TEHLİKE!

2.2K 206 90
                                    

"Ne? Ne oldu Jimin'e?" Karşıdan gelen kızma sesleri..

"Nerdesin Arya?" Namjoon'du telefonu alan.

"Evdeyim."

"Tamam geliyoruz." Buz gibi olmuştum. Bir şey mi olmuştu ona? Hissediyordum, kötü bir şey olmuştu. Bahçedeki torbaları eve taşıdık ve deli gibi onları beklemeye başladım. Dakikalar saatler gibi geçiyor, bir türlü gelmiyorlardı. En sonunda zil çaldı ve Jimin hariç tüm çocuklar eve doluştu.

"Jimin nerede?"

"Biz de bilmiyoruz."

"Nasıl yani?" Telaşım gittikçe artıyordu.

"İki gün önce aradım onu. Telefonumu açmadı, geride dönmedi. İşiyle meşgul, yoğun diye düşündüm ama ertesi gün de çocuklar ulaşamayınca..." Tae sözlerinden sonra kafasını ellerinin arasında sıkıştırdı.

"Yani Jimin 3 gündür kayıp mı?"

"Ulaşamıyoruz diyelim." Jin'in sesi güven vericiydi.

"Ama ben dün onunla mesajlaştım."

"Ne?" Hepsi yerlerinde hareketlenmişlerdi.

"Evet, dün bana nasıl olduğumu sordu? En yakın zamanda görüşeceğimizi söyledi. Onu beklememi söyledi."

"Bir yere gitmiş olabilir mi?" Jungkook'un sorusu Tae'yeydi. Hayır anlamında kafasını salladı.

"Neden bekleyeceğini bir yere mi gittiğini sormayı akıl edemedin mi?" Yoongi hızla telefonumu elimden çekti.

"Sordum ama ona cevap vermedi sadece kendine iyi bak yazdı." Korkmaya başlamıştım. Bana bu mesajları yazan Jimin'di değil mi?

Çocuklar aralarında sessizce bakıştılar, hepsinin aklından bir şeyler geçiyordu ama bana asla söylemiyorlardı.

"Çalıştığı yerle görüştünüz mü?" Esila'da dahil oldu.

"Evet, işe gitmemiş üç gün boyunca."

"Bu çok kötü." Gerilimimle birlikte avuç içimdeki terlerde artıyordu.

"Ailesinin yanına gitmiş olamaz mı?"

"Jimin'in bir ailesi yok." Bir fikrim de Tae sayesinde çürümüştü.

"Öyleyse görmek isteyeceği birisi, eski bir tanıdığı?"

"Böyle biri olduğunu hiç sanmıyorum."

"Hem öyle olsa bile neden aramalarımıza, mesajlarımıza cevap vermesin? Neden bize haber vermeden gitsin?" Hoseok haklıydı.

"Yani sizce Jimin'in başı dertte öyle mi?" Hepsi bunu düşünüyordu ama söylemeye cesaret edemiyorlardı.

"Lanet olsun gitmem lazım. Bana mutlaka haber verin. Hyung sende benimle gel." Yoongi'ye döndü Namjoon. Söylenerek yerinden kalktı Yoongi ve Namjoon'un söylediklerini tekrarlayıp evden çıktılar.

"Nereye gittiler?"

"Bizimle çalışmak isteyen yeni bir şirket var. Onlarla görüşecekler."

"Dikkatli olun, en son olanı bili.."

"Tabi ya! En son olan! Kesin bu o adamın işi!" Jungkook birden ayağa fırladı. Kimse hiçbir şey anlamamıştı.

"Bizi kandıran adamı diyorum. Jimin, onu nasıl dövmüştü nasıl dersini vermişti hatırlayın. Adam sürekli tehditler savurup durmuştu. Onu öldüreceğini söylemişti!"

"Ne?" Ben de birden ayağa kalkmıştım.

"O anlamda değil." Hoseok ayağa kalktı ve omzumu sıvazladı. O anlamdaydı biliyordum.

İYİ KIZLAR KÖTÜ ÇOCUKLARI SEVER -1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin