Jordan McGilly rengarenk takım elbiselerinden birisiyle sahneye çıktığında Andrea neşeli bir çığlık atmış ve birlikte onu diğerleri gibi alkış yağmuruna tutmuştuk.
"Aman tanrım gerçekte daha zayıf görünüyor Alyssa! Çok yakışıklı!" dedi Andrea bana dirsek atarak. Andrea söylediklerinde kesinlikle haklıydı.
"Bayanlar ve baylar, hepiniz Jordan's Show' a hoşgeldiniz!" Jordan McGilly ellerini sallayarak kalabalığı daha da ateşledi.
"Bakıyorum da burası genç kızlar ile dolmuş. Neden?"
"One Direction!" diye çığlık attı kızlar. "One Direction! One Direction!" Gürültü çok fazlaydı.
"İşte One Direction! Dream On şarkısı ile Jordan's Show başlıyor."
Konukların sahneye çıkarken kullanıldığı eğlenceli müzik çaldığında kalbimin ritmi heyecanla değişti. İşte o olağanüstü, Jordan's Show' a özel, kırmızı kapıdan One Direction grubu sahneye çıktı. Hepsinin sarsak adımlarla çıkıp, aptalca gülmeleri, daha doğrusu Zayn' in yüzüne baktığım anda arkada bir şeyler yaptıklarını anlamam zor olmadı.
"Harry!" diye bağırdı yanımdaki Andrea. "Seni seviyorum Harry! Sana tapıyorum."
Zayn yırtık siyah bir pantolon ve üzerine de dövmelerini sergileyen, göğüs kısmı epey açık siyah bir tişört giymişti. Saçları özensiz ve dağınık görünüyor ama onun bu görüntüsünü seviyordum. Gözleri bir müddet kalabalıkta dolaştı. Beni aradığını düşündüm ama seyircinin üzerine koyu mor bir ışık yansıtılmışken görmesi imkansızdı.
One Direction grubu hızlıca sahnenin köşesindeki müzik aletlerinin yanına gidip yerlerini aldılar. Baterinin arkasında oturan Harry bagetleriyle bir ritim verdi ve havalı bir şekilde sağ elindeki bageti havaya fırlattı. Bageti yakalayıp önündeki davullardan birisine vurduğunda gitaristler de çalmaya ve Jordan's Show sallanmaya başladı.
Zayn muhteşem, tek kelimeyle ışıldıyordu. Gitarı, elinde bir kadını tutuyormuş gibi tutması, boynundaki damarları ve sesi, özellikle sesi... Çok sert ama aynı zamanda çok yumuşak. Mikrofonun arkasında kafasının iyi olduğunu belli edecek kadar salınıyor, bazen baygın gibi görünüyor ve bazen kendi kendine gülüyordu.
Şarkı sonunda bittiğinde uzun, kahverengi deri koltuğa oturdular. Jordan ise kendisine ayrılan tekli yeşil deri koltuğa oturmuştu.
"Burada olmanız beni mutlu ediyor çocuklar. İyi reyting, çok para. Bilirsiniz."
"Biz de burada olmaktan çok mutluyuz." dedi Louis Tomlinson.
"Bunu duyduğuma sevindim. Ve Louis, sen başladıysan grup adına şu soruyu da cevapla. Yeni albüm çalışmaları hala devam ediyor mu? Ayrıca bu albümün turnesi gerçekleşecek mi? Hayranlarınız bunu gerçekten çok merak ediyor."
"Albüm çoktan hazır. Çalışıyoruz. Her zamanki gibi. Sadece birkaç küçük eksiklik kaldı. Bir aya kadar yayımlanacağını düşünüyoruz."
"Elbette turne de gerçekleşecek." diye ekledi Niall ve bunun üzerine kalabalık tekrar çığlık attı.
"Yeni albümü gerçekten merak ediyorum. Farklı bir tarzınız var. İnsanlara doksanların müziğini hatırlatıyorsunuz."
"Doksanların rock müziği neredeyse öldü. Biz... Biz bunu devam ettirmek. Devam ettirmeye çalışıyoruz." dedi Liam. "Gelen tepkilere bakılırsa bunu başarıyoruz. Yani öyle sanırım."
"Ah Liam, başarıyorsunuz, emin ol. Karın kasların gibi harikasınız." Jordan elindeki dikdörtgen kağıda baktı. "Pekala, Niall, işte Amalie' nin sana sorusu: Niall, ilişki yaşayacağın bir kadında olması gereken özellikler nelerdir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
after alyssa • malik
FanfictionYaptıkları müziğin yanında hareketli ve olaysız gün geçmeyen hayatlarıyla da dikkat çeken, dünyaca ünlü rock grubu One Direction' dan Zayn Malik, bugüne dek karşılaştığı tüm insanlardan daha gerçek birisi olan ve sadece resim çizmekten hoşlanan Alys...