Sıvama Haftası= Yazılılar Haftası

3.8K 382 143
                                    

HOŞ GELDİN KUZUMMM! 

NABERSİNİZ?

GEÇEN BÖLÜMDE SORDUĞUM SORUYU İLK BİLEN KUZUMUZ @FigenSlaKaplan ♥♥♥

...

" Yav yok diyorum yok!!!"

Yanlarına daha hızlı bir şekilde yaklaştık, oyun değil idi. " YANDIĞIMIZIN RESMİ!" diye bağırdı Alya.

" Ne oluyor lan!?"

" Bu son olaylardan anne ve babalarımızın haberi yoktu demi?"

" Hayır yoktu, ben söylemedim." Dedim hemen. " Bende."

" Ne olmuş ya? Anlatın, ne var orada?" Dedi Defne. Alya tırnaklarını kemirmeyi keserek " YANDIĞIMIZIN RESMİ VAR RESMİ!" dedi bağırarak. Çağlayan başını kaldırdı.

" Bittik!"

***

" Ne oluyor artık biriniz açıklasın ya da şu telefonu verin!" dedim sabırsızca. Korkmaya ve telaşlanmaya başlamıştım. 

" Okuyorum dinleyin o zaman." deyince Çağlayan birbirimize baktık kısa bir süre. Hani şu gerilim filmlerinde arkadan verirler müziği ve baş roldeki adam havalı bir şekilde sigarasını söndürerek katil içimizden biri, der ardından gerilim artar ya, işte tam olarak öyle bir durumla karşı karşıyaydık sanki.

" Henüz kısa bir süre önce farklı görünüş ve davranışlarıyla bir soygunu önleyip halkın önce tepkisini ardından sevgisini alan dört kız arkadaş, halkın onlara taktığı lakabıyla Dört Uzaylı tekrardan hayrete düşürecek bir olayla gündemimize düştüler.  İki gün önce gerçekleşen olayın görüntüleri henüz şuan elimize ulaştı."

" NEEEE!" diye aniden öne atladım gözlerim kocaman olmuş bir şekilde. " Oğlum şimdi anneler babalar, okul, mahalle her yer çalkalanıyordur! Bittik biz oğlum bittik!"

" Sakin olun mantıklı düşünmek zorundayız. Bu haber henüz yarım saat önce yayınlanmış. Yani çok fazla kişi görmemiştir bence..." dedi Çağlayan.

" Mantık bu mu yani! Hayır biz bittik, dinime imanıma bittik! Anam beni keser babam beni sanayiye çırak olarak verir! Şuradan atlamamam için bana bir sebep söyleyin!" dedi Defne duvarı işaret ederek.

" Ölürsün." dedim hemen. 

" Çok mantıklı gerçekten." dedi ve bağırdı aniden." Oğlum delirtmeyin beni, bir çözüm bulun!"

" Durun ya bir, daha haberin devamı var, sonra deliririz. Okusana Çağlayan." dedi Alya.

" Görüntülerde her birinin farklı bir mekanda olması dikkatlerden kaçmıyor. Onların böyle büyük olaylara şahit olması, akla gelemeyecek kadar farklı durumlarla karşılaşmalarının artık bir şans eseri olduğu düşüncesi kırılmaya başlandı. Çünkü kimse bu kadar olayın şans eseri olabileceğine inanmıyor. Bu sebeple onların bunları bilinçli yaptıkları hatta o cinayetle, bankadaki o hırsızlarla bir ilgileri oldukları düşünülmeye başlandı. Polis bu olayla ilgili sayısız soruşturma başlattı."

" YOK EBESİNİN TEYZESİNİN YENGESİNİN AMCASININ OĞLUNUN ABLASI!"

" Ya bu nasıl haber!?"

" Bilmiyorum ama artık Dört Uzaylı'nın ömrünün feci bir sonla geldiğini düşünüyorum!"

" N-Nasıl yani bizi öldürecekler mi?"

" Yok sadece hapislerde çürürüz."

" Sadece mi?!"

Grup adı: 4:4=8 /Efsane TayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin