovori kao da je to sasvim normalna stvar, a ja pošizim.

"Ti nisi normalan! Taman mi se život sredio i ti rešiš da ga uništiš! Kad si pričao s njim?", povičem na njega, ali me Feđin dlan na mom smiri.

"Pre dva dana", i ponovo dobijem nervni slom.

"Pre dva dana?! Pa do sad je mogao sto puta doći ovde, a ti mi tek sad javljaš! Nemam reči, Dušane!", prekinem poziv ne želeći da slušam daljnja objašnjenja.

Zabijem glavu u dlanove, jer nemam pojma šta ću reći Feđi kad mi se bivši dečko pojavi na vratima.

"Nemoj da se nerviraš. Čak ni on ne može da uradi nešto toliko strašno. 'Ajde da gledamo Fleš", uz osmeh izgovori, pokušavajući da me uteši, a ja mu uzvratim osmeh. Naslonim se na njega, pa nastavimo da gledamo seriju.

Obožavam ove dane kad se samo izležavamo i gledamo tv. Mada nažalost jako su retki, zbog njegovih obaveza.

"Ne očekuješ goste, zar ne?", zbunjeno upitam Feđu, kad začujem zvono na vratima.

"Ne. Ja ću da otvorim, ti uživaj", ustane s kauča pa se začas nađe pored vrata.

Zaledim se kad začujem poznat glas dok nabada po koju reč na ruskom. Ostati da ležim nadajući se da će ga Feđa oterati ili se pojaviti na vratima i oterati ga sama? Ipak se odlučim za ovo drugo, pa se nađem pored Feđe u sekundi.

"Ana", Nikola radosno izgovori nakon što me ugleda pa pođe da me zagrli, a ja se izmaknem i skupim se uz Feđu.

"Šta ti radiš ovde, Nikola?", hladno upitam, želeći što pre da ga oteram odavde, dok mi nije totalno uništio brak.

"Došao sam da se pomirimo."

"Odakle ti adresa?"

"Dušan mi je rekao da si u Krasnodaru pa sam prvo išao tamo. Naišao sam na Ristića, onog iz Zvezde, i on mi je dao tvoju adresu", uz osmeh izgovori, a ja uzdahnem.

"Gle, Nikola, ja sam udata i čekam dete. Žao mi je što si prevalio toliki put, ali stvarno ne razumem zašto si mislio da ja nakon dve godine nemam nekoga. Zato te molim da ideš i da mi ne praviš probleme."

Bio je moja prva ozbiljna veza i zaista sam ga volela, ali je puklo kad je on otišao u Ameriku i ostavio me, pre dve godine. Od tad se nismo ni čuli ni videli i zaista ne kapiram zašto se baš sad pojavio na mojim vratima.

"Oprosti, Dušan mi nije rekao da si se udala. Da sam znao zaista ti ne bih smetao", primetim da je povređen, ali ipak nastavim da se ponašam hladno. Izgleda da sam ponešto i pokupila od Feđe.

"Dušan voli da pravi gluposti. Izvini i u njegovo ime."

"Srećna si?"

Jesam li? Stvari su se znatno popravile sa Feđom u poslednjih mesec dana, ali još uvek se naš odnos svodi na dete.

"Jesam. I nadam se da ćeš i ti biti. Samo ne sa mnom", on klimne glavom i ode, a Feđa me gleda ozbiljno.

"Ko je ovo bio?"

"Moj bivši dečko."

"Dala si bivšem dečku adresu?", pogleda me sa nevericom, a ja odmahnem glavom.

"Nisam ja. Dušan mu je rekao da sam u Krasnodaru, a onda je u klubu sreo Mihu i Miha mu je dao adresu", pokušam da objasnim, a on me nervozno posmatra.

"Šta je hteo?"

"Da se pomirimo."

"Došao je da se pomiri sa tuđom ženom, koja je uz to i trudna?", ljuto upita, a ja ne izdržim pa se nasmejem.

"Dušan mu nije rekao da sam se udala, ni da sam trudna. Zato sam šizela kad sam pričala sa Dušanom. Samo nisam očekivala da će se stvarno pojaviti ovde."

"Znam da me Dušan ne gotivi, ali ovaj put je zaista preterao. Podseti me da ga ubijem kad ga idući put vidim. Idemo da gledamo iduću epizodu?", upita me, pa krene ka dnevnoj.

"Zar nisi rekao da ti je serija glupa?", okrene se ka meni, pa me pogleda kao da sam luda.

"Ne sećam se da sam to ikad rekao."

Počnem da se smejem pa krenem za njim. TV dani su najbolji.

Ponovo nema svađe 😅 Ali biće, ne brinite 🙈

Imate uvod moje nove priče "Oduzeta", pa ako imate vremena i volje pogledajte 💙

𝑆𝑎𝑚𝑜 𝑍𝑏𝑜𝑔 𝑁𝑗𝑒𝑔𝑎 ✅Où les histoires vivent. Découvrez maintenant