MERHABA!

15.9K 516 1.1K
                                    

Okumaya başladığın tarihi ve saati yazmayı unutma!
Sonunu bildiğin bir hikayeyi okuyorsan eğer düşünlerini benimle paylaş💜✨


"Bence artık yeter. Yarın her şey çok güzel olacak." Kafasını okuduğu kağıttan kaldırdı ve bana baktı Min Ho.

Başımı sallayarak gülümsedim. Haftalardır bu sunuma hazırlanıyorduk. Ve dediği gibi yarın bir sorun çıkmayacaktı. Bu konu hakkında hocadan bile daha fazla bir şey biliyor olabilirdik.

Rob ve Ha Eun bizi duymamış gibi çalışmaya devam ettiler. Şaşırmamıştım.

Ha Eun, oldukça hırslı ve güzel bir kızdı. Okuldaki tek kız arkadaşım ve aynı zamanda da yan komşumuzdu. Pek derslerde başarılı olamasa da en iyisi olma konusunda çok çabalıyordu. Ama her zaman herkes çabaladığının karşılığını alamıyordu elbette.

Rob ve Min Ho ise dört yıllık lise arkadaşlarımızdı. Genelde dördümüz bir arada takılır ve hemen hemen her şeyi beraber yapardık.

Uluslararası bir gruptuk, evet. Rob, bir melezdi. Annesi Koreli, babası Amerikan...

Bir de ben vardım tabi... Daha önce hiç Türkiye'ye gitmemiş bir Türk'tüm. Annem evimizde her ne kadar Türk kültürünü yaşatmaya çalışsa da orada yaşamak gibi olmuyordu tabi ki!

Bu yüzden artık ülkesine dönmek istiyordu! Yıllardır gitmek istediği vatanına! Ben bu konu hakkında biraz kararsızdım.

Evet ben oraya aittim ama daha önce hiç gitmediğim bir yerdi. Özellikle buraya bu kadar alışmışken nasıl olacağı konusunda bir fikrim yoktu.

"Tamam hepsini biliyorum artık. Size söylemem gereken bir şey var." Kağıdı masaya bıraktı ve yerinde doğruldu Ha Eun.

Buna da şaşırmamıştım çünkü onun her zaman söyleyecek bir şeyleri olurdu.

"Hani şu Bangtan grubu var ya?"

"O ne ya?" Çocukların bile bildiği o şey hakkında bir fikrim yoktu.

"Nasıl yani? Onları bilmiyor musun?" Min Ho ışıldayan gözleriyle bana baktı. Niye bu kadar mutlu olmuştu bilmeme?

"Biliyorsun Arya! Hani şu sana sürekli gösterdiğim yakışıklı çocuklar...Hani demiştim içlerinden birisi bana çok aşıktı da kabul etmemiştim...Hani derin pişmanlığını yaşıyordum?"

"Aa evet!" Hatırlamıştım gerçekten. O anı nasıl unutabilirdim ki?

Ha Eun'un bahsettiği bu grup kendi kendine bir şey yapmaya çalışan 6 kişilik erkeklerden oluşuyordu. Sesleri fazlasıyla güzeldi. Ama hiçbiri bir şirkete seçilemedikleri için kendi başlarının çaresine bakıyorlardı.

Asıl komik olan kısmı ise...Hayır bir dakika burası komik değildi! Çocuklar gerçekten oldukça yakışıklı! Gerçekte görmemiştim onları ama internet sitesindeki fotoğraflarında öyle görünüyorlardı.

Komik olan kısma gelirsek, içlerinden birisi Ha Eun'un eski komşularından biriydi. O zamanlar o çocuk,ondan hoşlanıyormuş ama hiç yüz vermemiş bizimki.

Grup ilk çıktığı zaman, benim dışımda tüm mahalle onları öğrendiğinde haftalarca ağlama krizlerine girmişti Ha Eun.

'Bu kadar yakışıklı olabileceğini düşünmemiştim!' Bu sesi hala kulaklarımdaydı, evet!

"Gruplarına bir kişi daha almışlar!"

"Gerçekten mi? Size onlarla tanışmalıyım demiştim." Bu duruma Rob oldukça üzülmüştü. Çünkü onun da hayallerinin arasında Idol olmak vardı.

İYİ KIZLAR KÖTÜ ÇOCUKLARI SEVER -1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin