Başta küçük bir alevdi,
Kalbime düştüğü an bitirdi.
Başta sadece sevmekdi.
Daha sonra emir komutayı ele geçirdi.℘
Bir sabah ne kadar güzel olabilirdi ki?
Güzel bir koku burnunuz da dans ederken neden gözlerinizi açmak isterdiniz ki?
Çok büyük bir ikilemdeydim.
Gözlerimi açıp onun varlığına emin olmakla kapalı tutup anı bozmamak arasında sıkışıp kalmıştım.
Daha önce huzuru tatmış mıydınız?
Damağımda ki tat her onun yanında olduğumda kendini tazeliyor ve kendine alıştırıyordu.
Güzel bir yüz aklımı çeliyordu. Yanımda olduğu düşüncesi ise yüzümdeki gülümsemenin ham maddesi olarak gururlanıyordu. Tanrı onu özel olarak yaratmıştı. Tek ve görkemli Tanrı'nın onu yaratırken ki düşüncesini çok merak ediyordum. Çünkü onun güzelliği... Sanırım cennetin bir diğer yarısı onun yüzünde yansıyordu. Ondan daha güzel bir şey göremeyen ben... Karşısında aciz kalıyordum.
Gözlerimi açtım.
Bu kolay olmuştu. Çünkü ilk defa kendimi dinç ve uykusunu almış hissediyordum. Hissettiğim tek şey karnımda bulunan bir sızıydı. Ona da hak veriyor ve acımasına izin veriyordum. Çünkü biliyordum ki şuan onun sayesinde bu varlık benim yanımdaydı.
Kaşları çatık ve dudakları hafif aralıktı...
Bu hâli bir ressamın çizmek isteyeceği kadar güzel bir resmi hatırlatıyordu.
Güçlü kolları belimde sarılmıştı. Yüzünü başımın üstünde konumlarken nefeslerini saçlarımın arasından çekiyordu. Yüzünü görebilmek için başımı yasladığım göğüsünden bir yastığa geçmiştim.
Küçük kıpırtımın ardından hareket etmiş ve kaşlarını çatmıştı. İçimde deli bir istek vardı. Her hareketini ezberlemek şu anın her saniyesini kafama kazımak istiyordum. Bu nasıl bir istekti böyle? Gözlerimi ondan ayıramıyordum.
İki elimi de başımın altına koymuş, kirpiklerimin üzerinden onu izliyordum. Buraya ne zaman gelmişti yada beni ne zaman bu beyaz çarşafların üstüne yatırmıştı hiçbir fikrim yoktu. Zaten şuan düşündüğüm şey de bu değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Breath and Blood | lizkook¹
FanfictionKöşe başında sarhoş olmayı da seversin, anason kokulu dudaklarınla deli gibi sevişmeyi de... Taze bir günah gibi, pişman et beni işlediğim anda. Kıvılcım ol, kanıma sıçra. ateş ol, damarlarımı yak. Yangın ol, akılımı başımdan al. Bir sevda kılığına...