Açtığım cips paketlerini camdan bir kaseye boşaltıp iki şişe birayla birlikte salona geri döndüğümde ayaklarını sehpaya doğru uzatmış olan Damien televizyondaki kanalları geziyordu.
"Hiçbir bok yok." dedi somurtarak. Bugün morali epey bozuktu ve sabahtan beri bana bir şekilde anlatmasını bekliyordum. O hazır hissettiği an, bir türlü gelmemişti.
Yanına çöküp cips kasesini kucağına, şişesini eline bıraktım. Önümdeki sehpaya uzanarak paketteki sigaralardan birisini aldım ve ucunu ateşledim. Derin bir nefes alırken "Babam." demişti sessizce. "Konuştuğu bir kadın olduğunu söyledi. Dün gece."
Damien' ın annesi neredeyse iki yıl önce kanserden ölmüştü ve bu konuda epey hassastı.
"Yalnız hissediyor olmalı. Yalnızlığın ne olduğunu biliyorsun."
"Evet ama... Daha iki sene oldu. İki senede her şeyi unutmak kolay mı?"
"Damien," dedim elini tutarak. "Babanı az çok tanıdım ve o sadece çok yalnız. Ömür boyu tek başına olması sence de acımasızca değil mi? Üstelik yaşlı da sayılmaz. Önünde uzun yıllar var."
"Ben de kendime öyle söylüyorum fakat bir yandan da bu çok rahatsızlık veriyor."
"Bence babanla konuş ve seni kadınla tanıştırmasını sağla. Eğer iyi biriyse -ki bence öyle- bunu sorun etmeyeceksin."
"Belki de öyle yapmalıyım, evet."
Şişesini benimkine dokundurup büyük yudumlar aldığında aynısını ben de yapmış ve ardından sigaramdan içmiştim.
"Evet. Evet Alyssa, haklısın. Hatta o kadınla yarın bir şekilde tanışacağım."
"Eğer kötü kadınsa... Hallederiz." dedim gülerek.
"Sen bir tanesin." Yumruğunu uzattığında onunkinin yanında küçücük olan yumruğumu ona dokundurdum.
Damien sanırım en yakın arkadaşımdı. Hatta arkadaştan da öte, o benim hiç olmayan erkek kardeşim gibiydi. Onunla eğleniyordum, onunla hiç olmadığım kadar iyi oluyordum ve onunla günde bir kere konuşamadan günü tamamlayamıyordum. Zaman geçtikçe aramızdaki bu bağ çok kuvvetlenmişti.
Damien kanalları gezmeye devam ederken telefonumu aldım ve Andrea' nın mesajına cevap yazmaya koyuldum. Washington' da tanıştığı ve fotoğrafını çektiği bir modelle yatmıştı. Anlattığı konu ise modelin penisindeki piercing ve piercingin seks yaparken verdiği histi.
"Şu koca götlü ve ailesinden nefret ediyorum." demişti Damien.
Televizyona baktığımda Kim Kardashian' ın bir ödül gecesinin sahnesinde konuşma yaptığını görmüştüm. "Onu gerçekte de gördüm Damien. Götü devasa ama boyu çok kısa."
"Yüzü güzel miydi?"
"Yüzünü görmedim. Ama dikkat çekici bir kadındı. Yani içeri girdiğimde gözlerim doğruca ona kaydı."
"Bunlar büyük götün faydaları kızım."
Çok haklıydı.
Kim Kardashian' ın kime laf attığını anlamaya çalışırken birkaç dakika sonra sunuculardan birisi geldi ve performans vermeleri için...
Hayır.
Hayır. Hayır. Hayır. Onunla ilgili hiçbir şey görmeyeli aylar olmuştu. O benim için bitmişti ama şimdi sahneye grubuyla birlikte performans vermek adına çıkıyordu.
Kalbime bir ağrı girerken elimi kaldırarak göğsüme koymuş ve dolan gözlerimi ekrandan ayırmaksızın ona dikmiştim. Ne kadar olmuştu ayrılalı? Bir yıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
after alyssa • malik
FanfictionYaptıkları müziğin yanında hareketli ve olaysız gün geçmeyen hayatlarıyla da dikkat çeken, dünyaca ünlü rock grubu One Direction' dan Zayn Malik, bugüne dek karşılaştığı tüm insanlardan daha gerçek birisi olan ve sadece resim çizmekten hoşlanan Alys...