"Neden mesajlarıma ve aramalarıma dönmedin? Haberlerini Instagram' da diğerleriyle birlikte mi görmeliydim Alyssa? Bana bunu nasıl yaptın? Bütün gece senden haber bekledim!"
"O sırada Zayn ile sevişiyorduk Andrea. Bu yüzden dönemedim."
Onun çığlıklarını dinlerken yemeğimden koca bir ısırık aldım ve gözlerimin önünden dün geceki görüntüleri yok etmeye çalıştım.
"Siktiğim Zayn Malik' i ile seks yapmak! Alyssa! Alyssa, çok şanslısın!"
"İnsanlar bana kaltak diyor."
"Sikeyim onları. Seni kıskanıyorlar!"
"Kimseyi siklediğim yok zaten. İstediklerini söyleyebilirler."
"Ah Alyssa..."
"Ayrıca yarın beni evine davet etti."
"Gideceğini söyledin, değil mi?"
"Tam olarak net cevap vermedim."
"Aptal mısın? Böyle bir teklif düşünülmez bile! Karşında Zayn Malik var."
"Tıpkı dediğin gibi, o Zayn Malik. Yaptıklarını ciddiye alamıyorum."
Birkaç düşünceli mırıltı çıkardı. "Aslında haklısın. Sakın kendini ona kaptırma diye uyaracağım ama sen zaten bunu yapmazsın."
"Kesinlikle."
"Öyleyse eğlenmene bak. Eğlenmekten ve sevişmekten zarar gelmez. Ve ayrıca o... Nasıldı?"
Güldüm ve tekrar dün geceyi hayal ettim. "İnanılmazdı! Sana bunu anlatamam. Daha önce onun kadar iyi birisiyle karşılaşmadım. Hayal gibiydi."
"Tahmin edebiliyorum." Derin bir iç geçirdi. "Hadi, bana daha fazla detay ver. Yemekte neler oldu? Şu ressam nasıl birisiydi? Acele et çünkü birazdan çekim başlayacak."
Andrea' ya kısaca olanları anlattıktan sonra kapatmak zorunda kaldı. Ben de böylece rahatlıkla kahvaltımı tamamlayıp daha sonra doğruca boş bir tuvalin karşısına geçtim. One Direction' un şarkılarından birisini açıp boyalarımı ayarladım ve dudaklarıma bir sigara sıkıştırdıktan sonra tamamen hazır hale geldim. Tuvale geçirmek istediğim aklımdaki görüntü bir kadındı. Saçları yeşilin her tonunu barındıran, altın lekeli mor gözlere sahip ve yüzünde büyük bir gülücük olan güzel bir kadın. Kıyafetleri her rengi barındıracaktı ve arka planı da beyaza dönük sarı tonlarından oluşacaktı. Bu tablodan mutluluk fışkırmasını istiyordum. Üzerinde hiçbir olumsuzluk olmamalıydı.
Birkaç saat geçip sırtıma ağrılar girmeye başladığında tablonun karşısında durmayı bırakarak yatağıma uzandım. Instagram' dan takip istekleri ve mesajlar gelmeye aralıksız devam ediyordu. Magazin sayfalarında hakkımda çoktan karalamalar yapılmıştı. Acaba Zayn bunları görmüş müydü? Eğer gördüyse ne tepki vermişti? Onun hesabına girdiğimde bana takip isteği yolladığını gördüm. Gülümsedim ve isteğini kabul ederek ben de onu takip ettim.
Fotoğraflarını tekrar inceledikten sonra One Direction' un canlı performanslarının olduğu videolardan birisini açtım. Harry baterisinin tepesindeyken kıvırcık saçlarını başını koparmak istercesine oradan oraya savuruyordu. Niall klavye, Liam bas gitar, Louis ve Zayn ise normal elektro gitar çalıyordu. Zayn grubun baş solistiydi ve sesi o kadar güzeldi ki, onu hemen yanımda şarkı söylerken hayal ettiğimde heyecanlanıyordum. Güzel bir hayaldi.
Bir başka video sadece Zayn' e aitti. Konserlerinin birinde on dakikalık, kesintisiz bir solo gitar performansı veriyordu. Parmakları bazı noktalarda o kadar hızlı hareket ediyordu ki, sapık yorumları okumam üzerine o ellerin insana neler yapabileceğinin görüntüsü istemsizce gözlerimin önüne geldi. Belki de bunu ona yaptırmalıydım. Böyle bir şeye asla hayır demezdi sonuçta.
Bunun yanında gitarda gerçekten çok başarılıydı. Ellerinde tutuşu, notaları düzgün bir şekilde çıkarması ve sesi... İç çektim ve Google' de onu aratarak görsellerdeki giflerine baktım. Çok tatlıydı. Ve çok yakışıklı. Ve aynı zamanda fazla çapkın görünüyordu. Bunun gibi daha birçok şey onun görüntülerinde bulunabilirdi.
Akşam olduğunda kendime pizza söyledim ve bir film açarak koca bir pizzanın tamamını mideye indirdim. Güzel bir andı. Ama sonrasında yaşadığım karın ağrısı uzun bir süre sıkıntı yaşatmıştı. Film bittikten sonra uyumaya hazırlanmıştım ki telefonumun titreşimi yatağa yayıldı. Zayn arıyordu.
Açtığım anda "N'aber bebeğim?" dedi neşeyle.
"Uyuyacaktım. Sen?"
"İyiyim. Evet." Burnunu çekti. "Biraz uçuyorum. Anlarsın ya. Ve biraz. Seni düşündüm. Yarını. Geleceksin değil mi?"
Eliyle gitara yaptığı o hızlı hareketi ve sonra kendimi düşündüm. "Geleceğim."
"Siktir. Gerçekten mi?"
"Gerçekten."
"Siktir. Harika. Evet. Yarın sabah dokuzda seni almaya gelirim."
"Dokuz erken değil mi?"
"Daha çok vakit geçiririz diye düşünmüştüm. İstemez misin yoksa? Sorun değil benim için. Evet. Değil."
"Hayır, sorun olmaz. Ama ben oraya gelirim. Benim için buraya kadar gelmene gerek yok."
"Hayır. Gelsem iyi olur."
"En azından şoförlerinden birisini gönderebilirsin. Ciddiyim Zayn."
"Öyleyse ben hazırlıkları yaparken Peter seni gelip alabilir. Olur mu? Benim için olur."
"Benim için de olur."
"Güzel. Evet. Bu arada... Hakkımızda çıkan haberleri gördün mü?"
"Dün geceden beri binlerce mesaj alırken haberlere bakmama bile gerek yok."
"O siklerin yazdıklarını umursama bebeğim. Tamam mı? Sana hakaret edecekler. Evet. Edecekler. Hep ederler."
"Umursamıyorum."
"Güzel. Birkaç orospu çocuğu yüzünden üzülmeni istemem. Günün nasıl geçti? Neler yaptın?"
"Tüm gün tuval karşısında yeni bir tabloyla uğraştım."
"Hmm... Nasıl bir şey? Eminim güzeldir."
"Rengarenk bir kadın yapıyorum."
"Bittiğinde görebilir miyim?"
"Tabii. Hatta beğenirsen onu alabilirsin bile."
"Vay. Siktir. Teşekkür ederim. Evet. Onu alacağım. Diğer çizimlerine de bakmama izin verir misin? Yaptıkların ilgimi çekiyor."
"Bakabilirsin."
Yaptıklarımla ilgilenmesi beni mutlu etmişti. Çünkü bugüne dek ilgili olan tek insandı.
"Uykun hala var mı?"
"Biraz."
"Öyleyse kapatsam iyi olur. Değil mi? Yarın erken kalkacaksın. Evet. Bir an önce sabah olmasını istiyorum. Ben de uyumalıyım bu yüzden. Tamam. Bu kadar. İyi geceler bebeğim. Tatlı rüyalar."
"İyi geceler Zayn."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
after alyssa • malik
FanficYaptıkları müziğin yanında hareketli ve olaysız gün geçmeyen hayatlarıyla da dikkat çeken, dünyaca ünlü rock grubu One Direction' dan Zayn Malik, bugüne dek karşılaştığı tüm insanlardan daha gerçek birisi olan ve sadece resim çizmekten hoşlanan Alys...