Masanın üzerindeki telefonum saniyeler sonra yeniden titredi. Ayrılmamızdan bu yana neredeyse beş ay geçmişti ve onun zamanla beni unutmasını beklerken son iki gündür durmaksızın beni araması aklımı karıştırıyordu. Durmadan arıyordu. Durmadan ve durmadan. Öyle ki numaramı değiştirmeyi bile düşünmüş fakat sonra bunun onun için fark etmeyeceğini anlamıştım. Bir şekilde benim numaramı tekrar bulurdu, biliyorum.
Aramasını reddettikten sonra telefonumu sessize aldım. Sikeyim seni Zayn. Beş dakika sonra sahneye çıkacaksın ve hala beni arıyorsun.
Üç kez daha aradıktan sonra sahneye çıktılardı. LED ekranda yüzünü gördüğüm anda gözlerim doldu. Neredeyse ağlayacak gibi görünüyordu.
Biraz uzamış olan saçlarını tekrar kazıttığını fark etmiştim. Artık kendisine hiç özenmediği de gözler önündeydi zaten. Dışarı çıkmıyor, gazeteciler onu hiçbir yerde bulamıyor, gün içinde tanrı bilir neler yapıyordu.
"İyi geceler!" diye bağırdı neşeyle Harry. Diğerleri her zaman çok mutluydu.
"Boş bir yer göremiyorum bile. Harikasınız!" Liam, şu sahteliğini bırak artık.
"Manchester' daki konseri hatırlıyor musunuz? Ondan daha kalabalığını görmemiştim."
"Evet. Bizim için rekordu. Ayrıca-"
Zayn gitarıyla Space Monkey' in melodisine girdiğinde çocuklar susmak zorunda kalarak ona eşlik ettiler.
Bu sırada kelepçeme bakmıştım. Hala oradaydı. Ve galiba sonsuza kadar da orada olacaktı. Parmak uçlarımla bilekliğe dokunurken bunu bana verdiği gün hissettiğim her şeyi hatırlıyor ve bilekliğe baktıkça yeniden hissediyordum.
Space Monkey bittikten sonra her zamanki şarkı sırası ile devam ettiler. Şarkı aralarında Zayn birasını yudumlarken diğerleri sahte neşeli halleri ile sohbet ediyor ve hayranları güldürüyorlardı.
Bir ya da bir buçuk saatin sonunda, sahne içinde bedenine aldığı zehirler yetmezmiş gibi bir sigara daha yakan Zayn ayakta zor duruyormuş gibi görünüyordu. Bunun nedeni de yarım saat önce verilen arada arkada yaptıklarıydı sanırım. Aptal.
"I Hate You şarkısını uzun zamandır çalmıyoruz. Gecenin son parçası o olsun mu?"
Hayranlar çığlık attığında Zayn bunu söyleyen Louis' e bakmıştı. "Hayır."
"Öyleyse bitiriyor muyuz?"
Hayranlar hayır anlamına gelen çığlıklar attı. Bunun üzerine Zayn sigarasından derin bir nefes çekti ve gitarindan o tanıdık melodileri çıkardı.
Without You I'm Nothing.
Ayrılmadan önceki son konserinde bu şarkıyı söylemiş ve bir daha da hiçbir konserde söylememişti. Buna dayanamadım. Kaçıncı olduğunu unuttuğum peçetemi gözlerime siper ederken çocuklar başlangıçta şaşırmış ve sonrasında melodiye katılmışlardı.
"Garip vurulma, akşam gelgitinin zarafeti gibi görünüyor.
Onu senin yanından alacağım.
Böyle bir hayal, kayan duyguya yardım gibi görünüyor.
Onu senin yanından alacağım.
Anlık korelasyon berbat ve bir sürü yalan doğurur.
Onu senin yanından alacağım.
Doygunluğun üzerinde cildi kıvırır ve gizleneni bronzlaştırır.
Onu senin yanından alacağım."Sigarasından bir nefes alarak gözlerini kapattı. Şarkının ruhuna girmişti adeta. Sanki bedeni burada değildi. Uçuyordu. Gerçekten uçuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
after alyssa • malik
Hayran KurguYaptıkları müziğin yanında hareketli ve olaysız gün geçmeyen hayatlarıyla da dikkat çeken, dünyaca ünlü rock grubu One Direction' dan Zayn Malik, bugüne dek karşılaştığı tüm insanlardan daha gerçek birisi olan ve sadece resim çizmekten hoşlanan Alys...