distraction

4.2K 238 21
                                    

Yanağımda gezinen parmaklar bazen saçlarımı, bazense çıplak kolumu okşarken keyifli bir iç çektim ve gözlerimi araladım. Karşımda onu görmek beklediğim son şeydi ve dün gece olanların hafızamda tekrar canlanmasına neden olmuştu. Dehşet içinde, burada olduğuna inanmak ister gibi yanağına dokundum. Bazı zamanlar rüyayla gerçeği karıştırdığım oluyordu.

"Zayn?"

"Üzgünken çok uyuyorsun. Öğleni geçti bile. Evet. Öğleni."

"Sen? Nasıl? Ne zaman? Ama dün gece gittin."

Doğrularak onun gibi oturur pozisyona geçtim ve hala karşımda olduğuna inamıyormuş gibi kollarımı boynuna sarıp başımı omzuna yasladım. Alkol ve sigara kokuyordu. Bakışları yorgun, göz altlarında koyu renkli halkalar vardı.

"Orospu çocuğu gazeteci şikayetçi oldu. Ama insanları bilirsin bebeğim. Para onları kuklaya dönüştürüyor. Evet. Ben de onu kuklaya dönüştürdüm. Şikayetini geri çektikten sonra kefaretle her şey halloldu. Klasik şeyler. Bildiğin gibi."

Dudakları omzumda keşfe çıkmışken "İngiltere' ye ne zaman döneceğiz?" diye sormuştum mırıldanarak. Evimi özlemiştim. Ve Andrea' yı. Her gün konuşuyorduk fakat yeterli değildi.

"Her şeyi ayarladım. Yarın akşam dokuz uçağına biletlerimiz hazır bile. Evet. Ben de gitmek istiyorum artık. Çok istiyorum."

Geri çekilip yorgun yüzüne bir müddet baktıktan sonra "Bugün tekrar çıkmayacaksın değil mi?" diye sordum merakla. Otelden çıkmak istemiyordum. Ve onun da gitmesini istemiyordum. Tüm günümü bu odada, onunla birlikte geçirebilirdim.

"Hayır. Senin yanındayım. Tüm gün."

"Dışarıya da çıkmayalım."

"Tamam. Nasıl istiyorsan."

Duşa gireceğini söyledi. Benim de kendisine katılmamı söylediğinde isteğine karşı çıkmadım. Uzun bir duş olmuştu. Bana polisler onu aldıktan sonra neler olduğunu daha detaylı anlatıp ardından sevişmiştik.

O kadar uzun bir süre suyun altında kalmıştık ki çıktığımızda telefonunu eline alan Zayn ondan fazla cevapsız arama olduğunu görmüştü.

"Stüdyodan Carlos." diye açıklama yaptı ve telefonu umursamazca yatağa geri bıraktı.

"Belki önemlidir."

Bunu söyledikten hemen sonra telefonu yeniden çaldı. Birkaç küfür mırıldanan Zayn isteksiz bir şekilde telefonu açarak kulağına yaslamıştı.. "Ne?... Oteldeyim amcık... Ne sorunu?... Hayır, bugün dışarı çıkmıyorum. Siktiğim İngiltere' de halledebiliriz... Carlos, dışarı çıkmayacağım."

Carlos denen kişi her ne diyorsa uzun bir süre sessiz kalan Zayn gözlerimin içine bakmış ve öfkesini görmeme izin vermişti. Neler oluyordu yine?

"Siktir. Tamam. Birazdan geliyorum."

Yine küfür ederek telefonu yatağa fırlattığında "Gidecek misin?" diye sordum. Hayal kırıklığına uğramıştım fakat bunu belli etmek istemiyordum. Nereye gidecekse bu önemli olmalıydı ve engel olmam doğru değildi.

"Yeni şarkının vokalinde. Evet. Vokalde küçük bir problem olmuş. Tekrar kayıt yapmam gerekiyor. Üzgünüm. Gitmek zorundayım."

"Sorun değil. Hala uykum var zaten, muhtemelen sen gelene kadar uyurum."

Yatağın kenarında oturuyordum. Belindeki havluyla birlikte yanıma kadar geldi ve başını eğerek yüzüme baktı, büyük ellerini yanaklarımın iki yanına yerleştirdi.

"Benimle gel. Evet. Gelmelisin. Yanımda olmanı istiyorum. Gelir misin?"

"Stüdyoya mı?"

"Evet bebeğim. Stüdyoya."

"Bilmiyorum. Dikkatini dağıtmak istemem."

Güldü. "Dikkatim dağılmaz Alyssa. Kayıt yaparken seni bile unuturum."

*

"Zayn, dikkatini şarkıya ver artık! Tanrım."

Yanımda oturan Carlos adındaki şişman adam Zayn' e kaçıncı olduğunu unuttuğum azarlamasını tekrar yaptığında bıkkın bir halde gözlüklerini masaya bıraktı. Camın ardındaki Zayn ise bana bakarak sırıtıp göz kırptı. Carlos' un delirmesini umursamıyor gibi görünüyordu.

Yarım saat olmuş ve şarkının ikinci dizesinde takılıp kalmıştı. Kulaklığını çıkarıp tekrar takıyor, çoğu zamansa bana bakarken ritmi kaçırıyor ya da daha küçük hatalar yapıyordu.

"Kokain lazım Carl." Güzel sesi bulunduğumuz küçük odaya doldu.

"Kafan iyiyken bunu yapamayız. Zayn... Yalvarırım bitirelim şunu. Eve gitmek istiyorum."

"Tamam amına koyayım."

"Pekala. En baştan alıyoruz."

Zaten en baştaydık.

Bana bakıp tekrar gülümsedi ve o sırada Carlos melodiyi başlattı. Zayn ellerini kulaklıklarına yerleştirip gözlerini kapattı ve sözleri söyledi.

"Dans günleri yine geldi.
Yaz geceleri büyüdüğü gi- Siktir! Yine uzun oldu."

"Baştan."

Tamam anlamında baş parmağını gösterdi ve Carlos melodiyi tekrar başa sardı.

"Dans günleri yine geldi.
Yaz geceleri büyüdüğü gibi.
Çiçeğimi aldım, gücümü aldım.
Bilen bir kadınım var."

Kadın?

One Direction' un hiçbir şarkısı bir kadından bahsetmezdi.

"Dedim ki, bu önemli değil.
Biliyorsun, önemli değil.
Sanırım her şey kalbimde- Sikeyim. Bebeğim çok güzelsin."

"Cehennem!" diye haykıran Carlos öfkeyle bana döndüğünde "Onun dikkatini dağıtmayı bırak lanet olsun." dedi çaresizce.

"Hiçbir şey yapmıyorum ki."

"Başlamadan önce ara mı versek? Kokain çekmem lazım."

"Henüz on dakika önce ara verdik Zayn."

O aranın tamamı beni öperek geçmişti.

"Biliyorsundan devam et."

Carlos melodiyi verdi.

"Biliyorsun, önemli değil.
Sanırım her şey kalbimde.
Tek benim olacaksın.
Benim biricik ve tekim.
Bunun böyle başlaması gerekmez mi?

Çılgın yollar belirg- Bebeğim neden öyle gülümsüyorsun?"

Sırıtarak kulaklığını çıkardı. "Galiba dikkatimi tam veremedim Carl. Baştan alabilir miyiz?"

Carlos tepkisiz bir şekilde bana döndü. "Alyssa, lütfen yanlış anlama fakat buradan gitmen gerekiyor."

"Ne? Hayır! Gitmesin."

Carlos, Zayn' i duymazdan geldi. "Eğer hemen otele dönmek istiyorsan dışarı çık ve kaydın bitmesini bekle. Sen varken yapamıyor. Hatta gitmen kaydı daha çabuk bitirmemizi bile sağlayabilir."

"Tamam." dedim neşeyle çantamı alıp ayağa kalkarken.

"Dikkatim zaten yerinde piç Carl. Sikeyim. Alyssa, nereye gideceksin?"

"Buralarda olurum. Kaydı bitir. Otele döndüğümüzde biraz eğleniriz."

Sözlerimdeki imayı yakaladığında gülüşü büyüdü ve başını onaylar anlamda salladı. "Tanıştığımıza memnun oldum." Carlos' un omzunu sıvazladıktan sonra onları yalnız bıraktım.

°Dancing Days - Led Zeppelin

after alyssa • malik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin