❝Butterfly❞

5.6K 413 432
                                    

Güzel dudaklarından dökülen ezgi ölümüm için yeterli,Şayet ki susmak istersenÇığlıklarımla karşılaşabilirsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güzel dudaklarından dökülen ezgi ölümüm için yeterli,
Şayet ki susmak istersen
Çığlıklarımla karşılaşabilirsin.
Sustuğun her bir saniye canımı yakacağıma yemin ederim.

Gözlerini gözlerime mühürlemişti.

Odamıza bir çok kelebek gelirken intihar etmek için sıraya dizilmişlerdi.

Dudaklarımın üstüne vuran nefesi yok saymak imkansızdı. Oradaydı ve her bir an tenime kazıyordu.

Parmakları parmaklarımı sahiplenmiş ve kendi parçasıymış gibi kabullenmişti.

Yanında iken nefes alamıyor, terliyor ve sürekli yapmamam gereken şeyleri yapıyordum. O benim için fazlası ile teklikeliydi. Kim olduğunu her seferinde unutuyordum.

Ben onun yanımda iken farklı bir insana dönüşeceğine inanıyordum.

"Hazır mısın?" Sesi boğuktu ve üstten bakan bedeni ile neyi istediğini çok iyi anlatıyordu.

"Neye?" Fakat yine de bu sözcük dudaklarımdan dökülmüştü. Ve onun gülümsemesine neden olmuştu. Kulağıma doğru eğilip fısıldadığında kokusu ciğerime bir tümör misali yayılmıştı.

"Geceyi gün etmeden önce bedenini bedenime mühürlemeye..." Arzu kokan sesi beraber hazzı yaşatacak bir bakış atmıştı.

Dudaklarıma yaklaşan dudakları ile seslice yutkunurken dudaklarımın arasından bir kelime hiç de zorlanmadan dökülmüştü.

"Hazırım..." Ona samimi olduğu bir gülümseme yollarken dudaklarını hissetmeme ramak kalmıştı.

Daha sonra aralanan dudaklarımı ona bir hediye misali sunarken gelecek her şeye hazırlanmıştım.

Daha sonra duyulan bir ses ile Junggook'un dudaklarımın üstündeki nefesleri uzaklaşmıştı. Kaşlarımı çatarken hala devam ses ile gözlerimi aralamıştım.

"Hangi beynini siktiğim sabahın köründe kapıya dadandı." Vücuduma yapışık olan beden doğrulduğunda gözlerimi yeni aralamıştım.

Bu biraz önce gördüğüm...

Bir rüya mıydı?

Junggook hala çalmaya devam eden zil yüzünden küfür etmeye devam ederken doğrulmuş ve saçlarımın arasına parmaklarımı geçirmiştim.

Breath and Blood | lizkook¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin