❝Teşekkürler❞

4.4K 235 87
                                    

Ah söze nasıl başlayacağımı dahi bilmiyorum.

Breaht and Blood 1.5 senedir hayatımda olan kendi duygu ve düşüncelerimi özgürce yansıtabildiğim. Benden bir şeyler içeren bir kurguydu.

Bazen başımdan geçen bazen de bizzat şahit olduğum şeyleri yazdım bu kurguda. Lisa'yı kafamda baştan oluşturdum ve sadece görüntüsünü baza alıp yeni bir karekter yaptım.

Şimdi ise bu yolculuk ilelebet bitiyor.

Sonuna kadar benim olan bu kurgu kalbimde öyle bir yer kaplıyor ki... Biri 'şurası olmamış' dese en iyisini yapmaya bıkmadan usanmadan devam ettiğim bir kurguydu.

Kendime verdiğim sözü unutup yarım bıraktığım sonradan ise en iyi sonu hak ettiğini düşündüğüm en değerli kurgumdu.

Başta kafanız yandı. Bazen anlamadınız. Bazen gidişatı beğenmediniz ama "Breaht and Blood her yazarın hakkından gelebileceği bir kurgu değildi". Ve biz geldik.

Aşk, psikoloji, heyecan, ihtiras ve daha bir sürü duyguyu barındıran bu kurguyu bitirdiğim için çok mutluyum.

Başta benimle bu zamana kadar gelen, daha sonra yarıda bırakan hatta bir kelimesini okuyup giden herkese teşekkür ederim.

Uzun bir yolculuktu ve biz hakkından geldik. Ben sizinle beraber buralara kadar geldim. 

Haileybebeyimhailey, Betty_bettly, aydemirberra, Oreolu_Nutella0, oppacilarinbeyni, xxxtenllie, cihangirsahin, nerebbb, Queen_lamario yikikblink bu bölümü hatta bu kitabı size ithaf ediyorum kızlar. Başından sonuna kadar yanımda olduğunuz için minnettarım.

Benim adım neden yok? Deyip üzülmeyin çünkü hepinizin yeri kalbimde apayrı...

Sizi sonsuzluktan daha çok seviyorum. Umarım ki hep beraber oluruz.♥️♥️

Breath and Blood | lizkook¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin