❝Tears of the Devil❞

5.8K 482 382
                                    

Bölümü okumadan önce bu pasaja bir yorum bırakmanızı istiyorum. "Tears of the Devil" başlığını okuduğunuz da ilk ne düşündünüz?

 "Tears of the Devil" başlığını okuduğunuz da ilk ne düşündünüz?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gece keskindi,
Gece seni mutsuz ederdi.

Gece bitmezdi,
Gece seni yok etmeye meyilliydi.

-rahatsız edici içerik bulundurur işaretli yerden sonra okuyabilirsiniz.-

Uyandığımda çok erkendi.
Güneş daha doğmamıştı.
Oysaki yine ağlaya ağlaya uykuya daldığım için çok yorgundum.

Jungkook'un beni anlamaması neden bu kadar koymuştu? Ona sarıldığıma pişman olmuştum. Ona değen tenimden tiskinmiştim. Onu düşündüğümde hızlanan kalbimden nefret etmiştim.

Eve gider gitmez doğruca odama geçmiş ve kapıyı kilitlemiştim. Annem gelecekti buna emindim. Ki... Öyle de olmuştu. Dedemle aynı katta olduğumuz için kapıma dayansa da açmam için diretememişti. Daha sonra uzun bir duş almıştım. Sıcak su cildimi yakmış, kavurmuştu. Ama yine de düşürmemiştim ayarını. Ona karşı olan arzum... Sevmemiştim onu. Bir günah gibiydi o. Sıcak su ile akmasını beklesem de kalbimden aşağı inmemişti. Göz yaşlarım bu sefer bıktığım için akmıştı. Artık yaşamak istemeyecek kadar yorulmuştum.

Yatağımda yatarken...

Kulaklarımda bir uğultu vardı. Bedenim... fazlası ile yorgun du. Yalnızlık duygusu dört bir yandan sarmıştı bedenimi. Üşütmüştü, hasta etmişti beni.

Bir deli istek ile doğruldum. Önüme gelen saçları geriye atarken derin bir nefes aldım. Bacaklarımı kendime çekip sarıldım tüm bedenime...

Aklıma Junggook gelmişti. Onun için rol yapan ağlak bir kızdan ibarettim. Bu canımı sıkıyordu. Beni güçsüz görüyordu öyle ki... Benim çektiğim acıları bir başkası çekse şimdiye kadar ölümle kucaklaşmış olurdu.

Hangi ara banyoya gittiğimi anlamadım. Gözlerim görmüyor gibiydi. Yeni günde sadece karanlık sarmalamıştı beni...

Aynadaki sarı cansız saçlarıma ve soğuk tenime baktım.

Hiçbir güzelliğim yoktu.

Yaradana teşekkür ettim...

Ona teşekkür etmiştim çünkü... İsyan edecek olsam hoşuna gidecekti. Ve ben bunu istemiyordum.

Breath and Blood | lizkook¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin