"ELEKTRİKLER NEREYE GİTTİ?"

3.3K 347 109
                                    

  HOŞ GELDİĞNN KUJUMMMMMM♥

" Aynen lan! Müthiş olur. Böylece halk bize tekrar güvenirken başka kimse bizi karalayamaz böyle."  

...

" Bu akşam! Ancak eve gitmiyoruz yoksa bizi bir daha görüştürmezler. Bundan eminim." dedi Çağlayan düz bir sesle.

" Nasıl, şimdi eve gitmeyeceğiz ve anneleri- babaları merakta mı bırakacağız?"

" Hayır, ufak bir bilgilendirme mesajı atacağız ve telefonları kapatacağız. Yer falan bildirmek yok kesinlikle. Planı işledikten sonra her şey eski düzenine kavuşacak zaten!"

***

Günün sonuna gelmiştik nihayet. Son ders zilinin çalıp eve gitmek için öğrencilerin dışarıya hücum etmesiyle sınıfta dördümüz kaldık sadece. " Kızlar kamerayı ayarladım, bir tanıdığıma az önce mesaj attım. Yarım saat sonra buradan geçecekmiş zaten, onda da kamerayı getiririm diyor."

Plandan kısaca bahsedeyim: Bir video çekecektik. Bu videoda olanları değil de o iddia edilenler gibi kurguladığımız olayları çekecektik. Mesela Alya ile Atakan o günden önce o adamlarla buluşmuş da o adamlar öyle silahı dayamış bizimkilere. Bunu abartıp dalga geçerek kameraya yansıtacak ve bu söylenenlerin mantıklı olmadığını göstermiş olacaktık. Daha sonra bir haber kanalına veya youtube'a koyarak bunu yaymayı planlıyorduk.

Düşününce oldukça mantıklıydı, umarım işe yarardı. Annelere de kısaca bir mesaj atmıştık. Olanları duymuş ve küplere binmişlerdir eminim. 

" Anne olanlardan haberin vardır biliyorum. Bu gece bu yanlışlığı düzeltmeye gidiyoruz. Kesinlikle çok iyiyiz bizi merak etmeyin ve bekleyin. Lütfen kızma bana, her şeyi öğreneceksiniz."

...

Okuldan çıkarak Çağlayan'ın o tanışından kamerayı aldık. Kız çok sevimli ve anlayışlı biriydi. Bizim ne yapacağımızı veya kamerayı ne zaman getireceğimizi bile sormadı. Ona teşekkür ederek Çağlayan'ların eski mahallesine doğru ilerlemeye başladık. " Kızlar size bahsettiğim gibi, evin sahibi bizim eski komşumuz. Oldukça varlıklı bir aile. İki hafta önce Almanya'daki kızının yanına gittiler. Biri elli öteki altmış yaşında iki ihtiyar. Teneffüste arayarak durumu anlattım. Yaşlı ama eli kolu uzun bir adamdır komşumuz. Belki bize yardım edebilir diye düşünmüştüm. Sağ olsun yardımcı da oldu zaten. Videoyu evlerinde çekebileceğimizi söyledi ailelerin haberi yok deyince. Genç kız gece yarısı sokakta dolaşmasın diye düşündü herhalde. Kendisi de tanıdığı adamları falan araya sokacakmış. Hallederiz merak etme dedi. Bu videonun işe yarayacağından şüpheli ama denemekte yarar var dedi."

" Tamam iyi hoş güzel de biraz daha oyalanırsak gece orada olacağız. Farkında mısınız hava kararmaya başladı bile." diyen Alya'ya hak vererek biraz daha hızlı ilerlemeye başladık. 

***

Kapının önüne geldiğimizde Çağlayan küçük bir hareketle öne çıkarak kapının üzerindeki boşluğa elini attı. Yaklaşık on beş yirmi saniye sonunda anahtarla elini geri çekti. Anahtarla gelen tozu üfleyerek temizledi ve ardından bize bakıp kısa bir gülüş attıktan sonra anahtarı kapının deliğine sokarak çevirdi.

" Hadi geçin bakalım." deyince beyaz ahşap kapıdan büyük salona giriş yaptık. Oldukça büyük ve gösterişliydi."  Oha lan! Eve bak!" 

" Ev ev değil saray yavrusu mübarek!"

Kahkaha atarak içeri girdik. Bu arada Alya bu aralar sakarlıkta master yaptığı için bir şey kırmamasına dikkat ederek onu içeriye doğru sürükledik. O ise hayran hayran etrafı seyrediyordu. 

Grup adı: 4:4=8 /Efsane TayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin