Hojjjjj geldiigggn kuzujjmmm 😀😀
Gözetmenlik yapan Alya ve Çağlayan'ı aşağıya inerken telefonla arayıp müdürün nerede olduğunu sorduk.
" Kızlar müdür otoparktan henüz dönmedi. Otoparkta böyle bir şey olacağına nasıl inandı bilmiyorum ama, neyse koşup gelin hadi. "
" Evet, buradan bir ders çıkarıyoruz: Dört Uzaylı ile uğraşılmaz." dedim ve kahkaha attık.
" Az değiliz tabii ki."
***
Odamda yatağımın üzerine kurulmuş, müdüre yaptığımız pisliğin yol açabileceği şeyleri düşünüyordum. Garip garip mesajlar almaya başlamıştır muhtemelen. Çağlayan fazlasıyla iyi bir fikir bulmuştu ve müdür de haddini bilmişti böylece. Zaten nefret ediyordum gram üzülmedim. O esnada telefonum titredi.
" Atom Karınca'cığım, hafta sonuna efsane bir fikrim var. Sakın başkasına söz verme."
Gülümsedim.
ALYA'dan
" Alya halanlar geliyor kalk şuraları topla temizle!" dedi annem telaş içinde oradan oraya koştururken. Günlerce temizlenmeyen evi beş dakikada temizlettiren o güce misafir denir. " Anne vallahi odamdan çıkmam, evde yok dersin sorarlarsa."
" Kız olur mu öyle şey!"
" Anne halam şimdi tüm sülalenin dedikodusunu çevirecek burada. Ne yapacağım ben oturup saatlerce onu mu dinleyeceğim ha?"
" Ayıp ayıp, ben sana böyle mi öğrettim? Böyle konuşulur mu hiç insanların ardından?"
" Anne sen bana bunun kötü bir şey olduğunu söyledin ama hiç uygulamalı göstermedin ki. Halam gelince Maşallah teyzesinin yengesinin küçük kızının evlendiği adamın en küçük parmağındaki en küçük tırnağına kadar konuşuyorsunuz."
" Sus kız eşek sıpası!" diyerek çimdik attı koluma. " Ah acıdı yaa!"
...
Şuan annem ve halamın dedikodularına maruz kalıyor, oturduğum yerden bir sürü günaha giriyordum. Aslında eğlenceliydi ha. Resmen tarihe altın harflerle yazılacak kişiler vardı arada. Taht oyunlarını aratmayacak gelinlerin savaşı, büyük ülkeler arasında olan soğuk savaşları andıran kaynana gelin atışmaları... Telefonum titredi.
Efsane Tayfa Whatsapp Grubu
Çağlayan: Napıyorsunuz millet?
Ben: Annem ve halamın dedikodularına maruz kalıyorum. Accayippppp eğleniyorum, öyle böyle değil!
Defne: Hayırlı dinlemeler gardaşş.
Defne: Ben odamda yuvarlanmaktayımmm...
Ben: Hayırlısı.
Çağlayan: Lan bu Başak nereyedur?
Ben: Senin şiven nedur ula?
Çağlayan: Yalnız şive farklı bir şeydir. Burada ağız demen gerekiyor.
Defne: Öyfff çok zekisiniz haa!
Alya: LA DURUN BİR ŞEY OLDU!,
Telefonuma bir bildirim gelmişti. ' Suç Ortağım adlı kişi sizi Whatsaptallar adlı gruba ekledi'
Suç Ortağım, Başak oluyordu. Tekrardan bizim gruba girdim. " Oğlum Başak iş başında! Ne grubu lan bu? Sizi de ekledi mi?" diyerek ses kaydı yolladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grup adı: 4:4=8 /Efsane Tayfa
Humor" Biz dördüz, başa bin, anne başına bir bela! Sonsuza dek Efsane Tayfa!" Grup adı:4×4 adlı hikayenin 2. kitabıdır. - Kemerlerinizi daha sıkı bağlayın çünkü bu defa gülmekten kırılabilirsiniz! - Eğlenceye son gaz devam! Whatsaptallar WhatsApp grubu A...