Bu ne güzel bir tabloydu! Hayatımdaki iki önemli kişi yan yana. Diğer değerlim de yanımda. Şimdi acaba ben İyi ki ameliyat mı olmuştum? İyi ki demeli miydim? Kesinlikle.
***
Başak'tan
Daha bir kaç saat önce yaşadığım o tuhaf ama bir o kadar da güzel anı düşünüyordum. Resmen ailesi ile tanışmıştım. Ege ile mesajlaşmalarımızdan da anladığım kadarıyla beni sevmişlerdi. Hem zaten bana çok ama çok iyi davranmışlardı. Neslihan teyzeyi çok sevmiştim. Hem güzel hem de bakımlı bir bayandı. İlker amca da yaşına göre oldukça genç ve yakışıklı sayılabilecek biriydi.
Valla kaynana kayınbaba derdi de yok, şeker gibiler. Oh maşallah iyi yere gideceksin.
Derinlerden gelen salak iç sesimin sesiydi. " Salak salak konuşma be." deyip ayağa kalktım ve o an kafama dank etti. Bugün günlerden Defne'nin doğum günüydü...
Hemen bir WhatApp grubu oluşturdum. Defnoş'umun Doğum Günü
Başak: Toplanın ey insanlar, toplanın!
Başak: Grup adından da anlaşılacağı üzere yarın Defnoş'umun doğum günü!
Başak: Hey bir şeyler yapmalıyız!
Çağrı: Güzel bir organizasyon hazırlayabilecek bir arkadaşım var.
Çağlayan: Olmaz, parti gibi olmamalı, küçük olmalı. Küçük ama etkileyici.
Çağrı: İyi. Tamam.
Atakan: Ben biliyordum zaten. Kim ekledi ki beni bu gruba?
Başak: Zaten çoğumuz biliyoruz fakat amaç öğrenmek değil bir şey yapmak.
Atakan: Tamam yenge ne kızıyorsun ya?
Başak: Kızmadım, üzgünüm.
Atakan: Ya şaka yaptım. Ciddiye alma hemen yenge.
Ege: Sanırım benim bir fikrim var.
Barış: Sanırım ben partiye katılmayacağım.
Çağrı: Ne saçmalıyorsun sen?
Barış: Ya şaka yaptım, inandınız hemen.
Barış: Ancak benim bir sürprizim olacak.
Çağrı: Neymiş o?
Barış: ...
Başak: Harika! O halde şimdi çıkıp hazırlamamız gerek. Yarına kadar ancak yetişir.
Atakan 05******* adlı kişiyi ekledi.
Atakan: Bu kişi bizim beşinci arkadaşlar. Alya'nın topla düşürüp pantolonunun yırtılmasına sebep olduğu kişi. :D Yaşasın şerefsizlik. Alya hadi kız konuşsana, sabahtan beri sustun kaldın?
Alya: Şey ben... Çok ama çok özür diliyorum. Gerçekten isteyerek olan bir şey değildi ve ben çok çok üzgünüm.
05********: Lütfen, boş ver ya. Geçmiş geçmişte kaldı. Bu bahis daha fazla açılmasın lütfen, özellikle sana diyorum Atakan.
Ege: Üzgünüm Başak, ben hayatta çıkamam dışarı. Annem gözlerini bir an olsun ayırmıyor.
Başak: Çıkacak olursan ben döverim zaten seni!
Ege: :-D
Çağrı: Bu arada yeni eklenen arkadaşımızın adı Alper. ( Ve kısaca tanıttı onu. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grup adı: 4:4=8 /Efsane Tayfa
Humor" Biz dördüz, başa bin, anne başına bir bela! Sonsuza dek Efsane Tayfa!" Grup adı:4×4 adlı hikayenin 2. kitabıdır. - Kemerlerinizi daha sıkı bağlayın çünkü bu defa gülmekten kırılabilirsiniz! - Eğlenceye son gaz devam! Whatsaptallar WhatsApp grubu A...