Neden bunu yapıyorlardı bilmiyorum fakat yeni albüm tam gece yarısında çıkacaktı. Bu çok saçma. Ve albüm hakkında hiçbir bilginin verilmemesi ya da promosunun yapılmaması daha da saçmaydı.
Tüm gün boyunca gece yarısını beklemiştim. Ve sonunda on ikiye birkaç dakika kala yatağıma uzandım, kulaklığımı taktım. Her şeyi en detayıyla duymak istiyordum.
Yaktığım sigarayı bitirene kadar saat on ikiyi vurdu ve albümü Spotify' dan heyecanla açtım. Meraktan çıldıracaktım.
Beyaza dönük sarı bir zeminin tam ortasında küçük bir sinek olan fotoğraf albüm kapağıydı ve içinde sadece on iki şarkı bulunuyordu. Derin bir nefes alıp ilk sıradaki Look Alive, Stay Alive şarkısını açtım.
Oldukça hareketli ve eğlenceli bir melodi kulağıma doldu.
"Otur, kapa çeneni ve sana bir içki almama izin ver.
Diğer insanların ne düşündüğünü artık umursamayacağım.
Onlar bir bok bilmiyor ve ben de bilmiyorum.
Sadece bir tane daha var ve canlı görünmeyi dene.Bu çok doğal.
Yaptığın gibi hissediyorsun.
Bir ayak diğerinin önünde,
Sadece havalı kalmayı dene.Çünkü buradaki gölgelerde canavarlar var.
Onlarda öldürme dürtüsü var.
Yani dikkat etsen daha iyi olur.
Çünkü yapmazsan en iyi olduklarına inanacaklar.Otur, kapa çeneni ve sana bir içki almama izin ver.
Diğer insanların ne düşündüğünü artık umursamayacağım.
Onlar bir bok bilmiyor ve ben de bilmiyorum.
Kapa çeneni çocuk ve hayatta kalmayı dene.Ellerini birlikte koy,
Doğruca gökyüzüne baksın.
Çünkü kendinle hala havalı değilsin.
Ve hala ölmekten korkuyorsun.Pekala, tebrikler, bayım.
Gözlerinin içine baktın.
Herkesten daha iyi olduğunu düşündün.
Eh, bir sikim olmadın.Otur, kapa çeneni ve sana bir içki almama izin ver.
Diğer insanların ne düşündüğünü artık umursamayacağım.
Onlar bir bok bilmiyor ve ben de bilmiyorum.
Sadece bir tane daha var ve canlı görünmeyi dene.Otur, kapa çeneni ve sana bir içki almama izin ver.
Artık diğerlerinin düşüncelerini duymayacağım.
Onlar bir bok bilmiyor ve ben de bilmiyorum.
Sadece bir tane daha var ve canlı görünmeyi dene."Şarkı komik ve çok eğlenceliydi. İnsanda dans etme isteği uyandırıyordu. Sesi o kadar güzeldi ki... Aylardır onların hiçbir şarkısını dinlememiştim ve şimdi ne kadar özlediğimi görebiliyordum.
Sonraki şarkının ismi ise Mom' dı. Hüzünlü bir şeyler beklemiştim fakat değildi.
"Hey, anne.
Benim, eski oğlun.
Hala inançlı olmayan biri.
O gün koşuya çıkmayacaksın.
Ve ben, ben çok fazla zamanını almayacağım.
Sadece sana hayatta olduğumu ve iyi şeyler yaptığımı söylemek istedim.
Nasılsın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
after alyssa • malik
FanfictionYaptıkları müziğin yanında hareketli ve olaysız gün geçmeyen hayatlarıyla da dikkat çeken, dünyaca ünlü rock grubu One Direction' dan Zayn Malik, bugüne dek karşılaştığı tüm insanlardan daha gerçek birisi olan ve sadece resim çizmekten hoşlanan Alys...