Teklif

1.8K 225 75
                                    

HOŞ GELDİN KUZUZUZMZMZM❤️❤️❤️😚😚😚❤️😘😘😘😘🐑🐑🐑🐑

" Sayın Seyirciler; Size bugün elimize ulaşan bir flaş haberi açıklamak istiyoruz. Özyurt Anadolu Lisesi'nde düzenlenen bir gezide, ormanın içinde o lisenin tam olarak sekiz öğrencisi kayboldu. İkişer ikişer kalınan ve onlara ait olduğu düşünülen dört çadırda bulunan eşyaların kime ait olduğu ise ikinci bir flaş haber! Az sonra..."

***

" Okulca katılınan bu gezide kaybolan kişiler: daha önce gündeme bomba gibi düşen'Dört Uzaylı' ve en son habere konu olduklarında yanlarında bulunan kişiler! Evet, polis daha önce bu çılgın dört genç  için soruşturma başlatmıştı. Tekrardan bir olaya daha karışmaları ve bulunamamaları ailelerini ve onları sevenleri korkutsa da polis asıl tehlikenin onlar olduğunu ve bir yerlerden mutlaka çıkacaklarını söyledi. "

***

" Toplam dört günden beridir haber alınamayan, ' Dört Uzaylı ' nın ve diğer dört öğrencinin kaybolmasından sorumlu tutulan müdür, müdür yardımcısı ve öğretmenler; ayrıca bu tatil köyünün müdürü, onlara kılavuzluk eden eğitimli personeller tekrardan sorgulanmaya başlandı ve polis onların bu işle bir ilgisi olduğunu düşünüyor."

***

" Halk onların bir an önce bulunmasını istiyor. Instagram, Twitter, Facebook gibi sosyal paylaşım sitelerinde sürekli bu konu gündemde ve oluşturulan videolar, fotoğraflar dikkat çekiyor. Neden bulunmalarını bu kadar çok istediklerini sorduk. İzleyelim."

" Neden bu kadar önemli sizin için Dört Uzaylı'nın bulunması?"

- Abi çünkü çok tuhaf olaylarla ortaya çıktılar ve bilmiyorum, sebepsizce seviyoruz ya.

- Çünkü onlara haksızlık yapıldı, onların kesinlikle dikkat çekmek amacıyla veya bir suç çetesi ile bağlantılı olduğunu düşünmüyoruz. Çok haksız yorumlar yapıldı ve biz bir nevi bu haksızlığa karşı çıkıyoruz.

- Onlar çok komikti ya, doğallardı abi. O sebeple böyle çok dikkatimizi çekti ve seviyoruz.

***

BAŞAK 'TAN

Ellerim, ayaklarım bağlı, kaç günden beridir burada bekliyorduk. Bir deponun içindeydik ve günlerdir hareket bile etmiyorduk. Etrafımız zifiri karanlık ve soğuk idi.

Eh bende öyle olmasını bekliyordum. Hayır.

Şuan kocaman lüks bir binanın süper odalarında kalıyorduk. Her katında on beş yirmi tane kadar oda bulunan, bir çok kişinin çalıştığı bir yerdeydik. Çıkmamıza izin yoktu. Başımızda bekleyen garson görünümlü silahlı adamlar vardı, yanlış bir harekette elindeki havlunun altından silahını bize doğrultan adamlar. Hiçbir açıklama yapılmıyordu. Çıldıracak gibiydim. Bizim kızlar da sürekli kaçmanın bir yolunu arıyorlardı ama yoktu işte. Günlerdir buradaydık. O kadar. Diğerleri neredeydi bilmiyorum ve bizim kızların da bilmediğinden emindim.

Sabah erkenden kalkarak odamıza getirilen kahvaltı masasında kahvaltı yapıyor ve ardından ortalıklarda görünmememiz için kapımız arkamızdan kilitleniyordu. Hiçbir şekilde dışarı çıkmamıza izin yoktu ve kapı deliğinden gördüğümüz kadarıyla kapının önünde bir kaç garson yani silahlı bir kaç adam nöbet tutuyor idi.

" Ya of ya yeter kaç gündür buradayız, ne yapmayı düşünüyorlar acaba bizimle?" Dedim sinirle, bunu burada kaldığımız bu süre boyunca her gün söylüyordum. Çağlayan bana bezgin bir bakış attı. Defne ise oturduğu deri koltukta tuhaf sesler çıkararak iyice yayıldı ve bir ayağını diğerinin üzerine atarak bana baktı.

Grup adı: 4:4=8 /Efsane TayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin