!dikkat. Rahatız olanlar bu "℘" iki işaretin arasını okumadan geçebilirler!
Her şey nasıl bu kadar hızlı olmuştu anlamamıştım.
Jisoo gelinliğimi giydirirken de bunu düşünüyordum.
Birkaç ay öncesine kadar tanıştığım adam ile şimdi nikâh masasına oturuyordum.
1 ay içinde tüm hazırlıklar, tatil yeri ve evimize kadar her şey ayarlanmıştı.
Jungkook bizim için ayarlamıştı.
Gelindiğim daha bu sabah elime gelmiş ve ilk defa görmüştüm. Parmağımda parlayan tektaş ise her şeyin gerçek olduğunun bir kanıtı, sembolü gibiydi.
Uzun bir duvak, kuyruğu uzun bir gelinlik... Yeniden sarıya boyatıp taktırdığım postişler ile çok farklı bir Lalisaydım.
Saçlarıma su dalgası verilmiş, yüzüme ise abartısız, sadece gözleri büyüten bir makyaj yapılmıştı.
Aynı gelinlikle gelen nottaki "su gibi" yazısını kendimde bulmuştum.
Gelinliğin önü yere değerken uçlarında danteller, aynı danteller ise göğüs kısmından aşağıya doğru geliyordu. İpek gelinlik fazla kabarık değildi. Sanki Jungkook hayallerimdekini bulmuştu.
Göğüs kısmına düşen saçlarımı Jisoo düzelmiş ve gülümsemişti.
"Çok güzel oldun."
Gülümsemiştim. "Sende öyle." Jisoo siyah saçlarına yakışacak en güzel kırmızıyı bulmuş ve dizlerinin bir karış üzerinde biten elbiseyi hakkını vererek taşımıştı. Uzayan saçlarını yeniden kestirmişti. Omuzlarında biten saçlarının altlarına dalga vermiş bir de toka takmayı ihmal etmemişti. Kırmızı ruju ve çektiği eyeliner ile Ben buradayım diye bağırıyordu.
"Jen ve Chang nerede?"
Diğer kızlar da hazırlanmak için çıkmıştı ama gideli birkaç saat oluyordu.
"Ah Chae-young yiyecekleri görmüşse Jennie getiremiyordur!"
Jisoo'nun sitemine ikimiz de gülmüş ve işlerimize devam etmiştik.
Chae-young obur biri değildi ama güzel bir tat yakaladı mı hakkından gelmesini iyi biliyordu.
"Bıktım senden!"
Jennie gri Chanel elbisesinin ucunu tutarken arkasından da Chae-young gözükmüştü.
"Ne yapayım çok güzellerdi!"
Chae-young elindeki son bir kırıntıyı ağzına atmış ve gözlerimizi buluşturmuştu.
"Ah Lalisa çok çok çok çok..."
Devam ederken Jennie göz devirmiş ve "güzel olmuşsun" demek istiyor demişti. Bu iki kız cidden çok komikti. Chae-young "çoklarını" sıralarken durmuş ve kafasını sallamıştı.
O da Jisoo gibi kısa bebe mavisi bir elbise giymeyi tercih etmişti. Yüzünün iki yanına kahküllerini düşürürken saçlarını topuz yaptırmıştı. Böylece derin sırt dekoltesi ortaya çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Breath and Blood | lizkook¹
FanfictionKöşe başında sarhoş olmayı da seversin, anason kokulu dudaklarınla deli gibi sevişmeyi de... Taze bir günah gibi, pişman et beni işlediğim anda. Kıvılcım ol, kanıma sıçra. ateş ol, damarlarımı yak. Yangın ol, akılımı başımdan al. Bir sevda kılığına...