❝Don't go Jeongguk❞

4.4K 348 441
                                    

Jeon Jungkook'dan...

Yaralısın sen, içindeki korkularla boğuşacaksın ömür boyu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaralısın sen, içindeki korkularla boğuşacaksın ömür boyu. Ölmek isteyeceksin ve başaramayacaksın. Hiç olmayacak birine aşık olacaksın ve... Kendi sonunu yazacaksın.

(Bölüm içerisinde Jungkook Lisa'ya bakıp içinden konuşuyor)

Lalisa...

Sen herkesin sahip olmak isteyeceği bir kadınsın.

Güzel yüzün güldüğün de dünyanın tüm dertlerini unutturacak kadar etkiliyicisin.

Sen...

Dört duvarın arasındaki çaresiz kadın da sensin, bir masada insanları çevresine toplayıp dünyayı kurtarmaya koşan kadın da… bir dağ gibi heybetli bir çöl gibi yakıcısın.

En çok kendine yabancısın. bir keşfetme arzusudur, tutturmuş gidiyorsun. kendini hiç mi hiç tanımıyorsun. öfkelerini sarıyor, sarmalıyor sanki kefenin cebi varmış gibi onları biriktiriyorsun. hafızan nasılda kin ve nefret kokuyor! nasılda rutubetli ömrünün her yanı! adım atmana izin veriyor mu acaba omzundaki yaşanmışlıkların ağırlığı?

Derdin kaynağını bilen kadın da sensin, derde hikmet bulan da… derdin dermanını bilende sensin her gönülde derman arayanda… kimsin sen?

Şimdi yanımda sadece uyurken bile kalbimi attırabiliyorsun. Söylesene nesin sen? Tanrının bana bahşettiği bir melek mi? Yoksa yabancı gezegenlerden güzelliğini yüzünden dışlanan bir peri mi?

Her şeyi bilirken susmak o kadar zor ki... Gözlerinin içine bakarken sadece susmak...

Benim yapamadığım şeyi Kris gözünü bile kırpmadan yaparken hiç mi nefret etmedin benden?

Sadece sevgi bekleyen gözlerin dolmadı mı? Benim yüzümden hiç mi akmadı o sıcak göz yaşların? Neden hala benim gibi bir adamı seviyorsun? Ben bile kendime bir gün katlanamazken neden o küçük kalbini benim zehirli aşkım ile dolduruyorsun?

Benden gidemezsin izin vermem. Kokuna bu kadar alışmışken senden gidemem. Peki sen hiç düşünmüyor musun benden gitmeyi? Gidemezsin ki...

İkimizde ruhun düğümü ile bağlanmışken, mühürü de duygularımız basmışken gidebilir misin benden?

Sana baktığım zaman gözlerim doluyor. Benim gibi iğrenç bir adamın kalbine nasıl böyle bir aşkı soktun bilmiyorum ama... Ben sensiz nefes dahi alamıyorum Lalisa...

Breath and Blood | lizkook¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin