❝ Death Eve ❞

21.7K 716 216
                                    

Kalbim...
İlk defa biri için atmıştı.

Gözlerim...
Onu gördükten sonra yüzünü unutmamıştı.

Beynim...
Olacakları bilseydi kalbimin sözünü dinlemezdi.

Ve hayat...
Bana yapabileceği en büyük kötülüğü, yenilgiyi altın bir tepside sunmuştu. Ya o yasak elmayı ısırıp hayatıma bir zehirle devam edecektim. Yada kalbimi söküp atacaktım.

Kokusu aklımdan gitmezken ilahi sesi kulaklarımda çınlıyordu. Nefes alamazken en büyük hayat kaynağım olan bu adam, beni yok edecekti, bitirecekti. Ama ben yine de ona doğru koşacaktım. Ayaklarımın altından zemin çekilip alınsa da, Yüz üstü yere kapaklansam da, uğruna denizleri taşıracak kadar ağlasam da yinede ona doğru koşacaktım...

Peşimi bırakmayan aşkı, ölümü ensemde hissetsemde bırakmayacaktım. Uğruna öleceğim adamı yaşayarak sevecektim.

Ölümün arifesinde en büyük sevabım ona tutunmak olacaktı.

Ailenizin yazarı yeni bir kurgu ile geri döndü. Aslında aklımda bir sürü kurgu var ama yine lizkook dan devam edeceğim.

Benden yazmamı istediğiniz bir kurgu varsa lütfen yazın.

Diğer kurgularımda çok başarılı olduğum söylenemez ama bunda sıkı çalışacağım. Umarım emeklerimin karşılığını bu sefer alırım.

Diğer kurgum yani Catch me'nin bölümlerini 30 günde bitirdim. Yani her gün bölüm yazıp kısa zamanda sona ulaştık ama bu sefer siz ve benim alışverişim söz konusu olacak. Her bölümde +5 vote istiyorum haberiniz olsun.

Yeni bölümlerin devamı dileğiyle iyi geceler♠️ Lucy♣️

+5 vote🌑🌹

Breath and Blood | lizkook¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin