after party

4.2K 259 51
                                    

Keyfime düşkün, kasıntı olmayan bir insandım. Rahatlığı önemser, topuklu ayakkabılardan, rahat hareket etmeme engel olan kumaşlardan ve cildimin nefes almasını engelleyen makyajdan nefret ederdim.

Ödül töreni ve performanslar bittikten sonra Zayn ile birlikte partiye katılmadan önce soyunma odası gibi küçük bir odaya girmiş, üzerimi değiştirmeye ihtiyacım olacağını bildiğim için Peter' dan hazırladığım çantayı getirmesini istemiştim.

Kapıyı kapatıp ardından kilitleyen Zayn üzerindeki rahatsız edermiş gibi görünen ceketi hızla çıkardı ve gömleğinin ilk iki düğmesini açtı. Kollarını kıvırırken ateşli bir şekilde beni izliyordu.

"Elbisemi arkadan açman gerekiyor." dedim gülerek. Aynı zamanda çantamın içinden makyaj temizleme jeli ve günlük kıyafetlerimi çıkarıyordum.

"Bir odadayız." dedi Zayn. "Kapısı var. Kilitli bir kapısı."

"Yani?"

Cevap vermeden arkama geçip elbisenin fermuarını yavaşça aşağı çekti. "Bu gece. Sana bakan piçler gördüm. İyi bakmıyorlardı."

"Kadınlar da sana iyi bakmıyordu. Veronica gibi kadınlar mesela."

"Sikeyim onu... Seni çok kıskandım."

"O yüzden mi bütün gece beni öpüp durdun?"

"Evet. Benim olduğunu. Görmesi. Görmeleri gerekir."

Elbisemin omuz kısımlarından tutup aşağı çektiğinde üzerimde sadece altımdaki çamaşır kalmıştı. Kollarını arkamdan bedenime sarıp yüzünü boynuma gömdü.

"Çok güzelsin. O kadar güzelsin ki. Herkesten. Çok fazla. Herkes bizi kıskanıyor. Evet. Herkes bizim gibi olmak istiyor. Görüyorsun. Görüyorsun değil mi?"

Bundan pek emin değildim.

Kolları arasında ona doğru döndükten sonra arkamdaki masaya oturdum. "Sevişmek istiyorsan tatlı sözler söyleyerek beni ikna etmene gerek yok. Çabuk ol. Kondomun var mı?"

"Evet." Pantolonunun cebinden bir tane kondom çıkarıp masaya bıraktığında yanaklarından tutarak yüzünü kendime doğru çektim ve dudaklarımı ona bastırdım.

Her zaman yakışıklıydı. Ama bu gece onda farklı olan bir şeyler vardı ve ona sadece bakmak bile beni azdırırken ödül töreni zamanında epey zorluklar yaşamıştım.

Parmakları korse gibi ama korse olmayan tuhaf çamaşırımın kenarlarından tuttuğunda aşağıya doğru çekti. Bu sırada ben de oyalanmadan kemerini çözmekle uğraştım. Beceremediğimde geri çekilip başını aşağı eğdi ve kemerine uzandı. Masanın üzerindeki kondom paketini alıp paketi yırtarak içinden kondomu çıkardığımda acele ile ona uzattım. Hızlıca aletine kondomu geçirirken omuzlarına tutundum ve masada biraz daha geriye yaslanır pozisyon aldım.

"Birisi gelmez değil mi?"

"Peter kapıda duruyor."

"Bizi duyacak."

"Siklemez."

"Alışık olduğu için mi?"

Gülmek istemedi. Ama birbirine bastırdığı dudaklarının arasından bir kahkaha koptuğunda delirmiş gibi ben de güldüm ve tuhaf bir şekilde kahkaha krizine girdik. Neye güldüğümüz hakkında bir fikrim yoktu. Bir ya da iki dakika boyunca susmaya çalıştık.

"Siktir Zayn. Hadi. Acele et." dedim gülücüklerimin arasından.

"Tamam... Tamam." Kalçalarımdan tutarak beni kendine doğru çekti ve onu içimde hissettiğimde kanıma eroin karışmış gibi kendimi masaya bıraktım.

after alyssa • malik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin