Özel Bölüm: BAYRAM

4.2K 335 161
                                    

Hoşgeldin kuzum 💕💕💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoşgeldin kuzum 💕💕💕

AREFE GÜNÜ

" Kız kalk artık kız! Evi temizleyeceğiz daha, pasta, tatlı matlı yapacağız!" sabahın köründe, yorganımın içinde, kulağımın dibinde bağıran annemi duymamak imkansızdı. Bas bas bağırıp en nefret ettiğim işi bana yaptıracaktı: Temizlik...

" Başak kalk bak daha kuaföre de gideceğiz!" aniden sıçradım yattığım yerden.

" SAKIN ANNE BAK SAKIN! ASLA DOKUNDURMAM KİMSEYİ SAÇIMA BAŞIMA!" Annem sinirlendi hemen.

" Bana bak Başak, o kaşlar, bıyıklar alınacak. Daha sonra güzel bir dalgalı fön çekilecek ve bayram günü de sana aldığım elbise giyilecek, o kadar!"

" Anne yaa amaaaaaa!"

" Sus cevap verme anneye! Kalk şu odanı toparla düzgün bir şekilde! Ben de mutfağı temizleyeceğim, hadi!" annem odamdan elindeki sepetle çıkınca hızla telefonuma ulaştım ve bizim kızları aradım. Konferans başlayınca konuşmalar başladı.

Alya: Sabahın köründe temizliği icat eden mükemmel varlığa anne denir! Aynı durumda mısınız?

Ben: Ah maalesef! Emirleri yağdırdı gitti ya!

Defne: Oğlum anneler daha toplanıp tatlı yapacaklarmış.

Çağlayan: Oha tatlı mı!?

Defne: Evet, bak tatlı kelimesini duydu nasıl da sesi çıkıyor. Çağlayan'cığım Asude Sultan sana emirler falan yağdırmadı mı?

Çağlayan: Sonra yaparım, sıkıntı yok.

Defne: Kızlar kurbanları almaya gitti babamgil, haberiniz var mı?

Ben: Yok valla, ben daha yeni uyandım.

Alya: E nereye koyacaklar hayvancıkları?

Çağlayan: Senin odana!

Alya: Bana ne be, ben istemem odamda. Hem benim odam küçük yani.

Defne: Ya saçmalamayın. Bizim evin altındaki kömürlüğü boşalttılar bunun için. Dört hayvanı da getirip koyacaklar. 

Alya: He tamam o zaman.

Çağlayan: Kızlar ben kaçar, Asude Sultan çağırıyor.

Defne: Görüşürüz, aha ben de gideyim.

Alya, ben: Görüşürüz.

Telefonu kapatıp cebime sıkıştırdıktan sonra saçlarımı tepemde dağınık bir ev topuzu yapıp pijamamın uçlarını katladım. Takılıp düşmek gibi bir niyetim yoktu çünkü.

Odamı hemen hızlı bir şekilde topladıktan sonra zıplaya zıplaya merdivenlerden indim. Annem Maşallah çoğu işi halletmişti. Yatak odası, mutfak, oturma odası tamamen derli toplu ve temiz görünüyordu. Sadece salon biraz dağınıktı. " Anne ben buraları topluyorum." 

Grup adı: 4:4=8 /Efsane TayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin