Köşe başında sarhoş olmayı da seversin, anason kokulu dudaklarınla deli gibi sevişmeyi de...
Uğruna dünyayı yakmayı da seversin, iliğini kemiğini kurutana kadar kanını içmeyi de...
Al kalbimi eline; kanat, Acımasızca öp, nefesimi kes. Soğuk gecede ölüm biletimi kes.
℘
Geceleri başımı yastığa koyduğum da, başucuma tarifi zor bir boşluk hissi çörekleniyor. Majör depresif bozuklukların, kat kat örülmüş içsel sıkıntılarından çok farklı. Dünyanın bütün cinayetleri ellerimde düğümleniyor, depremler ayaklarımın altında oluyor, derin bir uğultu... sağır oluyorum.
Canımın yandığını hissetmiyorum. Kanım da bir zehir var, dolaşıyor. Kalbim attıkca kanımda ki zehir kılcal damarlarıma kadar yayılıyor. Dokunduğum yer yanıyor, dokunduğum çiçek soluyor ve kimsenin haberi yok; alev alev yanıyorum.
Yattığım yatak soğuk, yokluğu ile kıvranıyorum. Onu istiyorum. Gözüm kararsa da, kanım çekilse de, benden geriye sadece cesedim kalsa da onu istiyorum. Ben onsuz yapamıyorum.
Gözlerimi aralamak çok zor geliyor, göz yaşlarım gecenin izi gibi yastığım da ölü bulunuyor. Bir ağarlık, bedenimi kaybediyorum.
Bir çok ses geliyor, anlaşılması zor boğuk sesler... Yattığım yataktaki boşluğun sebebi olarak yoruyorum.
Daha sonra yataktan çıkıyorum. Gece geç saatte yanıma gelen ve göz yaşlarımdan öpen bedeni arıyorum.
Bilincim açık değil ta ki duymam gereken şeyi duyana kadar.
Merdivenlerden hangi ara indiğimi bilmiyorum. Saat bir güneş ışığı sayesinde parlayıp dikkatimi çekiyor.
07:23.
Daha önce girmediğim bir odanın önündeyim.
İçeriden Jungkook'un ve arkadaşının sesi geliyor. Adı Tae-hyung olmalıydı. Kendimi o sesli konuşmalara vermeye çalışıyorum.
"Söylediğin kadar kolay değil Tae. Doktor bir saniye bile yanından ayrılmamamı söyledi."
Jungkook'un bahsettiği kişi benim. Dün arabada onu yaklaşık 23 dakika bekledim. Bu sürede doktor ile konuşmuş olmalıydı.
"Abartıyor olabilir misin kardeşim?" Daha sakin ses Tae-hyung'dan geliyordu. Jungkook ise... Odadaki adım seslerinin sahibi o olmalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Breath and Blood | lizkook¹
FanfictionKöşe başında sarhoş olmayı da seversin, anason kokulu dudaklarınla deli gibi sevişmeyi de... Taze bir günah gibi, pişman et beni işlediğim anda. Kıvılcım ol, kanıma sıçra. ateş ol, damarlarımı yak. Yangın ol, akılımı başımdan al. Bir sevda kılığına...