TANIŞMA!

5K 366 444
                                    

Sesimle birlikte masadaki tüm kafalar bize doğru döndü. Ve yerlerinden kibarca kalkıp bizi selamladılar.

Birisi dışında! Sadece göz ucuyla bize bakınmakla yetinmişti. Sonra tekrardan elindeki telefonuna yöneldi.

Kendimi çok kasmamaya çalışarak önümdeki boş sandalyeye oturdum hemen. Aman Allah'ım hepsi çok yakışıklıydı! İnternetteki fotoğraflarından bile kat ve kat yakışıklılardı!

Bunu sadece Ha Eun ve ben de düşünmüyorduk. Kafede bulunan tüm kızlar gözlerini bizim masadan alamıyorlardı.

"Hadi kendini tanıtsana Arya." Ha Eun, Jin'e biraz daha sokularak bana döndü.

Masadakilerin hepsi sanki onu tanıyormuş gibi davranıyordu ve bir o kadar da rahattı.

"Merhaba,ben Arya."  Samimi bir şekilde gülümsemeye çalıştım.

"Nerelisin? Kore olmadığı kesin." İsim hafızam pek iyi değildi zaten üstelik hepsi bu kadar yakışıklı olunca birbirine karıştırmış olabilirim. Ama sanırım bunu bana soran V'ydi!

O kesinlikle çok yakışıklıydı!

"Hemen tanıştığın insanlara bunu sormamalısın dostum." O gamzelerde neyin nesi? Evet evet sen de RM olmalıydın!

Eve gider gitmez her şeyinizi ezberleyecektim.

"Hayır sorun değil. Evet Koreli değilim, ben Türküm."

"Aa.." diye bir ses çıkmıştı kalabalıktan.

Seviyordunuz değil mi? Bence sevin, sevmelisiniz!

"Ama Korecen çok iyi." Iıı sen de sen de... Hah J-Hope! Bu gülüşten umudu anlamalıydım.

"Burada doğdum ve büyüdüm, o yüzden."

Ve tekrardan bir onaylama efekti.

"Ve görünüşe göre lise öğrencisisiniz." Ses tonları da görünüşleri kadar mükemmeldi. Senin hakkında bir kaç bilgi hatırlıyorum. Sanırım sen en küçük olanlarıydın.

Ha Eun'a Jin'e konsantre olduğu için cevap verme hakkı yine bana doğuyordu.

"Evet."

"Ben de geçen yıl mezun oldum." Evet doğru tahmin! Önüne gelen siyah saçlarını parmaklarının ucuyla kenarı sıyırdı.

Neden bu kadar yakışıklısın?

Onaylarcasına gülerek kafamı salladım. Umarım şu an aptal gibi görünmüyorumdur. Çünkü hayranlıkla dolu bakışlarımı ve ağzımdan akan salyaları gizlemek için çok çaba harcıyordum.

Daha önce gerçekten yakışıklı çocuklar görmüştüm. En basiti yakın arkadaşlarım da gayet yakışıklı çocuklardı. Ama bunlarda farklı bir enerji ve çekicilik vardı. O çekim gücüne karşı koyamıyordunuz. O da sizi haliyle içine çekiyordu.

"Duyduğumuz kadarıyla pek müzikle ilgilenmiyormuşsun." RM' di konuşan. Kemik gözlüklerini parmağıyla düzeltti.

Neden bu kadar yakışıklısın?

Duyduğumuza göre? Ha Eun mu söylemişti? Ne zaman?

"Evet pek ilgilenmiyorum. O yüzden sizin dünyanıza da hakim değilim." Ellerim istemsizce eteklerimin ucuna gitmişti.

"Ne?" Geldiğimden beri hiç konuşmayan yüzüme bile bakmayan çocuk doğruldu. Ne kadar da beyazdı!

Hatırladım! Seni de aklıma şekerden kodlamıştı Ha Eun. O zaman sen de Suga'sın!

İYİ KIZLAR KÖTÜ ÇOCUKLARI SEVER -1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin