the end of the song: after alyssa

5.9K 366 285
                                    

Herkese merhaba!

Bu hafta bahsedeceğimiz kişi -daha doğrusu kişiler- One Direction grubu olacak. Bildiğiniz gibi grup 2014 yılının sonlarına doğru bir barın sahnesinde keşfedildi ve 2015 yılında çıkan ilk albümleri Dream On ile müzik dünyasını adeta sallamayı başardılar. Kimilerine göre One Direction sonuna kadar bir efsane olarak kalacakken kimine göre ise sadece bir balondu. Ve o balon Zayn Malik' in gruptan ayrılışı ile patlamış oldu.

Bu ayrılıktan söz etmeden önce grubun üyelerini bir bakalım. Zayn Malik inanılmaz güçlü sesi ile solistlik yaparken aynı zaman gitarıyla da harikalar yaratıyordu. Bateride Harry Styles, diğer gitarda Louis Tomlinson, klavyede Niall Horan ve bas gitarda ise Liam Payne. Çoğu eleştirmene göre grubun bir anda başarıyı yakalamasının sebebi yüzlerinin güzelliğiydi fakat ben bunu desteklemiyorum. Yaptıkları müziğin eşi benzeri yoktu. Özellikle Malik' in, Alyssa Wynwood' dan ayrıldıktan sonra yazdığı şarkılardan oluşan FLY albümü, bana kalırsa grubun en iyi albümüydü.

Dream On albümünden sonra 2016 yılında çıkan White Rabbit albümü ise One Direction' un müzik dünyasında kalıcı olduğunu ispatlar nitelikteydi. Grup çalışmaya ara vermeden turlara çıktı ve turun ardından yeni bir albüm için stüdyoda girdi. Onların çalışma hızı birçok ünlüyü kıskandıracak türdendi.

Ve 2017 yılında on üç şarkıdan oluşan Four albümünün şüphesiz en sevilen şarkısı Without You I'm Nothing' dir. Bu albümden önce çıkan hiçbir albümdeki şarkılarda bir kadının bıraktığı izi göremezsiniz. Çünkü 2017 yılında büyük olaylara neden olacak Alyssa Wynwood ile tanışmıştı Zayn Malik. Bir kadının, bir erkeğin hayatında nelere yol açtığını Four ve FLY albümünde rahatlıkla fark edebilirsiniz.

Aslında ben daha çok bu ikiliden bahsetmek istedim bu hafta. Çünkü daha önce beni böylesine derinden etkileyen bir aşk görmemiştim.

Bir fotoğraf çekiminde tanışan Alyssa ve Zayn çok kısa bir süre içinde büyük bir aşka adım attılar. İnsanlar onun gelip geçici olduğunu düşünüyordu çünkü One Direction üyeleri... Bilirsiniz. Kadınlarla sadece eğlenen türde erkeklerdi. Fakat şaşırtıcı bir şekilde Zayn'in gözleri bizler kadar sıradan olan bu kadından başka birisine bakamaz hale gelmişti.

Ancak bu aşk da büyük bir engele takılmıştı. Four albümünün turunda gelen ani bir ayrılık Zayn' i gözlerimizin önünde adeta eritmişti. Eğer onun acısını iliklerinize kadar hissetmek istiyorsanız Still Loving You şarkısını dinleyin.

Gururun bir duvar inşa etmiş, çok güçlü,
Ulaşamayacağım.
Gerçekten hiç şans yok mu?
Bir kez daha başlamak için.

Bu sözler belki de her şeyi anlatıyordu. Seni hala seviyorum derkenki haykırışları ve bununla birlikte The Bitter End' in "Acı sonda görüşürüz." kahkahaları aslında birer yardım çığlığıydı, bunu hiçbirimiz fark etmedik.

Ve ödül gecesinde sunulan bu şarkıdan çok kısa bir süre sonra Zayn Malik' in aşırı dozdan hastaneye kaldırıldığını duyduk. Bir yıldan fazla bir süre sonra Alyssa Wynwood tekrar onun yanındaydı. İnsanlar ona öfkesini kusup her zaman nefretlerini yüzüne savursa da Alyssa asla onu yalnız bırakmadı ve kısa bir süre içinde Zayn Malik' i daha önce hiç olmadığı kadar sağlıklı bir hale getirdi. Barıştıktan sonraki dönemde çıkan fotoğraflara bakın. Zayn gerçek mutluluğunu tekrar yakalamış ve bu sefer bırakmamakta da kararlıydı. Tabi bunun için büyük bir bedel gerekiyordu.

2018 yılında Zayn Malik sonsuza kadar grubu terk etti. Hayal kırıklığına uğrayan ve öfkelenen hayranların suçlayacak birisine ihtiyaçları vardı ve o yıl hedef tekrar Alyssa Wynwood olmuştu. Fakat suçlu ne Zayn ne de Alyssa' ydı.

after alyssa • malik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin