right or wrong

5.3K 360 116
                                    

"Çillerimden nefret ediyorum." Aynaya bakarak sızlanırken parmak uçlarım ile onlara dokundum. Sürekli güneşin altında olduğum için daha da belirginleşmişlerdi.

"Seni sevimli gösteriyor."

Bunu söylerken gerçekten ciddi miydi bilmiyorum. Çünkü hiç ama hiç güzel görünmüyordu.

Yataktan kalkıp bana doğru geldiğini hissettim. Yanıma geçip yüzüme baktığında gülümsüyordu. Bir şey söyleyecekti ki elindeki telefonun melodisi onu susturdu.

Yanağıma bir öpücük bıraktıktan sonra aramayı cevaplayarak odamızın bahçesine çıkmıştı. Kiminle konuştuğunu merak etmiştim. Geri dönünce bunu mutlaka soracağıma karar vermiştim fakat konuşma süresi yarım saati aştığında daha fazla dayanamayarak ben de odadan çıkmıştım. Bahçenin kumsala açılan kapısında sırtı bana dönük olacak şekilde duruyordu. Beyaz gömleğinin bel kısımları pantolonundan taşmış, telefon olmayan elini cebine sokmuştu. Vücudunu baştan aşağı süzerek ona doğru yürüdüğümde "Alyssa' ya sormadan bir bok yapmam." dediğini duymuştum. Yanına geldiğimi fark edince gülümsedi ve bana dönüp belimden tutarak kendisine yasladı.

"Anladım. Yirmi sikik kez söylemene gerek yok, konuşacağım... Tamam."

Telefonu kapatıp tüm ilgisini bana verdiğinde "Kimdi o?" diye sordum.

"Menajer." Yüzüme doğru eğilip beni kısaca öptükten sonra devam etti. "Röportaj vermek ister misin?"

"Ne?"

"Medyadan uzun süredir uzak olmam doğru değilmiş falan falan... Tekrar gündeme gelmem için bir dergiye röportaj verebiliriz diye düşünmüşler."

"Birlikte mi?"

"Aynen."

Aynı kişiler en başında bizim ayrılmamızı da istemişti.

"Birkaç dergi ismi verdiler. Aralarından bir tanesini sen de takip ediyorsun. Güzel olmaz mı?"

"Sadece röportaj mı?"

"Ve birkaç fotoğraf çekimi."

İşte bu beni anında soğuttu.

"Bebeğim, çekimin konusunu bile düşündüm. Ablanı buraya çağır ve bizim doğal halimizi çeksin. Abartılı şeyleri sevmediğini biliyorum."

Biraz gergin hissetmiştim. Ve olayı anlamıyordum. Ama çekimi Andrea' nın yapması güzel olabilirdi. Andrea benim doğru açımı her zaman bulur, işinin en iyisiydi.

"Ablanı ara, buraya gelsin. Bizi çeker ve sonra röportajı veririz."

"Miami' den gideceğiz mi yani?"

"Hayır. Bir röportaj için tatilimizi neden bölelim? Çok istiyorlarsa onlar buraya gelir."

Ne olacaksa olsun.

"Tamam."

Üstelik Andrea' nın da buraya gelmesi fikrine bayılmıştım. Eğlenceli olacaktı.

O gece Zayn detaylar için birçok kişiyle konuşmak zorunda kaldı. Neredeyse hiç vakit geçirememiştik. Ve Andrea' ya bu teklifi yaptığımda sorgusuz bir şekilde kabul etmesinin yanında dergi yönetimi de fotoğraf konusunu ve fotoğrafçıyı kabul etmişti. Zayn bunun için "Tek istedikleri onların dergisinde olmamız." diyordu. Sadece elimizin göründüğü bir fotoğrafa bile hayır demezlermiş.

İşleri yüzünden iki gün sonunda gelebilen Andrea ile üçümüz o gece eğlencenin dibine vurmuştuk. Zayn ile kız kardeşimin böylesine iyi anlaşabildiğini görmek beni epey mutlu ediyordu. Özellikle Zayn ikimiz için dondurma alırken Andrea' nın bana bakıp onun çok iyi ve sağlıklı görünmesinden bahsetmesi mutluluğuma mutluluk katmıştı.

after alyssa • malik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin