OYUN DEĞİLDİ

1.9K 224 93
                                    

Hojjjjjj geldinnnnnn kuzummmmmmm ❤️❤️❤️🐟🐑🐑🐑🐑🐾🐾💖💖💗💗💓💞💞💓❤️❤️💚💚🐾💝

" Ege gitme oraya." Dedim ancak beni dinlemeyip devam edince onu tek bırakmamak adına yanına doğru yaklaştım.

Aniden önümüzden bir şey geçince hızla geri çekildik. " KOŞ BARIŞ KOŞ! BU BİR TUZAK!" diye bağırdı aniden Ege ama sanırım çok geçti.

***

" Ege?! Neredesin?"

" Ege!"

" Çık ortaya bak Vallahi şaka maka kaldıraramam."

" Lan Egeee!!!"

Yoktu işte yoktu. Her tarafım kapkaranlık, ne gözüm görüyor ne kulağım bir şey işitiyordu! Ormanın ıssızlığının sesi kulağımı dolduran tek şeydi. Ara ara esen ve buz gibi yüzüme çarpan soğuk hava dışında da başka bir şey hissediyorsam bunun farkında değildim. Ayaklarımın ve ellerimin buz tuttuğunu, vücudumun titrediğini söylememe gerek yoktu.

Aniden duyduğum hışırtı ile bedenime çarpan sert darbe aynı anda oldu. Kendimi yerde yaprakların üzerinde buldum zonklayan başımı kaldırırken. Yalnız değildim. Üzerimde soluk alan büyük bir şey vardı. Bir hayvan ise şuan işim bitmiş idi işte. Bu ihtimalin aklıma gelmesi ile hızla üzerimdeki kütleyi iterek ayağa kalktım. O kadar hızlı gelişiyordu ki her şey.

" Aa başım..." Cümlesini duyarken gözlerimin büyüdüğünü hissedebiliyordum. Az sonra bir fener ışığı yanıp gözlerimin kamaşmasına sebep olunca ne yapacağımı bilemeyerek yüzümü kapatırken buldum kendimi. " Barış?!" Dedi çok iyi tanıdığım bir ses ve aniden gözlerimi açtım.

" Atakan! Alya!" Diye nasıl sevinçle bağırdığımı bilmiyordum bile. Koşarak sarıldım. Şans ilk defa bana göz kırpmıştı. " Oğlum Ege kayboldu!" Diye bağırdım onlardan ayrılırken.

" Ne?!" Dedi hemen Alya. Feneri yüzüne tutan Alya' ya aniden dönünce Atakan " Hay Bismillah!" Diyerek kendini geri attı ve damağını ittirdi. " Kız ödüm patladı, Allah canını almaya bes!"

" Evet, Alya'cığım o feneri sakince yere bırak."

" Cıvımayın ya, önemli bir durum var diyorum. Birden bire toz oldu çocuk diyorum. Ege diyorum kayboldu diyorum."

" NEE?!" diye ikinci bir tepki Atakan'dan gelmişti. Sanırım şansın bana göz kırpma şekli bile şanssızlık idi.

" Ya sizi sayıyla mı veriyorlar? Oğlum kıt mısınız yoksa öyle mi davranıyorsunuz? Bir şeyler yapmamız gerek!!!" Deyince hemen Alya bir iki adım öne çıktı.

" Barış ormanda kimliği belirsiz ve hiç de tekin olmayan adamlar var. Az önce bir kaçı ile kovalamaca yaşadık. Ya Ege'yi de onlar götürdüyse?!"

" Ne siz ciddi misiniz? Bir de ne mal olduğu belli olmayan manyak tiplerle mi uğraşacağız? Yemin ederim bu oyunun içine (...)! Ben bu oyunun ta (...)! (...)!(...)!(...)!(...)!"

" Kanka sakin ol, yuh ilk defa küfür ettiğine şahit oluyorum lan bu çok heyecan verici!"

" Atakan seni heyecanlı heyecanlı (...)!"

Grup adı: 4:4=8 /Efsane TayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin