SELAMÜN ALEYKÜM
( Allah'ın selamını almadan buraya geldin dimiii? hkfgmkcmv)
***
" Korkuyorsun!" diye bağırıp o da bir adım yaklaştı. Yüzümü iyice yaklaştırıp dişlerimi sıktım. Benden uzun olduğu için hafifçe eğildi. " Korkmuyorum Baş Belası, korkmuyorum. Anladın mı! Korkmuyorum."
" Tamam ikna oldum. O zaman oyun başladı." dedi ve sırıtarak iyice gerindi. Daha sonra arkasını döndü ve market raflarına doğru bir adım attı. " Sen çok çok kötüsün!" dedim ve kahkaha sesini duydum.
***
" Ee gelmiyor musun?" Deyince ayaklarımı yere vura vura peşinden gittim. Etraftaki bir kaç insanın dikkatini çekmiştim bu hareketimle ve az önceki bağırışlarımızla.
Giriş kapısının yanında bulunan market arabalarından alarak bana döndü. " Hazır mısın?" Anlayamadım alt tarafı bir alışveriş yapacaktık. Bir anda belimde kollarını hissettim ve ne olduğunu anlayamadan kendimi market arabasının içinde buldum. " Ne yapıyorsun Atakan!?" Diye sertçe çıkışmıştım ki aniden beresini çıkararak kafama taktı gözlerime kadar kapatarak. Hemen onu düzeltmeye çalışacaktım ki arabayı hızla itmeye başladı.
ATAKAN'dan
İçinden bana küfür etse bile hak verirdim. Resmen gıcıklıkta master yapıyordum şuan. Saçları dağılmış, beyaz yüzünü kapatmış, bereden dolayı da gözleri kapanmış idi. O kızınca güzeldi, bana bağırınca güzeldi. Onu ilk gördüğümde anlamıştım zaten onu seveceğimi. Garip davranışları ile oldukça dikkatimi çekiyordu. Onunla ilk başlarda dalga geçmiş gülmüştüm. Ancak daha sonra benim bu tavrım değişti.
O farklı idi, diğer herkesten farklı, fazlasıyla tuhaf... Bankta onların karşısına dikildiğimiz gün, ben ısrar etmiştim onlarla dalga geçelim diye. Ege dalga geçmeyelim, doğru olmaz demişti. Barış bir şey dememiş başka bir yöne çevirmişti başını. Çağrı ise direk dalıp dövelim demişti de kahkaha atmıştık.
Bu esnada son gaz bana bağırıyordu Alya. Ağzına ne geliyorsa esirgemeden...
" Atakan ananın ellerinden öpüyğğmm Atakan!"
" O da olur zamanı gelince." deyip sırıttım.
" Sırıtma! Yuttuğum dürümler ağzımdan çıkacak! Aney aney ne hallara getirdiler beni aneyyy!" kahkaha attım.
" LA GÜLMEĞĞĞĞĞ! BAK SENİ ŞİŞİRİP HAVA YASTIĞI DİYE KULLANIRIM!"
" Başını üzerime koyacaksın? Tamam kabul!"
" TÖVBE ESTAĞFURULLAH! İÇİN FESAT İÇİĞĞĞN! BEN ÖYLE BİR ŞEY DEMEDİM!"
" Valla aşıksın işte bana. Düşünmeden söylediğin o kelimeler ele veriyor seni."
" DEĞİLİM LAN! AŞIK MAŞIK DEĞİLİĞĞĞĞMMMMM!!!" diye öyle bir bağırdı ki ne kadar ses varsa kesildi ve herkes bize döndü. O esnada o da durdurduğum arabadan inerek hızla koşmaya başlayacaktı ki ayaklarından yakalayıp tek hamlede sırtıma attım. O kadar yemesine rağmen oldukça hafifti. " Gız çen heyvan gibi yiyon ama gram kilo almayon? Nasıl olay o iş?"
" İndir beni yhaaa!" O esnada etraftaki insanlar ellerine telefonlarını alıp bizi çekmeye başladılar. Oradaki bizi çeken ve aynı zamanda gülen teyzeye seslendim. " Teyzeciğim o videoyu sakın silme, biraz sonra senden alırım." kadın başını sallayarak tekrar güldü. Alya oradan başka birine bağırıyordu.
" Abiciğim ne çekiyorsun bizi ya? Eve gidip açıp açıp seyir mi edeceksin?" adam kahkaha atarak çekmeye devam etti. " Bak bir de tınlamıyor ya!" diye homurdandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grup adı: 4:4=8 /Efsane Tayfa
Humor" Biz dördüz, başa bin, anne başına bir bela! Sonsuza dek Efsane Tayfa!" Grup adı:4×4 adlı hikayenin 2. kitabıdır. - Kemerlerinizi daha sıkı bağlayın çünkü bu defa gülmekten kırılabilirsiniz! - Eğlenceye son gaz devam! Whatsaptallar WhatsApp grubu A...