Bavulumu toparlamak o kadar uzun sürmüştü ki çok fazla dağınık bir insan olduğumu o an fark etmiş ve bir karar almıştım. Eve geri döndüğümde derin bir temizlik yapacak sonrasında hayatımı düzen içinde geçirecektim. Geçmişte üç kez böyle bir karar alıp temizlik yapmıştım tabi fakat verdiğim sözü sadece iki gün tutabilmiştim. Yine de şimdi, öncekilerden çok daha ciddiydim.
Gitme saati yaklaşıyordu ve Zayn hala ortalıkta yoktu. Birkaç saat önce yine stüdyoya gitmek zorunda kalmıştı. Tekrar onunla gelmemi istemişti ama bavulumu toparlamak zorunda olduğum için gidememiştim. Gitseydim eğer asla yetişemeyeceğimi biliyordum.
Kot pantolonumu katlarken odanın kapısı açıldı ve içeri Zayn girdi. Yüzümü anında kaplayan bir gülücükle yaptığım işi bırakıp ona doğru yürürken "Sonunda geldin. Seni biraz özlemiş olabilirim." demiştim neşeyle.
Zoraki bir şekilde gülümsedi. Ona sarıldığımda her zaman yaptığının aksine kısaca yanağımı öptü ve üzerimden çekilerek lavaboya girdi, arkadan kapıyı kilitledi.
Kapıyı neden kilitledi?
"Zayn?" Kilitli olduğunu bilmeme rağmen kapı kolunu tutup açmaya çalıştım. "Ne oluyor? Kapıyı neden kilitledin?"
Bir şey olmuştu. İlk kez bana böylesine soğuk davranması kalbimin üzerinde koca bir ağırlık yapmış ve son birkaç günü gözden geçirmeme neden olmuştu. Yanlış bir şey mi yapmıştım? Onu üzecek bir şey?
"Biraz yalnız kalmak istiyorum." Sesindeki üzüntüyü hissetmek hepsinden daha kötüydü.
Kapıyı tekrar zorladım. "Neden? Kapıyı aç. İyi misin?"
"İyiyim Alyssa. Lütfen bana beş dakika ver."
İyi değildi. Fakat daha fazla zorlamadım ve aklım karışmış bir halde eşyalarımı toplamaya geri döndüm. Söylediğinin aksine beş dakikadan fazla orada kaldı, hatta bir süre sonra duş sesi de geldi. Bense bu sırada bütün işlerimi bitirerek yatağa oturmuş ve sessizce onu beklerken Instagram' a girmiştim. Instagram' da karşıma çıkan ilk gönderi ile Zayn' e ne olduğunu anında anlamış ve acıyla gözlerim dolmuştu.
Gelmeden hemen önce otelin önünde çekilmiş fotoğraflar ve altta da uzun bir açıklama vardı.
Zayn kaldığı otelin girişinde onu bekleyen hayranlarla fotoğraf çekilip sohbet ederken bir grup kız o sırada Zayn' e terörist diye bağırarak hakaretler yağdırmaya başladı. Kızlardan birisi Müslümanların kutsal kitabından yırttığı birkaç sayfayı buruşturarak Zayn' in suratına fırlattığında Zayn sayfaları yerden alıp korumalar eşliğinde otele girdi.
Ona yapılan bu iğrençlikten utanıyor ve ağlıyorum. Nasıl üzüldüğünü görmüyor musunuz? İnsanlara bunu yapmayın. Dünya özgürdür ve hepimiz farklılıklara saygıyla yaklaşmalıyız. Umarım o insanlara gerekli yasal işlemler yapılır. Bunun takibinde olacağım.
Kendime işkence etmek istiyormuş gibi olayın videosunu da izledim. Ona nefretle terörist diye bağırıyorlardı. Grupta istenmediğini, bir Müslüman' ın nefes almaya bile hakkı olmadığını, ölmesini dilediklerini ve küfürler...
Daha önce yaşamadığım bu duygu... Birisi için canının yanması ve gözyaşı dökmek. Onu incitmişlerdi ve içeri girdiğinde yüzündeki o ifadenin nedenini bilmek şimdi nefesimi kesiyordu. Onun ölmesini istiyorlardı. Nasıl böylesine nefret dolu olabilirlerdi?
Gözyaşlarım hızlanırken bir sigara içtim ve sonra yatağa uzanıp bacaklarımı kendime doğru çektim. Ses çıkarmamaya çalışarak ağlamak boğazımı yakıyor ve nefes almamı zorlaştırıyordu. Çok uzun zaman olmuştu ağlamayalı. Öyle çok dolmuştum ki, gözyaşlarımı ve acıyı durdurmak imkansız gibi geliyordu.
Lavabodan çıktığında büyük bir çabayla ses çıkarmamayı denedim ve nefesimi tuttum. Ona sarılmak istiyordum fakat beni bu şekilde görmesini asla istemezdim. Ağlamam onu daha fazla üzerdi, biliyorum.
Odanın içindeki sarsak adımlarını duydum. Muhtemelen kurulandıktan sonra altına iç çamaşırı geçirmiş ve daha sonra yatağa tırmanarak arkama uzanmıştı. Bir kolunu belime sarıp zorlanmadan beni göğsüne doğru çektiğinde yüzünü saçlarıma gömdü. Kendimi daha fazla tutamamıştım. Dudaklarımın arasından bir hıçkırık kaçtığında dirseğinden destek alarak doğrulmuş ve omzumdan tutarak beni kendine doğru çevirmişti.
"Neden ağlıyorsun?"
Onun da gözleri kızarmış, bakışları baygın ve yorgundu. İrislerine ilk baktığım anda az önce aklını uyuşturucak bir şeyler kullandığını fark etmiştim. Yine de bunu umursamadım. Saç uçlarından gelen damlalar yüzüme düştüğünde "Az önce neler olduğunu gördüm." dedim ve alnında dağılmış yeşil uçlu saçlarını geriye doğru çektim.
"Çoğu zaman bu tarz şeyler oluyor."
"İnsanlar neden böyle?"
Cevap vermedi ve başını göğsümün üzerine bıraktı.
"Onları şikayet etmelisin. Kimse sana bunu yapamaz."
"Umursamıyorum. Sen de umursama ve ağlamayı kes."
"Umursamıyor musun? Üzüldüğünü biliyorum Zayn. Onları şikayet et."
"Alyssa... Lütfen konuyu kapat ve ağlama artık. Öfkelenmek istemiyorum."
"Ben seni düşünüyoru-"
"Düşünme! Sikeyim, kes sesini." Yanımdan ve sonra yataktan kalktığında şaşkınlık içinde yaptıklarını izliyordum.
"Düşünmeni, benim için üzülmeni ya da senin siktiğim gözyaşlarını görmek istemiyorum! Siktir. Ne olmuş? Birkaç sürtük konuşuyor sadece. Sözlerinin beni inciteceğini veya onları sikeme taktığımı mı sanıyorsun? O kadar zayıf mıyım?"
"Üzgün olduğun için aşırı tepki veriyorsun. Ben sadece-"
"Ben. Üzgün. Değilim. Neden bir sikim anlamıyorsun?"
Şimdi ben de ayaktaydım. "Benimle düzgün konuş Zayn." dedim tehdit eder bir tonda. "Öfkeni bana yansıtma."
Şimdiye dek onu öfkelendirecek hiçbir şey söylemedim ve buna rağmen anlam veremediğim bir şekilde çıldırmıştı. Komodinin üzerindeki şişeleri, kristal sigara tablasını ve telefonunu yere attı. Abajuru fişiyle birlikte çekip abajur parçalara ayrılana kadar duvara vurdu ama bu ona yetmemişti. Odadaki büyük plazma televizyona doğru yürürken daha fazla bunların hiçbirine katlanmak istemedim. Telefonumu cebime sokup çantamı omzuma astım ve hemen yanda hazır bir şekilde duran bavulumu da tutarak kapıya doğru yürüdüm. Televizyonu parçalarken gidiyor olmamı fark eden Zayn arkamdan "Hangi cehenneme gidiyorsun?!" diye bağırmıştı.
Ona cevap vermeden odadan çıkıp kapıyı kapattım ve iki saniye sonra kapının diğer tarafına sert bir cisim çarptı, birkaç kırılma sesi daha geldi.
Doğruca havalimanına gitmiştim. Normalde binmem gereken uçağın vaktine henüz zaman vardı fakat ne Zayn ne de onun tuhaf arkadaşlarıyla aynı ortamda olmak istemediğim için İngiltere' ye giden ilk uçağa bilet almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
after alyssa • malik
FanficYaptıkları müziğin yanında hareketli ve olaysız gün geçmeyen hayatlarıyla da dikkat çeken, dünyaca ünlü rock grubu One Direction' dan Zayn Malik, bugüne dek karşılaştığı tüm insanlardan daha gerçek birisi olan ve sadece resim çizmekten hoşlanan Alys...