night club

4.7K 300 27
                                    

Sabah olduğunda Zayn' in evindeki eşyalarımı hızlıca toparladım. İkimizin de işleri vardı. Onun Amerika' ya, benim ise eve gitmek gibi işler.

Evden bahçeye çıktığımızda "Yine geleceksin değil mi? Seninle çok eğleniyorum. Tüm bunları yeniden yapmak isterim. Evet. Geleceksin ha?" diye sordu kolunu omuzlarımın üzerine yerleştirerek.

Sıcak bir sesle "Tabiki gelirim." dedim. "Sen de bana gelebilirsin. Ne zaman istersen."

"Her zaman isterim."

Küçük bir kahkaha attığımda benim gülüşüme o da eşlik etmiş ve demir parmaklı büyük kapıya varmıştık. Peter denen adam beni aldığı gibi evime bırakacaktı.

Gitmeden önce beni kendisine çevirip gözlerime uzun bir süre baktı ve gülümsedi. "Seni çok seviyorum. Evet. İnanmıyorsun ama seviyorum." Kollarını çevreme sarıp beni kendine bastırdı. Sarılışına karşılık verirken beni kokladığını hissetmiştim.

"Amerika' da hep seni düşüneceğim. Sadece seni. Evet." dedi mırıltılarla. "Döndüğümüzdeyse hemen yanına geleceğim. Tamam mı?"

"Tamam."

Yanağıma bir öpücük bıraktı ve geri çekilip dudağıma da uzun bir öpücük verdi.

"Görüşürüz."

"Görüşürüz bebeğim. Evet. Dikkatli ol. Çok dikkatli." Sonunda kollarından sıyrıldığımda kapıdan geçtim ve ileride benim için bekleyen Peter' a doğru yürüdüm. Arabanın kapısını açtığında ona yine teşekkür etmiştim.

Bir buçuk saatin sonunda evime vardığımda yaptığım ilk şey birkaç saat kesintisiz uyumak oldu. Gece neredeyse hiç uyumamıştım. Zayn' le uzun bir süre sevişmiş ve sonra da gün doğumuna kadar birçok şey hakkında konuşmuştuk. İnsanlarla uzun süre konuşmak beni sıkardı ama gerçek şu ki, Zayn diğer insanlardan farklıydı. Onunla her konuyu konuşabilirdim. Aptalca konuşmasına rağmen zekiydi, bana iyi davranıyordu ve aşırı komikti. Yaptığı şakaların dün gece karnımı ağrıttığını hatırlıyorum. Çok, çok güzel bir geceydi.

Uyandıktan sonra kendime bir pizza söylemiş ve izlemek için not aldığım filmlerden birisini seçerek dizüstü bilgisayarımdan filmi açmıştım. Sonra biraz defterime karakalem çalışmaları yapmış ardından ise biraz daha uyumuştum. Uyandığımda çoktan gece olmuştu ve yatağımda uzanarak, keyifle Instagram' da neler olduğuna bir göz atmaya karar vermiştim. Bana mesajlar gelmeye devam ediyordu elbette. Çoğu -neredeyse tamamı- hakaretlerle doluydu. Hala pek umursadığım söylenemez.

Tüm yeni gönderilere baktığımda keşfet bölümüne geçtim ve orada bir şey fark ettim. Gönderiyi açınca Zayn' i görmüştüm. Henüz birkaç dakika önce paylaşılmış bu fotoğrafta yalnız değildi. Amerika' daki ünlü gece kulüplerinden birisinde sarışın bir kızla öpüşüyordu. Bir eliyle kızı belinden tutarak kendine yaslıyor, diğeriyle ise kızın kalçasını sıkıyordu.

Biliyordum.

Böyle olacağını zaten en başından beri biliyordum. Ona inanmamayı seçerek şimdi ne kadar doğru yaptığımı anlayabiliyordum ama yine de kalbimde bir kırıklık hissetmiştim, yalan söylemeyeceğim. Daha fazla bu fotoğrafa bakmadan telefonumu kapatıp yanıma bıraktım ve yastığıma sarılarak gözlerimi kapadım. Sadece, biraz daha uyumak istiyordum.

after alyssa • malik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin