❝Why Me?❞

5K 405 299
                                    

Sevişmek miydi her şey?
Gün ağırdığında yatağıma gir.
Sevişmek miydi her şey?
Kirli ellerini üzerimde gezindir.
Sevişmek miydi her şey?
Kalbimi al ve hokkabaz gibi çevir.

Sevişmek miydi her şey?Kalbimi al ve hokkabaz gibi çevir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi hissetmek için ne gerekliydi? Sıcak bir yuva...
Huzur kokan kollar...
Sevdiğinin gözleri...
İyi hissetmek için bunlara gerek var mıydı? Sırf biri gülümsüyor diye yada mutlu diye iyi hissedemilmez miydi?

Junggook'un kahkaha attığını görmek istiyordum... Veya gözünden düşen yaşı... Bu beni hastalıklı yapar mıydı? Ona dair olan her şeyi görmek istiyordum.

Beni çok güvendiği Bayan Min'in yanında bırakıp gitmişti. Salonda oturken dalgın bir şekilde mutfağa gitmişti ve daha sonra da evi terk etmişti. En son gözlerini kapıdan çıkmadan önce hissetmiştim. Ve daha sonra...

Kendisine Minny dememi isteyen kadın çok cana yakın ve ilgiliydi. Koca bir kase çorbayı kendi elleri ile içirmiş ve daha sonra da portakal suyu sıkmak için mutfağın yolunu tutmuştu.

Junggook...

Onda tatmadığım bir hava vardı. O havayı ne zaman solusam ciğerlerim yanıyordu. Ne zaman hissetsem diğeri her şeye kör oluyordum. Ben onsuz nefes dahi alamazken şimdi içime çektiğim kokusu beni bağımlısı yapıyordu.

Eğer bir gün ondan vazgeçmek zorunda kalırsam kendimden de vazgeçmek zorunda kalırmışım gibi hissediyordum.

"Seninle konuşalım ister misin?" Saçımda hissettiğim eller ile yerimde sıçramış ve doğrudan kadına dönmüştüm.

"Ne oldu?" Kalbimi tutarken Minny'i görmem ile derin bir nefes vermiştim. Geldiğini yada yanıma oturduğunu görmemiştim. Bu ara çok mu dalgındım?

"Sadece seni fark etmedim." Minny tatlı bir gülümsemeyi dudakların da yer verirken dizimde duran elimin üstüne elini koydu.

"Bana anlatmak isteyeceğin herhangi bir şey var mı tatlım? Yada sormak istediğin?" Kadının sesi ona içimdeki her şeyi anlatmamı yetecek kadar güven vericiydi. Ama ben...

"Jungkook'a anlatamadığın herhangi bir şey de olabilir..."

Aklımda cevaplanması gereken bir sürü soru vardı fakat ben en basit soruyu ona yöneltmiştim.

Breath and Blood | lizkook¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin