•23•

1.8K 86 38
                                    


Sedim u separeu sa momcima, dok je svuda oko nas gužva. Ovaj klub je krcat. Momci su super društvo i muzika je okej, ali iskrena da budem menjala bih ovo za jednu od onih retkih filmskih noći sa Feđom.

U jednom trenutku ponaša se poput arogantnog kretena, a u drugom se brine o meni. Nikad neću moći da shvatim njegovo ponašanje. Da li sam zaista spremna da trpim sve te loše trenutke, kojih je mnogo više, radi onih retkih lepih trenutaka?

"Sigurna si da nećeš nešto jače?", Sedrik me upita, pre nego što nam svima ode po piće, a ja klimnem glavom.

"Dovoljan mi je sok."

"Okej", čudno me pogleda, ali ode iz separea bez reči.

"Hoćeš da plešemo?", Vesli me nasmešeno upita, a ja se unervozim. Zašto im, koji đavo, nisam rekla da sam udata i uz to još i trudna?

"Nisam baš dobra u tome."

"Nije bitno, nisam ni ja. Šta kažeš?", ponovo me upita, a ja odustanem od borbe.

"Samo jedna pesma. Ne volim da plešem", izgovorim to kao uslov, a on se nasmeje i klimne glavom.

On ustane, pa i ja krenem za njim. Dušan mi namigne, a ja u sebi već žalim zbog ove odluke. Kakav god da je, ja volim Feđu i ovo što radim nije uredu ni prema njemu, a ni prema meni.

"Dušan i ti? Samo ste prijatelji ili?", upita me nervozno, dok prolazi rukom kroz kosu. Zbunjeno ga pogledam, ali kad mi ono što je rekao dođe do mozga, počnem da se smejem.

"Mi smo poput brata i sestre. Ponekad idemo na živce jedno drugom, ali smo uvek tu jedno za drugo."

Klimne glavom uz osmeh, kao da je shvatio šta mu pričam. Završi se pesma, pa se vratimo u separe, gde je Sedrik upravo doneo pića. Tako je glup osećaj kad svi piju alkohol, a ja pijem sok, ali moraću da se naviknem, jer mi predstoji još šest takvih meseci.

"Je l' sve okej?", Dušan me tiho upita, a ja klimnem glavom.

"Naravno da jeste. Konačno malo zabave."

"Ne deluješ mi baš kao da se zabavljaš."

"Samo sam zaboravila kako je to izaći. Dva meseca sam provela u stanu i jedina destinacija koju sam posećivala je stadion Krasnodara."

"Od početka mi se taj Smolov ne sviđa. Trebala si da dođeš kod mene u Englesku, bilo bi ti bolje. Bar bi mogla da dišeš", iznervirano izgovori, a ja odmahnem glavom.

"Bolje je ovako. Dete treba da odrasta uz oba roditelja."

"A ti da trpiš tog kretena ceo život?", povisi glas, pa privuče pažnju ostalih na nas dvoje.

"Nije kreten. Samo me ponekad nervira, ali to i ti radiš", stanem u Feđinu odbranu, iako sam i sama hiljadu puta do sad rekla da je kreten.

"Ne poredi me s njim", počne da mlatara rukama, dok nas ostali momci čudno posmatraju.

"Sve okej s vama?", Vesli nas zbunjeno upita, a Dušan klimne glavom.

"Ne brini. Nije da nisam navikla da on uvek kritikuje moj izbor momaka", iznervirano odgovorim, pa pređem kod Džejmsa i Šejna, pre nego što se posvađam s Dušanom.

"Šta ima novo u Beogradu?", Džejms me upita, čisto da započne neki razgovor.

"Ne bih znala. Nisam bila dva meseca u Beogradu."

"Prešla si u neki drugi klub?", Šejn me iznenađeno pogleda, jer zna koliko sam bila srećna što sam upala u Zvezdu, prošli put kad sam bila ovde.

"Ma kakvi, batalila sam fudbal", s mukom izgovorim, jer mi moja ljubav poprilično fali.

"Otkud to?", i Sedrik se uključi u razgovor. Dušan me pogledom moli da ne kažem, verovatno jer je hteo da me smuva s nekim da zaboravim na Feđu.

"Ljubav, jebiga. Preselila sam se u Rusiju, udala i sad čekam dete", izgovorim to sa blistavim osmehom na mom licu, dok Dušan uzdiše smoreno. Po prvi put večeras osetim se odlično, kao da mi je kamen pao sa srca.

Ne osuđujte me što sam spomenula Feđu i mene u istoj rečenici kao i ljubav. Imamo dogovor da drugi misle da smo u ljubavi. Neću to da prekršim.

"Pa i bilo mi je sumnjivo što piješ sok", Sedrik se nasmeje, pa mi čestita, a za njim krenu da mi čestitaju i ostali momci.

"Ko je srećnik?", Vesli me upita, a ja se osmehnem. Pođem da odgovorim, ali mi telefon zazvoni pa ne stignem.

"Smolov? Žene padaju na njega, tako da me ne čudi."

Uz osmeh se izvinim i izađem iz kluba, da bih se javila pre nego što zaista dođe po mene u Englesku.

"Što se ne javljaš?"

"Ćao i tebi, Feđa. Trebalo mi je vremena da nađem telefon. Ima neki poseban razlog što me zoveš ili?", pokušam odmah da pređem na stvar, ali me iznenadi njegov odgovor.

"Ništa posebno. Samo sam hteo da proverim šta moja trudna supruga radi u noćnom klubu u ovo doba", primetim da baš i nije raspoložen.

"Jebem mu, Feđa, zar ne možeš da me ne proveravaš stalno i da me pustiš da uživam bar dve sedmice? Dva meseca sam provela pod staklenim zvonom i hoću bar malo da uživam dok sam na slobodi. I odakle uopšte znaš?"

"Uroš video kod Dušana na instagramu, pa mi poslao. I ne, ne mogu. Brinem za bebu i mislim da noćni klub stvarno nije bezbedno mesto za vas dvoje", nastavi sa svojom pričom o brizi, a ja prevrnem očima.

"Reci kumu da sam ljuta na njega. I da li ti je ijednom do sad palo napamet da sam odrasla odgovorna osoba, koja i sama zna da brine o sebi?"

"Zar ćemo ponovo da se svađamo oko istog?", pokuša da spusti loptu ovaj put.

"Nećemo, jer ću ja da isključim telefon i da uživam sa društvom."

"Ana, ne teraj me da dolazim po tebe", definitivno mi ide od ruke kidanje njegovih živaca.

"Pravilo broj jedan", podsetim ga na obećanje da mi neće kontrolisati život.

"Pravilo broj dva, a ja procenjujem opasnost", ne odustane, a ja odlučim da izvučem keca iz rukava i da pokušam da odigram na kartu ljubomore.

"Neće biti jedino pravilo koje ću prekršiti večeras."

Primetim da sam ga zbunila, pa me upita na šta tačno mislim.

"Ako nastaviš da me kontrolišeš, prekršiću četvorku. Jedino što me do sad sprečavalo je poštovanje, ali pošto ni ti mene ne poštuješ, zašto bih ja tebe?"

"Ne radi gluposti zbog naših svađa. Posle će ti biti krivo."

"Zašto bi mi bilo krivo? I meni treba neko ko će za promenu da me gleda kao nešto vredno. Ne možeš samo ti da uživaš", pokajem se čim izgovorim, jer nisam to htela da kažem.

"Možda sam kreten i idem ti na živce, ali nisam neveran. Ako misliš da će ti biti bolje s nekim drugim, onda i nisi vredna koliko sam mislio", hladno izgovori i prekine poziv. Pokušam da ga pozovem ponovo, ne bih li ispravila stvari, ali je već isključio telefon.

U pravu je. Ja i jesam nepodnošljiva i nikad mi ništa ne odgovara. Upravo sam uspela užasno da ga iznerviram, iako zapravo ne bih mogla da ga prevarim.

Definitivno ću morati da se promenim, ako želim da mi brak uspe.

"Opet ste se posvađali?"

Koja li je ovo svađa po redu? 😅 Treba mi neko da broji 😂

Danas sam završila ovu priču i sad sam pomalo tužna, jer sam se vezala za likove 🙈

Napišite mi vaše iskreno mišljenje 💙 Da li vas smara ova priča? 🙈

P.S. Iduća priča bi opet mogla biti o Luki. Šta mislite o tome? 😅

𝑆𝑎𝑚𝑜 𝑍𝑏𝑜𝑔 𝑁𝑗𝑒𝑔𝑎 ✅Where stories live. Discover now